Springen...Paard werd erg maf :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Springen...Paard werd erg maf :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 08:46

Gisteren had ik weer springles.
Normaal reed ik op jaarrander maar omdat hij opzich nooit gemeen stopt ofzo en best makkelijk is moest er iemand op die voor de 2e keer meesprong.
Dat betekende dat ik op Nolande zat.
Nouja niet echt een probleem natuurlijk, maar het is zoo een rare bok met springen Haha!

Eerst moet je haar echt een beetje aan het lopen hebben (anders is het net een schildpad) Je voelt niet waarneer ze nou gaat springen, wanneer ze stopt etc. gewoon een maf paard Haha!

Het losrijden ging het helemaaaal niet Haha! ze wou niet vooruit enzo
Nou toen balkjes en daarna springen.
Er was een parcourtje gebouwd uit een of ander boekje.
Dus eerst achter elkaar aan, nou dat ging wel.
Toen stappen en het parcour werd verhoogt.
Toen moesten we met 2 mensen te gelijk springen.
Ik moest met Ferrari, die ook al erg aan het klooieren was zei zijn baasje Haha!

Nou ik had nolande echt nog nooit zo meegemaakt, ze trok op de sprong aan, bokken erna, rennen echt zo maf!
Alle andere mensen moesten echt lachen om haar en waren ook een beetje verbaasd.
Toen de laatste keer dat ik het parcour moest springen gingen we over een steiltje en kwam ze verkeerd terecht en lag ik op de hals (lang leve Body protectors Haha!) maar gelukkig kon ik weer in het zadel komen Haha!

Toen nog maa de laatste hindernis afgemaakt en was de springles weer voorbij :'(

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 09:31

Hahaha dus het was een melige springles geworden!
Waarschijnlijk heb je haar toch wel heel goed losgereden. Meestal bokken ze dan omdat ze lekker in hun velletje zitten

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 17:35

Aww Haha!

Wij moeten parcourtjes altijd alleen springen Haha! we doen ook wel eens met zn 2en tegelijk, maar dan moet je net ponys/paarden hebben die ongeveer even snel zijn enzo! Lachen

Rijd dat nou lekker een bodyprotector? Volgens mij kan ik me dan niet meer bewegen ofzo Verward