Probleem...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Probleem...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 14:57

Heb een probleem met school...
het gaat nu heel goed, maar heb aankomende week 5 So`s en 3 reps.
Nu heb ik maandag 2 so`s, en die dag daarvoor heb ik mijn verjaardag geviert.

Ook zaterdag heb ik geen tijd om te leren, omdat ik smorgens naar me verzorgpaardjes ga, en smiddags naar Ilkkah en Savonds moet ik helpen op de bazar van de kerk, en dat is tot 12 uur, dan kan ik pas naar huis...(zie nu heel veel mensen denken, gaat Ilkkah naar de kerk, ja idd, ik gaat 2 keer in de maand)

En smorgens, heb ik beloofd te zingen in jeugdienst.
En veel heb ik niet kunnen oefenen, dus nu moet ik zondag morgen dus om half 9 smorgens in de kerk zijn om nog te oefenen, en dan smiddags dus verjaardag vieren.
Savonds zal ik wel helemaal dood zijn en dus echt niets meer in me kop gestampt kunnen krijgen...

Weten jullie een manier om toch voor die so`s van maandag goede cijfers te kunnen halen, want zelf zie ik geen manier ervoor (heb al met me moeder over gehad of ik die so`s niet andere dag in mag halen, maar me moeder zei ook al, van: Je hebt die week nog het verder heel druk dus dat word hem ook niet....)
Ben beetje ten einde raad....


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 15:49

Als je tijd hebt om te Bokken heb je ook tijd om te leren Haha!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 15:50

Nu stoppen met bokken en alvast gaan leren!

Schrijf op wat je moet leren ( een samenvatting van een tekst of woordjes). Dan zit in ieder geval al 1 keer in je hoofd. Iedere avond lees je dat een keer door en 's ochtends ook een keer.

Ik weet niet wat precies moet leren. Als je zegt wat je moet leren kunnen er misschien andere tips gegeven worden.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:10

Euhm zonder erg banketstaaf te doen, school gaat voor plezier he!!
tenminste zo zou t wel moeten.
Dus eerst leren en daarna naar je verzorgpaardjes.
Maar waarom ga je niet vanavond leren?

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:12

Idd vandaag leren en zorgen dat je het kent...
En anders eventueel verzorgpaarden of eigen paard maar eventjes niet gaan... school is nog net iets belangrijker IMO.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:13

Ja, je kan ook deze dag leren? Want je kan ook bokken Knipoog

Want je hebt misschien van het weekend weinig tijd, maar leraren zitten daar niet mee, die zeggen meestal toch wel van, ja dan had je maar eerder moeten beginnen enzo... Scheve mond

Maar iig veel succes!

    If you can dream it, you can do it ...

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 16:19

Angelique18 schreef:
Euhm zonder erg banketstaaflig te doen, school gaat voor plezier he!!
tenminste zo zou t wel moeten.
Dus eerst leren en daarna naar je verzorgpaardjes.
Maar waarom ga je niet vanavond leren?


Morgen gaat ik voor het eerst in 10 dagen weer naar hun toe met de eigenaar erbij, dus dat zeg ik zeker niet af, maar heb idd nu al beetje geleerd, en vanavond zal ik verder gaan, maar heb nooit zin om als ik vrijdag uit school kom en het eindelijk weekeind is, dan nog eens te gaan leren...


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:25

Kan ik me voorstellen, toch zijn imo je cijfers belangerijker!
Maar wel goed van je dat je iig al wel een beetje geleerd hebt!
als je morgen nog een gaatje kunt vinden gewoon even je boeken erbij pakken evenals zondag.. En misschien maandag ochtend nog even.
4 keer een half uurtje tot een uurtje kan inprinciepe al voldoende zijn!

heel veel succes iig!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:28

Dat heb ik juist ook, Ik heb op vrijdag nooit zin op iets te doen maar als je morgen naar je verzorgpaardjes gaat ga je tog voor die tijd nog ff leren of ben ik nou gek. Ik hoop dat je een goed cijfer haalt van welke vakken heb je een so?
Laatst bijgewerkt door Aman__ op 24-10-03 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:29

beter plannen. Probeer iets verder vooruit te kijken. Maar dat leer je vanzelf op deze manier wel.
Veel succes emt je SO's

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 16:29

Bedankt, maar mag voor allebij een 1 halen en dan sta ik nog een ruime voldoende, maar toch goed leren, want 1 halen heb ik 2 keer gedaan en wil ik NOOIT meer... (moeder was er knap boos over Verdrietig )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:47

Mijn antwoord zal vast niet echt opvoedkundig verantwoord zijn, maar ik weet wel wat:

- Tijdens S.O. P. of R. het boek waar de informatie instaat op je schoot leggen (in het verleden vaak gedaan en meestal ging het goed)

of

- Nachtje doorhalen, dus zondagnacht leren, maandag naar school en die avond extra vroeg naar bed...

Voortaan kun je denk ik beter zorgen dat je het van te voren klaar hebt. Dan kijk je alles op de dag van het proefwerk gewoon nog snel even door.

Sterkte ermee...

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 17:37

Nachtje doorhalen is niets deze keer, heb die dag erna ook een rep die ik ook moet leren, dus vroeg naar bed zal het wel neit worden.
En savonds kan ik uren op woordje staren en dat weet ik het nog niet ben meer iemand van de ochtende leren, maar dan kan ik nooit me bed uitkomen... Enne dat boek op me schoot, 1 keer gedaan in de eerste, goed gewerkt, maar nu zit ik in de tweede bij elke les vooraan, voor de leraar, omdat ik het bord niet zo goed kan lezen als ik achteraan zit....

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:49

je wekker wat eerder zetten en dan nog ff leren... en idd, nu al elke avond het even overkijken...

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 19:17

CCCCorinne schreef:
Citaat:
- Tijdens S.O. P. of R. het boek waar de informatie instaat op je schoot leggen (in het verleden vaak gedaan en meestal ging het goed)

Ben benieuwd hoe jij dat voor elkaar hebt gekregen 'als het vaak goed ging' Want dit is wel het linkste wat je kan doen, je kunt het gerust proberen als je een blinde en dove leraar hebt Haha! Maar ik zou de risico's niet nemen.

Gewoon vandaag leren, morgenochtend gewoon eerder uit je bed dan normaal, uurtje leren en dat is voldoende. Zondagavond alles herhalen, zodat je het kent, gewoon een kwestie van plannen. Zelf heb ik volgende week ook giga druk met school; 3 proefwerken, 3 so's en een presentatie. Scheve mond Heb ik dus ook weinig zin in maar heb gelukkig tijd genoeg had in de vakantie om een groot deel te leren, zodat ik het volgende week niet allemaal op de laatste dag moet instampen. Maar ik bof wel want maandag hebben we dan huiswerkvrij maar zo'n Belg (:D) voor Nederlands heeft als huiswerk, ja juist op die dag, een presentatie opgegeven terwijl dat niet mag. Maar goed...Scheve mond Veel succes met leren! Lachen Tip: Leer niet bij de computer ofzo Haha!, want je neigt (spreek uit ervaring Haha!) zo om te bokken of msn'en!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Queijo, Roosch, Schuur_, SemrushBot en 10 bezoekers