Broodliefhebbers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Broodliefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 13:15

Ik ben dus echt gek op brood, vind het echt heerlijk. Gewoon tarwebrood bij mn onbijt en tussen de middag, kan er echt heel veel van eten! Maar ook andere dingen, broodjes in alle soorten en maten, croissantjes, zeebonk, rozijnen/krentenbrood.... Mjam! Nog meer broodfans hier?

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:39

Ik eet wel veel soorten broodjes enz.
Boterhammen houd ik niet zo van, maar dat komt omdat ik dat beleg niet lust Tong uitsteken

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:53

*meldt*

Als ik de tijd niet heb (of te lui ben) om m'n eten te koken, is het al eens rap vervangen door brood/broodjes omdat ik dat zo graag heb...
Gewoon een simpele boterham met kaas, of met ham of met kaas en ham... Of een smoske of...

*krijgt trek*

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 15:34

yep! Heerlijk, stokbroodje met iets lekker of boterhammen met een gebakken ei *yum*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:46

Ik ook, ik eet liever heel de dag brood. Ik heb echt een hekel aan warm avond eten... Gek he

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 17:03

Jahaaaa brood met heel veel gatverdammetjes erin, pitjes en zaadjes enzo! Yummie! Ook bij het avondeten heb ik graag een stukje vers brood, vind ik lekkerder dan aardappels ofzo.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 17:40

Lekker brood! Mams werkt bij een bakker, dus ik ben met brood opgegroeid. Lekker vers, met een knapperig korstje aub. Ik eet alle soorten, vooral die met veel pitjes en zaadjes. Kwarkbrood is wel het lekkerste van allemaal, vooral die bij het bakkertje op de Overtoom. Maar muesli brood van Hartog's Volkoren is ook niet te versmaden.
Wat een heerlijk topic!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:46

ja hoor, brood is lekker Vingers aflikken Vooral meergranenbrood en vers brood. Ook krenten brood met spijsvulling enzo en stokbrood. Aleeen crossantjes vind ik niet lekker

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:10

ja heeeeeeeeerlijk!!! Vingers aflikken

en ik werk bij de broodafdeling van de c1000

dus versgebakken warme croissantjes verdwijnen altijd Schijnheilig

en noten-rozijenbrood is ook heerlijk! en muesli-brood!

en altijd als ik t verse brood moet snijden en je houdt dan van die mini-stukjes over eet ik die ook altijd op

zegmaar als je t korstje hebt, t achterkantje van t brood, dan komt er vaak een stukje van 1x2 cm vanaf en die stukjes eet ik altijd op, die blijven toch altijd achter op t snijmachien!

en helemaal lekker is t om een vers keizerbroodje op te eten met een lekker vers gesneden stukje kaas(brood/kaas is 1 afdeling Lachen )

jaja ik vermaak me wel op mn werk

of vers gebakken sate-broodjes en saucijzenbroodjes enzo, versgebakken appelflappen, en nog warme kokos-macronen Vingers aflikken

onder het motto: we moeten toch weten hoe alles smaakt wat we verkopen Schijnheilig


heb nu alweer zin in morgenochtend, dan mag ik weer werken haha

ben wel wat zwaarder geworden sinds ik daar werk, maar sta inmiddels ook op een andere afdeling, en nog maar 12 uur bij 't brood, is misschien maar goed ook Knipoog
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 24-10-03 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 22:13

Ik heb t liefste gewoon tarwebrood, hou nie zo van al die pitten enzo! Behalve bij zeebonk, das wel lekker!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 11:41

Renske, volgens mij heb jij een superbaan!
Ruilen?

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 11:51

Ik ben echt gek op oerbrood van de poisz. Vooral oer-zonne.
Wie eet dat nog meer? Dat is echt zooo lekker Vingers aflikken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 11:58

Brood ETEN kan wel eens pijnlijk zijn...
Ik zit net aan mijn boterham met kaas, neem ik zo een stuk wang mee.

Whaaaaaouw! Verdrietig

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 14:04

Ik zit een superlekker brood van Bread and Crumbs weg te werken. Jummie! Die lui weten echt hoe ze brood moeten bakken!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 15:12

Jennygirl schreef:
Renske, volgens mij heb jij een superbaan!
Ruilen?


haha nee ik wil niet ruilen Tong uitsteken ik vermaak me goed!

vandaag 2 croissantjes, paar stukjes kaas en een worstenbroodje OK dan!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 15:13

Lindy schreef:
Ik ben echt gek op oerbrood van de poisz. Vooral oer-zonne.
Wie eet dat nog meer? Dat is echt zooo lekker Vingers aflikken



ja lekker!

oer-zonne en oer-granen zijn mn favo's maar oer-koren en oer-pompoen en oer-donker zijn ook lekker! oer-wit ook wel maar das saai wit brood

oer origine is ook lekker! net niet wit en ook niet echt bruin, met een lekker korstje eromheen Vingers aflikken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Dreamzilla
Berichten: 74
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Helmondia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 15:56

blegh ik vind brood vies Haha!
hehe dat komt denk ik omdat ik weet hoet t gemaakt wordt (iig massa productie dan) werk nl op een bakkerij Haha!

nah nee daar ligt het niet aan ik weet niet wrom ik brood vies vind naja.. mn vriendin vindt t wel lekker Lachen

Ik ben een clowntje!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 16:44

Dreamzilla schreef:
blegh ik vind brood vies Haha!
hehe dat komt denk ik omdat ik weet hoet t gemaakt wordt (iig massa productie dan) werk nl op een bakkerij Haha!

nah nee daar ligt het niet aan ik weet niet wrom ik brood vies vind naja.. mn vriendin vindt t wel lekker Lachen

vertel maar: wat is er zo erg aan de manier waarop t wordt gemaakt?
kom ik misschien nog van mn brood-verslaving af Tong uitsteken

wat ik wel minder lekker vind is dat kant en klaar ingepakte&gesneden brood wat we via de bakker al krijgen, das vaak zo klef, is dan wrsch nog beetje warm geweest toen t werd ingepakt ofzo, k weet niet maar das echt slap brood, dat simpele boerentarwe brood en halfrond tarwe brood enz

maar t brood dat we krijgen dat we nog zelf moeten snijden&inpakken Vingers aflikken das echt veel en veel lekkerder!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Dreamzilla
Berichten: 74
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Helmondia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:12

Renske20"]
[quote="Dreamzilla schreef:
blegh ik vind brood vies Haha!
hehe dat komt denk ik omdat ik weet hoet t gemaakt wordt (iig massa productie dan) werk nl op een bakkerij Haha!

nah nee daar ligt het niet aan ik weet niet wrom ik brood vies vind naja.. mn vriendin vindt t wel lekker Lachen

vertel maar: wat is er zo erg aan de manier waarop t wordt gemaakt?
kom ik misschien nog van mn brood-verslaving af Tong uitsteken
[quote]

LoL op die bakkerij waar ik werk lopen de kakkerlakken door t meel heen Haha!

en er zaten deze lenten vogelnestjes in de bakkerij ehmz er waren muizen en ratten Haha!
tijdens de productie wordt er gesleutelt aan een band langs de band die gebruikt wordt, er wil wel eens een smerigboutje/moertje of ander onderdeeltje over springen... de reis kast zit zwaar onder de schimmel. de banden zijn echt goor. er wordt ooit voedselgevegd gehouden en daarna vrolijk ingepakt...

nah en er wil nog wel eens een scheut afval water in t deeg komen etc Haha! bestwel goor Haha!
ik wed dat wel 1 op de 20 broden die daar verkocht worden iets niet pluis aan is Haha!

dan denk je wel jah... 1 op de 20 is niet veel maar als ze nou eens 2000 broden per nacht bakken ? Haha!
ben er zelf niet door afgekickt ofzow trouwens... ik zit daar vrolijk in de pauze met mn klauwe in de donuts of croisantjes Haha! Haha!

Ik ben een clowntje!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:40

hmm ja laatst hadden we een waldkornbrood, ik was aan t snijden, ineens een mega groot stuk vies plakband Misselijk echt 10 cm lang ofzo gatver!

en stukjes plastic en een paperclip ben ik al eens tegen gekomen.....

en bovenop een overheerlijke bosvruchten bavaroise vlaai een vieze dikke zwarte haar....

maar uhm je werkt tch niet toevallig bij bakkersland of wel......anders weet ik wel dat ik geen brood meer eet van mn werk Tong uitsteken


maar ja aan de andere kant....je moest ns weten wat er allemaal met je eten gebeurd in een restaurant.....

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 12:03

Ik vindt brood dus echt vies..
Ik eet het ook bijna nooit..
Af en toe vindt ik van die witte bolletjes wel lekker.. maar verder.. Nee dankje..

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 22:43

Dreamzilla schreef:
LoL op die bakkerij waar ik werk lopen de kakkerlakken door t meel heen Haha!

en er zaten deze lenten vogelnestjes in de bakkerij ehmz er waren muizen en ratten Haha!
tijdens de productie wordt er gesleutelt aan een band langs de band die gebruikt wordt, er wil wel eens een smerigboutje/moertje of ander onderdeeltje over springen... de reis kast zit zwaar onder de schimmel. de banden zijn echt goor. er wordt ooit voedselgevegd gehouden en daarna vrolijk ingepakt...

nah en er wil nog wel eens een scheut afval water in t deeg komen etc Haha! bestwel goor Haha!
ik wed dat wel 1 op de 20 broden die daar verkocht worden iets niet pluis aan is Haha!

dan denk je wel jah... 1 op de 20 is niet veel maar als ze nou eens 2000 broden per nacht bakken ? Haha!
ben er zelf niet door afgekickt ofzow trouwens... ik zit daar vrolijk in de pauze met mn klauwe in de donuts of croisantjes Haha! Haha!


geloof hier weinig van. Is dit wel in nederland? De keuringsdienst van Waren komt 2 keer per jaar langs, en dan nog eens een paar keer onaangekondigd.

En trouwens, lekkere bakkerij, als ze maar 2000 broden in een nacht bakken. Of is het een mini-bakkerij?

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 13:59

Ik eet veel soorten brood vooral die maanzaadbolletjes zijn lekker.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:08

Zit nu lekker een zakkie mini krentebollen van de AH te eten. Lekker hoor!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:29

En wat eten we sws... Idd ja --->>> brood (met soep) Haha!

En ik maar denken dat ik de enige was die de vreemde eigenschap had liever brood te eten dan warme middag ofzo Haha!

*oef, me is opgelucht* Knipoog

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Peuk en 91 bezoekers