En nog wat ACTIEFOTO's!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 19:05

Jaja mijn paardje is een heus jachtpaard! Een a twee keer per maand mag ie z'n hobby uitoefenen met z'n baasje. De rest van de tijd train ik m dus dressuurmatig en ook qua springen (alleen spring ik vnl binnen en parcoursjes) Het is eigenlijk een echt springpaard want dressuurmatig is ie niet zo denderend. Maargoed; hier de foto's:

[img]../upload/145/IWALDO_SPRONG_HEK.JPG[/img]
Waldo en baas over een hek tijdens de jacht..

[img]../upload/145/IWALDO_SPRONG_DE_KLOS.JPG[/img]
Waldo en baas over een heggetje(?!) met publiek.. Vooral dat romantische paartje vind ik mooi LOL (en op t bordje staat: "De Klos" hihihi)

[img]../upload/145/IWALDO_SLOOT.JPG[/img]
En de befaamde sloot... de meeste paarden zakken er eerst voorzichtig in en pringen dan (met een ruiter die tegen de beweging in zit) Maar Wallie niet hoor.. slootje??! Gewoon in volle galop er over heen Cool En ik maar hopen dat ie m wel op tijd ziet.. Scheve mond\\

Nouja Wijze foto's he? Jaja ze kunnen er wat van die twee!! Groetjes van Laura en heeeeele schattige Iwaldo Lovers


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:19

Leuk zeg, vin'je dat niet eng, die natuurlijke hinmdernissen. Of worden die van te voren verkend.. Ik pas buiten altijd op met "vreemde"dingen, alleen over brede plassen op het pad spring ik, of als ze te breed zijn gaat m,ijn paard lekker schrapen...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:20

gaaf ja... Is wel een mooi beest, hou wel van donker... Hij is Master he? Ben 1x op de Soestdijkse Jacht geweest (vorig jaar, we kennen een stuk of wat jachtruiters, hadden we kaarten)... leuk joh, jammer dat niet ALLES gratis was, en dat er van die kakdames in Landrovers werden rondgereden... En ik met mijn benen moest lopen... Maar ja, wel wijs, vooral de waterbakken, kijken hoe ze dan gaan... Leedvermaak vooral...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:21

Das ook cool! Alleen nix voor mij! Je hebt een leuk paard om te verzorgen zeg! ( Ofnie)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 20:07

Wat een gave foto's ik denk dat ik daar een veel te grote schijterd voor ben. Ik ben altijd bang met natuurlijke hindernissen. Maar goed.

Zou het wel leuk vinden om te doen denk ik. lekker buitenrijden en springen. Zijn toch de twee meest favoriete bezigheden.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 20:11

cool hoor Cool
is echt super *LOL*
heb jij het ook weleens gedaan?(jachtspringen bedoel ik Pling )

soms is het beter om te zwijgen

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 20:36

Ha even voor degenen die dat nog niet gezien hebben; ik zit er niet op das een man; z'n eigenaar hihi Pling Maargoed; Heike en Riette: Ik ben ook best een schijterd hoor; ik spring liever in de bak met balkjes die eraf kunnen vallen hihi.. Maar met Iwaldo durf ik het eigenlijk wel. Sanderijn; ik ga wel eens met John (eigenaar) samen rijden of met een club jachtruiters en die gaan dan meestal fftjes wat oefenen in het bos, met gevolg dat ik dus ook oefen (hihi ongevraagd heb Iwaldo wel eens geprobeerd in te houden maar das nog veel enger dan het springen LOL) Ik heb dus vanalles en nog wat gesprongen want er gaat een ruiter in galop op een heg af en Waldo denkt JOEPIE en daar ga ik dan.. zoef..sprong..zoef..sprong.. hehe Ik ben wel eens eventjes teruggereden om te kijken wat ik nou gesprongen had Verward maar dat kan ik beter niet doen hihi schrok me wild.. Maarja Die jachtruiters zetten hun verstand op 0 en dat kan ik dan beter ook doen want als je gaat nadenken over wat er allemaal kan gebeuren.. aai nee dank je. Ik heb een keer een sloot gesprongen.. dat was ook ongewild hihi John moest ff iets pakken uit de auto tijdens de rust in de jacht dus ik parkeer Waldo in de berm voor een sloot (achter de sloot was het veld waar alle paarden liepen) Dus ik klim erop; Waldo opgewonden en denkt 'daar zie ik mijn vriendjes.. recht VOORUIT!' (sloot? who cares?) Nouja ik had dus nog nieteens mn beugels aan of meneer nam de sloot al LOL
Ach ik ben wel een schijterd maar Waldo zal altijd alles springen en hij let zelf heel goed op wara ie loopt dus dan durf ik het springen wel aan. Ik ben ook wel eens gevraagd om een jacht mee te rijden maar dat heb ik beleefd afgeslagen. Het punt is namelijk dat de meeste ongelukken gebeuren doordat die paarden zo opgefokt zijn en allemaal tegelijk die hindernissen nemen (springen ze bovenop elkkaar) en ik weet van mezelf dat ik Wallie daar niet genoeg voor kan houden. Dus dat doet ie maar met z'n baasje Knipoog
Laui: John is geen Master, rijdt altijd memberparcours (gelukkig hehe) Maar inderdaad is een apart wereldje. Degene die vorig jaar 1e werd komt bij onze stal vandaan Party!! Ken jij de jachtruiters van de KNJV of de Soestdijkse?

Groetjes van Laura!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 20:43

is wel cool hoor lekker buiten springen Party!!

soms is het beter om te zwijgen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 21:15

gave foto's hoor!!! cool paardje....

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:01

whow, gave foto's!!!!!!!

Ineke2

Berichten: 33033
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:02

Wow wat een mooie actie foto's!!! Dat paard kan springen zeg Kwijl Kwijl

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 06:54

Hij springt prachtig ik heb vroeger SGW gereden maar dat durf ik niet meer gelukkig was dat ook niet zo hoog als dit vooral die sloot wat gaat ie daar hoog overheen joh!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 09:10

Ja hij doet dus alles 'flying' zoals zn baas het noemt..aarzelt nooit. Het enige wat ie niet leuk vindt is om heel erg voorop af achter te blijven.. is echt een teamplayer haha.. Toch probeert zn baas vaak achteraan te blijven, dan heb je in ieder geval geen paarden achter je die lekker lomp bovenop Waldo kunnen springen (is op zo'n manier al twee keer geblesseerd geweest)

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 10:46

Gave foto's!!! Zoiets zou ik nie durven te springen trouwens.. Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 11:44

Ehm, Laura?? Misschien heb ik het niet helemaal begrepen is Iwaldo van Master?? Van die hengst hadden wij ook een veulen, maar die is jammergenoeg al heengegaan....

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 12:53

Nee Waldo en z'n baasje rijden klasse Members (op wedstrijd bij Soestdijk) Daar is ook een Master klasse (=zwaarder en hoger, is Wallie dus niet) Dus das een moeilijkheidsklasse Tong uitsteken
Iwaldo z'n vader is Bernstein, een KWPNer.
Groetjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers