zaaalig cadeau *het sneeuwt*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

zaaalig cadeau *het sneeuwt*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 10:47

Speciaal besteld voor mijn verjaardag zegt mijn tante net! héhé, het is hier superhard aan het sneeuwen, reuzevlokken en het blijft liggen! (voorlopig toch!) Cheese!

net met mijn pup gaan wandelen en die vond het ook helemaal te gek!!! OK dan!

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:01

idd een tof kado!!!!!! gefeliciteerd hoor!! en nu hup, een gaan rollen in de sneeuw!!!;)

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:08

Bah, dat het maar in Antwerpen blijft, hier in Leuven is alles gelukkig nog sneeuwvrij (en happy birthday Lachen)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:12

Verdrietig Hier niet!
Gister had iemand wel tegen me gezegt dat het zou gaan sneeuwen, maar er is niets van gekomen. Jammer zeg

En nog een fijne verjaardag zo in de sneeuw!

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:14

Mijn kids hebben nog vakantie leuk voor ze nu!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:22

Het heeft hier ook al gesneeuwd . De tinker en de fjord hebben hun gevoerde waterdichte winterdeken op en Zoë staat nu terug op stal

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:24

Jeeeep ook hier heeft het gesneeuwd *bevind zich in het hoge noorden Knipoog*
Gefeliciteerd!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:31

Hier is ook sneeuw ... Godver

Verwarming die maar enkele uren per dag gaat, aangekleed als ene dikke sneeuwman en nu dat kleffe spul er ook nog bij

Vind ik echt niet leuk!

Maar een gelukkige verjaardag

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:40

Hier regende, hagelde en onweerde het, maar nu is het gelukkig droog. Dit is idd wel een leuk cadeautje voor je verjaardag, sneeuw! Komt niet vaak voor in oktober, fijne verjaardag nog!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:45

Fairie schreef:
;( Hier niet!
Gister had iemand wel tegen me gezegt dat het zou gaan sneeuwen, maar er is niets van gekomen. Jammer zeg

En nog een fijne verjaardag zo in de sneeuw!

Haha, nu sneeuwt het hier ook Haha!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:50

Vamorgen zijn we (ik, mama, en jolijn met paard, en mijn hond) naar het bos gegaan. In het begin was het gewoon mooi weer te begon het zachtjes aan te miezer sneeuwen en toen we al verder in het bos waren sneeeuwden het kei hard. We hebben veel foto's gemaakt. Maar volgens mij kon de digi het niet meer aan al die kou, en heeft ze verwijderd Huilen ik hoop dat ze toch nog er op staan, ik durf niet te kijken Verdrietig
Het is echt een prachtig gezicht vooral in de bossen Lachen
Ik heb dit nog nooit meegemaakt in de herfstvakantie is een sneeuwvakantie geworden. Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:53

Een heel fijne verjaardag!!! Mijn zusje is vandaag ook jarig dus voor haar ook een heel leuk cadeau. Jammer genoeg moet ik zo gaan werken. Daar baal ik nu wel van, anders had ik vanmiddag de digi even gepakt om mooie foto's van Solide en de sneeuw te maken.

Nou heel veel plezier vandaag met je verjaardag en je dag kan nu zeker niet meer kapot....

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:56

Fairie schreef:
;( Hier niet!
Gister had iemand wel tegen me gezegt dat het zou gaan sneeuwen, maar er is niets van gekomen. Jammer zeg

En nog een fijne verjaardag zo in de sneeuw!

Het sneeuwd hoor muts Tong uitsteken En hier blijft het liggen Verward Misschien een (zeer) plaatselijke sneeuwbui? Tong uitsteken

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:59

Hier sneeuw hetook,
net al foto's gemaakt voor mijn kerstkaart Haha!
Heb weer een superschattige kerstkaart Lovers

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:03

Rainie"]
[quote="Fairie"];( Hier niet!
Gister had iemand wel tegen me gezegt dat het zou gaan sneeuwen, maar er is niets van gekomen. Jammer zeg

En nog een fijne verjaardag zo in de sneeuw!
[/quote]
Het sneeuwd hoor muts Tong uitsteken En hier blijft het liggen Verward Misschien een (zeer) plaatselijke sneeuwbui? Tong uitsteken
[/quote]
aantal posts terug Knipoog
[quote="Fairie schreef:
;( Hier niet!
Gister had iemand wel tegen me gezegt dat het zou gaan sneeuwen, maar er is niets van gekomen. Jammer zeg

En nog een fijne verjaardag zo in de sneeuw!

Haha, nu sneeuwt het hier ook Haha!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:39

En het blijft ook toch nog gelukkig liggen. Ook al is de grond daarvoor eigenlijk nog niet zo koud genoeg voor.
Gefelicteerd Vanity! Haha!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:48

Gefeliciteerd Vanity! Lachen

Bij ons heeft het ook al gesneeuwd, maar het was allemaal natte sneeuw, dus bleef er niks liggen Tong uitsteken

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:04

Hier heeft het deze voormiddag ook gesneeuwd maar die is ondertussen al allemaal terug verdwenen... Is maar goed ook anders is onze ophaaldienst weer laat en dan loopt het werk uit. En morgen zit ik alleen op mijn werk dus moet het ook niet sneeuwen. Ten vroegste morgennacht mag het terug sneeuwen!!!

Gefeliciteerd nog Vanity !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:48

het weer in NH is redelijk, ik had me voorgesteld op verschrikkelijk weer, niet rijden ed, maar het valt hartsikke mee, ik heb zelfs de zon al gezien heb alleen vamorgen wat regen gehoort(HIHI lag ik nog lekker in mn bedje want ik had....een heerlijke vrijde dag!)

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:00

Nou ik vind het helemaal niet leuk dat het sneeuwt!!! Boos!
Maatje (loulou) en ik gingen s'morgens naar het bos, toen het nog niet sneeuwde. En toen ineens sneeuwde het kei hard en zaten we in een vette sneeuwstorm! Het enige wat we toen nog konde was een beetje rond stappen. En zelf dat ging niet meer toen maartje met loulou samen op hun bek gingen. Dus toen zijn we maar gaan lopen langs onze pony, ook dat hele stuk naar huis!! Boos! helemaal niet leukl.
Maar we hadden wel mooie sneeuwfoto's in het bosgemaakt. Het probleem daarmee is alleen dat die nu ineens van mijn digi zijn verdwenen! Ik ben dus niet zo heel blij met die sneeuw, wel mooi dat wel.

Gefeliciteerd Vanity!! Haha!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 15:43

T heeft hier dus ook heeeeel veel gesneeuwd! Haha! En het bleef liggen ook! Voor een tijdje dan...nu is alles al weg Verdrietig