wat is jou leukste paardenmoment

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidiLOVERJarig

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

wat is jou leukste paardenmoment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 21:09

bij mij dat ik naar mijn pony ging kijken bij annemieke
dat vond ik echt leuk ook dat ik eens met MSNertje met zijn 2 op heidi´s rug zaten en mijn stomste moment is dat mijn lievelingspaard king werd verkocht!! Verdrietig vertel maar wat en wat is jullie stomste moment en leukste vertel snel!! Schijnheilig

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:17

Leukste moment:

Zijn er een hoop... ik ben op paardrijvakantie geweest naar Hongarije, en heb daar veel op een merrie gereden, Liderç, Loeder genaamd. En die kon wel zo waanzinnig hard rennen... Op een dag tijdens de trektocht werden de paarden helemaal gek en hebben we met de groep waanzinnig lang en hard gegallopeert... dat blijft me echt altijd bij denk ik...

Stomste moment: ik ben altijd zo goed in afscheid nemen *NOT* elke laatste dag van ponykamp was hel, en de laatste dag Hongarije helemaal...

//Eline

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:49

alles is leuk met ponys en paarde n en shetjes!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:36

Een shetty is toch ook een pony??? Verward

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:40

Ik heb een hoop leuke momenten en meerdere stomme momenten.
Dan zijn er ook nog grappige (sommigen te grappig *LOL*) en droevige momenten...

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:42

Leukste moment : Je paard versieren met de KERST

Stomste moment: Alle domme dingen die ik doe Haha!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:24

Ik vond het heel bijzonder toen ik voor de eerste keer naar een eigen paardje ging kijken en wat nog beter was toen hij bij mij de trailer afstapte Haha!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:42

Strandrit *LOL*

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:47

Wat me ff gauw te binnen schiet is een soort van relatie die ik met Dancer, een pony op de manege heb opgebouwd. Dancer is een onwijs moeilijke pony, altijd chaggo, je kan zowat niet bij dr in dr stal komen, poetsen is een ramp en over dr hoofd aaien is op eigen risico. Ik was in die tijd veel bezig met 'paardenfluisteren' enzo, en dat heb ik ook op haar toegepast, veel met dr bezig geweest, dr vertrouwen gewonnen. En dat heb ik uiteindelijk ook gekregen, het duurde ff maar toen ineens begon ze me te herkennen als ik de stal binnen kwam en hinnikte ze elke keer dat ik langs kwam. Dat vond ik zo mooi, zo'n duidelijke band heb ik nog nooit met een paard gehad! En zeker niet met zo'n als moeilijk bekend staande, ze had wel een ander meisje bij wie ze dat ook deed maar vond het echt super bijzonder.

En stomste moment, dat zijn er zo veel... Dat ik ervoor gezorgd heb dat ik bij Marcello weg moest, domme dingen die ik gedaan heb, van alles...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:48

Toen we mijn allereerste échte eigen pony op gingen halen. Lovers
Is 5 jaar geleden maar ik zal t nooit vergeten! Lovers

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 17:52

Leukste paardenmoment:

Dat zijn er heel veel, maar ik denk dat het allermooiste moment de aanschaf van mijn eerste eigen pony was... Koos! Op dat moment voelde ik me echt zo gelukkig... (en nu nog steeds hoor Knipoog )

Stomste paardenmoment:

Dat was ongetwijfeld de dag waarop Hrannar werd gekeurd... Hij zou mijn eerste eigen rijpony zijn... op die dag werd hij afgekeurd. Vreselijk, ik heb de hele dag/nacht gehuild, wat een teleurstelling (we hadden hem al 2 weken op proef en ik was er van overtuigd dat hij goedgekeurd zou worden). *we hebben hem overigens toch gekocht en een half jaar later weer laten keuren ==> goedgekeurd Haha!*

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:04

Leukste moment:
Dat ik op mijn manege eindelijk, na uren trainen van vallen en opstaan een pony over de dubbelsprong kreeg Haha! Haha!
(was de pony van de dochter van de manegehoudster en 'mijn' vaste springpaardje) Echt, al het vaste publiek wat altijd kwam kijken naar onze springlessen stond te juichen OK dan!

En nóg leuker: ze vond me een wereldwonder en ongelooflijk natuurtalent-springruiter Bloos Knipoog Echt super!!(was t lievelingetje Schijnheilig )

Nou, mijn dag kon niet meer stuk hoor!! Knipoog

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:15

de 5 weken vakantie met m'n beste vriend.
eerst konden we niet met elkaar en ik had er helemaal geen zin in dat hij mee ging op vakantie.
maar in die 5 weken zijn we heel erg naar elkaar toe getrokken.
en voor de goede orde hij heet sipke en is wel een pony *LOL*
klinkt mischien stom maar hij is echt zo lief geworden.
mijn poppie Lovers

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:16

sorry 2x foutje Frusty

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:46

Mijn mooiste moment met Leo was toen ze terugkwam uit de kliniek... Lachen Onvergetelijk dat gevoel... *zucht*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 19:05

Mijn allerleukste paarden moment was de eerste keer dat ik Britt zag. 2 dagen oud... ze was zo schattig! Nu ongeveer 6 jaar later kan ik Britt nog altijd zien. Ze wil altijd knuffelen, ze is een schatje!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 19:16

De eerste ritjes in de wei op [**] en de eerste buitenritten. Lovers Invlechten met vriendinnen toen ik nog klein was en over hindernisjes (zelf gebouwd!!) springen.. OK dan!

Of toen er een vriendin uit groesbeek hier kwam en mn moeder ons ging filmen bij de paarden. Haha!

Ook aan de manege waar ik vroeger altijd reed heb ik super herinneringen overgehouden. Party!!

Minst leuk was dat toen ik met [**] waarschrijnlijk weg moest en we steeds ruzie daarover hadden met de eigenaar van de andere pony in de wei. Nu is het weer niet leuk (ziek) Verdrietig .

heidiLOVERJarig

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 21:16

wat een rottige en leuke momenten zeg!!

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:13

Ik vind het elke dag eigenlijk heel leuk bij piedro, maar ook elke vrijdag als ik weer naar de manege ga. Ik heb daar 1 pony waar ik helemaal gek van ben..
echt als hij verkocht wordt of er gebeurd wat mee dan weet ik wel wat mn rotste moment is... (natuurlijk ook al als er was met piedro en de rest gebeurt....)
Zijn er hier meerdere die zo gek zijn van eem manegepony dat je hem elke keer weer mee wilt nemen naar huis Bloos en het niet kan aanzien als er weer eens ene beginner opzit Huilen
Ik zou hem zo graag kopen, maar dat mag ik niet...
hmm sorrie dat ik zo off-topic ging..

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:40

Rottigste moment: Toen Tos eind mei in Utrecht stond en ik wachtte op het telefoontje of de operatie gelukt was. (Is lang, van 01.00u tot 04.00u)
Fijnste moment: Toen ik vorige week er voor het eerst op zat.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:44

Eigenlijk zijn alle momenten waarbij ik op marko's rug zit super momenten maar als ik echt iets moest kiezen, is het wel zwemmen met Marko Lovers

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 08:43

Fonnie schreef:
De eerste ritjes in de wei op bruno en de eerste buitenritten. Lovers Invlechten met vriendinnen toen ik nog klein was en over hindernisjes (zelf gebouwd!!) springen.. OK dan!

Of toen er een vriendin uit groesbeek hier kwam en mn moeder ons ging filmen bij de paarden. Haha!

Ook aan de manege waar ik vroeger altijd reed heb ik super herinneringen overgehouden. Party!!

Minst leuk was dat toen ik met bruno waarschrijnlijk weg moest en we steeds ruzie daarover hadden met de eigenaar van de andere pony in de wei. Nu is het weer niet leuk (ziek) Verdrietig .



uit groesbeek?? * word nieuwsgierig, wie dan>?
ik woon nl. in groesbeek Haha!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 08:44

Rotste paardenmoment :
toen mijn eerste pony doodging op haar 30e. We vondenhaar in de wei, ik was er echt zooo kapot van..

Leukste paardenmoment : Toen ik anouk kreeg, was ik echt zooo gelukkig, ik wou zelfs in de wei blijven slapen *pennymeisje Lachen Lovers
Ik ging zelfs nog voor school naar dr toe.

Verder heb ik nog heel veel mooie momenten.. met mijn lieveling Jupiter Lachen

gelukkig maar Knipoog

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:55

Achteraf gezien???

De oliebol tijden.....
Dat die shet er met een vaart vandoor ging, vervolgens als een idioot onder de poort van de bak doorschoot en ik dan iedere keer weer hulpeloos aan de poort hing, terwijl die pony 1 meter verder stond te grazen...............

En natuurlijk de eerste dressuurproef waar dat diezelfde pony er in 5 minuten tijd 8x vandoor ging. En Stug volhouden.............

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:03

Mooiste momenten: Toen Flan voor het eerst lekker aan de teugel liep, en toen Browny eindelijk het knopje had gevonden van aan de teugel..

Rotste momenten: Als paardjes dood gingen of verkocht werden