Nieuwe stal + ruibewijs...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Nieuwe stal + ruibewijs...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 10:17

Woensdag hebben we aan de stal eigenaar waar we nu staan verteld dat we naar een andere stal gaan wegens tijd gebrek...
Dus vanaf 1 november zal me Simba in Eemnes in een nieuw huisje komen wonen waar hij lekker overdag naar buiten kan... Haha!
Vond het niet zo leuk om te vertellen want we liepen er toch al 10 jaar bijna dag en nacht..
Maar ik heb er wel zin in... *LOL*

Enne gister moest ik afrijden... En ik ben geslaagt meteen de eerste keer.. Dus vanochtend me rijbewijs gehaald bij het gemeentehuis.. en met me vriend ze cabrio naar me werk gereden Haha!

Nou dat wou ik even vertellen...

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:24

Hee Meid, SUPER OK dan! GEFELICITEERD

Ene wat voor CABRIO heeft je vriend Verward

Ben niet nieuwsgierig hoor Haha!

En ik hoop dat je op je nieuwe stal net zoveel plezier kan hebben als op de oude stal.

Succes.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:27

Heel veel sucses op je nieuwe stal!
En heel erg veel geluk met je rijbewijs en een hoop schadevrije jaren toegewenst!
Kijk je uit het kan glad wezen,sommige plaatsen ligt zelfs sneeuw!
Groetjes van Lundi

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 10:31

Me vriend heeft een Opel Astra Cabrio.. (foto in me profiel)...

En Lundi het had hier inderdaad gesneewd maar heb het gered ben helemaal heel op me werk aangekomen en de cabrio is ook nog schade vrij Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:33

Gefeliciteerd!

En volgens mij heb je een super fijne stal uitgekozen, je gaat nu iig wat bodems betreft enor vooruit Haha!
Als je zometeen helemaal gesettled bent met Sim kom ik een keertje kijken!

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:40

Vond je het niet raar om helemaal alleen in een auto te zitten. Zonder een instructeur die kan ingrijpen.
Ik moest in het begin wel ff wennen. De eerste dag dat ik me rijbewijs had ben ik meteen in het diepe gegooit. Ik moest naar Duitsland rijden Haha!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 10:44

Nou me vriendje reed nog wel even mee... Hij stond zijn geliefde autotje nog niet helemaal alleen aan me af.. Dus dat was wel even een lekker gevoel... Vanavond ga ik met me moeder haar twingo en een vriendin zonder rijbewijs rijden dus dan moet ik het echt alleen doen...

Sjuimpje: Das goed meld maar even waarneer je wilt komen... En ik ga er zeker vooruit kwa bodems betreft heb gister daar even een paardje gereden echt helemaal top....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:52

he wat lekker dat je een rijbewijs heb nu. ik heb overigens ook een Cabrio (golf3) en over je stal, kon ie bij je vorrige stal niet buiten lopen dan? Dan is dit toch wel een verademing, ik vindt het maar niks als je paars in de winter 24 uur op stal moet staan, ze worden zo druk en het hoort gewoon niet maar ja we hebben het niet allemaal voor het kiezen he..