Vraagje over watertraining (?), topic tijdje terug

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Vraagje over watertraining (?), topic tijdje terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 21:53

Ik moet voor het vak fotojournalistiek een reportage maken over een interessant en nieuwswaardig onderwerp uit de paardensport. Ik zat zelf te denken aan dat 'zwemmen met paarden'. Ik weet niet precies hoe ik het onder woorden kan brengen, omdat ik het topic een tijdje geleden enkel langs heb zien komen, maar ik kan me nog herinneren dat Sjuimpje en nog wat bokkers naar het noorden van Nederland zijn gegaan om een trainer te bezoeken die paarden laat zwemmen om de spieren te ontwikkelen oid. Zoals ik zeg, ik weet er niet veel meer van, maar het lijkt me wel interessant voor een reportage.

Kan iemand me nog vertellen over welk topic ik het heb (ik kan hem niet meer vinden met de zoekfunctie) en/of vertellen wie die trainer is en of hij/zij een website heeft? Ik weet het, het is een vage vraag, maar ik kan er helemaal geen informatie over vinden, terwijl ik er nu toch meer over zou willen weten

Alvast bedankt!


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:56

horse8aqua (was het die?) die zit lang met het plan om een paarden zwembaan te maken in een 8 vorm. Misschien kun je bij haar te recht!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 22:01

Ja!! Volgens mij wel Fairie! Jeetje zeg, Fairie de alwetende. Ik ga nu even kijken. Dank je! OK dan!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 22:12


:evaw:

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 22:17

Bedankt! Uit het topic kan ik echter opmaken dat het zwembad nog niet gerealiseerd is. Jammer, want dat zou toch een illustratief zeer aantrekkelijk onderwerp zijn. Hebben jullie nog ideeen wat ik kan fotograferen in de paardensport waar voor mij wat creatieve uitdagingen aan vast zitten en waar ik veel verschillende soorten/typen foto's zou kunnen maken? Mijn eerste keus is een renbaan/drafbaan tijdens een wedstrijd. Ik denk dat je daar hele dynamische foto's moet kunnen maken en er zit voor mij ook nog flink wat uitdaging aan wat techniek betreft. Maar wat zou verder nog interessant kunnen zijn? Manege zonder Drempels heb ik ook al aan gedacht, maar daar ben ik al eens geweest en ik zou liever ergens naar toe gaan waar ik nog geen beeldmateriaal van heb

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 10:21

Misschien dat paardenrevalidatiecentrum bij de zee? rijden ook regelmatig door het water etc.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 10:50

Een voltige wedstrijd of les? Daarvoor moet je bij Chronos wezen, die voltigeerd.

:evaw:

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 12:27

Paardenrevalidatiecentrum? Hé, dat ken ik nog niet. Gaan daar de paarden heen met staart- en manenexzeem e.d.?
Voltige is ook wel leuk, maar dat is wel steeds hetzelfde. Geen juichend publiek aan de zijkant zoals bij een renbaan en het paard loopt steeds hetzelfde rondje. Mijn standpunt kan alleen 'kikvors' (jaja, lekker modern die fotojournalisten) of 'ooghoogte' zijn, want ik kan niet ergens boven dat paard gaan vliegen (ook al droom ik wel eens anders Haha! )

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 17:17


Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 17:20

Meer dan ik wist met mijn 'watertraining' Haha!


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 09:39

gera schreef:
Paardenrevalidatiecentrum? Hé, dat ken ik nog niet. Gaan daar de paarden heen met staart- en manenexzeem e.d.?

Haha! nee hoor. Echt voor paarden met blessures die daar revalideren. In de Bit heeft er een artikel over in gestaan. Ik zal ff snuffelen en dan hier neerploppen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hokke, Peanut21, Rijsa en 122 bezoekers