Iemand naar Luttenberg geweest? (Kür op muziek)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Iemand naar Luttenberg geweest? (Kür op muziek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 04:21

Is er soms iemand toevallig in Luttenberg naar de kür op muziek geweest? Zo ja, is er dan een verslagje mogelijk (PB of gewoon)?

Kreeg n.l. een telefoontje van Liseon Kamper dat ze had meegedaan. Er waren 24 starts en ze was met iets van 69% 5e geworden. Op zich verbaasde ik mij daarover want Liseon is n.l. net uit het ziekenhuis. Ze was een paar weken terug onder een paard van een klant van haar gekomen en die was ook nog maar even op haar gaan staan. Resultaat: gebroken ribben, gekneusde organen en een stukje van haar ruggewervel (uitsteekseltje) afgebroken. Ze was met een 5-jarig paard van haar gestart die überhaupt pas voor de 2e keer op wedstrijd ging. Ze had de kür gebruikt die ik toendertijd voor Broere Ohio had gemaakt omdat ze het paard daar exact op kon laten lopen. Ze was iig heel tevreden gezien de 'groenheid' van haar paard en de armetierige voorbereiding. Ze vertelde mij wel dat ik daar eens in de buurt met m'n kaartjes moest gaan strooien omdat het muzikale peil op niet zo'n hoog nivo lag.
En wat gebeurde er zowaar???? Ik had koud opgehangen toen ik een SMS-je kreeg van Diane Mol (studiegenootje van Jura) dat ze de kür had gewonnen Knipoog . Ik had een broadwaykür voor haar gemaakt (Singing in the rain etc.) wat heel erg goed bij de combinatie paste. Leuk als de klanten je zo op de hoogte houden maar ik ben zo benieuwd naar een totaaloverzicht. Dus.... als iemand daar geweest is mag ik daar dan alsjeblieft een verslagje van hebben??


kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:37

Uitslagen luttenberg, staan op startlijsten.nl onder uitslagen!! Ik heb geen verslagje!

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 23:19

Ik ben geweest. Ik zou eerst zelf ook starten met een Z2 kur, maar helaas niet gelukt om hem op tijd af te krijgen.
Ik heb Liseon gezien en vondt het super knap dat ze zo'n enorm groot paard zo simpel kon rijden. Zeker gezien de leeftijd van het paard. Het was misschien niet de perfecte kur, maar zeker een van de betere. Trouwens, wat kan dat paard stappen zeg.
De winares was Diana Mol en dat was verdiend. Toen zij gereden had was dat duidelijk. Tweede was Annemiek Vincourt, zij reedt een nieuwe kur met Obi Wan Kenobi. Ik vondt ook de kur van Maaike Lassche met Parcival erg goed, en was verbaast dat zij niet tweede was. Verder deed Laurine Brucher mee met twee paarden, waaronder de volle zus van Negro. Dit paard liep haar eerste concours.
Ook deed Gea Bouwstra mee met twee paarden. Met Alfredhoeves Morris waarmee zij ook al ZZ-licht start en met Nostradamus een AES goedgekeurde dekhengst.
Er deden dus grote namen mee in Luttenberg en het was dus een leuk avondje paardensport.
Inderdaad waren er ook mindere, waar vooral de muziek van geen kant klopte met de bewegingen. Gaan ze galoperen op draf muziek en dat soort dingen.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 02:50

Hey Vora,

Heel erg bedankt voor je verslagje OK dan! .

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 08:31

Sorry, maar op startlijsten.nl kan ik de uitslagen (nog) niet vinden.........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 12:30

Hey CGJ12, da's raar Verward .Na de tip van Kippie17 hed ik gelijk gekeken maar ze staan er echt hoor!

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 16:05



CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 08:25

Klopt.

Toch raar.
Ze waren echte even weg.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA en 70 bezoekers