Vandaag eindelijk de dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Vandaag eindelijk de dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 10:08

Hey

Vandaag is het eindelijk de dag dat ik weer naar het ziekenhuis mag voor me pootje ik krijg vanmiddag waarschijnlijk gips dat ik eraf kan halen met klitten band.

2 maanden geleden heb ik namelijk een ongelukje met me paard gehad, op wedstrijd zijn we samen gevallen en al mijn tenen waren gebroken.
Het was alleen een beetje dik ik had geen pijn dus waren we voor de zeker heid nog even naar het ziekenhuis gegaan daar gregen we het nieuws te horen en ook dat ik geopereerd moest worden er zitten nu 3 schroeven in me voet. Ze noemen ze nu ook weleens Anky van Grunsven. (zelf heet ik Amanda Groen Maar ja haar voornaam begint ook met een A en haar achternaam ook met een G) Volgend jaar moeten die schroeven er weer uit.

Ik hoop egt dat ik goed nieuws krijg in het ziekenhuis dat ik weer wat mag doen. Ik heb vandaag ook precies 2 maanden me pootje niet meer gewassen voel me egt zo vies Misselijk

Groetjes Amanda


BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 11:17

Veel suc6 en vooral sterkte
Dat je je niet kan wassen lijkt mij ook niet fijn
maar nu krijg je lekker klittenband gips dus dan kan je lekker met je pootje onder de douche of in bad!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 17:25

Ik heb nu paars gips met klittenband en mag het voorzichtig gaan belasten


rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:04

Heel veel succes ermee. En beterschap. Dat je maar gauw weer kunt rijden OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:16

Suc6 ermee.
Maarre doe niet zo stom als ik en ga niet rijden zolang je nog gips hebt!!!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Dartel, Domi_94, Elegance_, Lanoca, Maanon_, Nanu, noukso, Ptl4ever, Salinah, Schrompeltje, Selina, Telpeva, xMagnum en 127 bezoekers