Kattenmoordernaar actief (+ vreselijke foto.....)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Kattenmoordernaar actief (+ vreselijke foto.....)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 19:59

Vandaag op het nieuws van omrop Fryslan gelezen:

De kat Mercedes fan de famylje Klein út Stynsgea is raar oan syn ein kaam. Of-rûne wykein krige de kat in pylk troch de holle. Mercedes hat har noch wol nei hûs ta sleept, mar wie net mear te rê-den.

Neffens de famylje Klein is Mercedes net de earste kat dy't yn Stynsgea op fer-tochte wize mishannele of fermoarde wurdt. Foar't de kat ôfmakke waard hat Johnny Klein noch foto's makke. Dy bin-ne ferspraat yn it doarp.

Vertaling voor de Nederlanders en Belgen onder ons:

De kat Mercedes van de familie Klein uit Augustinusga is vreemd aan zijn einde gekomen. Afgelopen weekend kreeg de kat een pijl door zijn hoofd. Mercedes kon nog wel naar huis toe lopen (slepen) maar was niet meer te redden.

Volgens de familie Klein is Mercedes niet de eerste kat die in Augustinusga op verdachte wijze mishandeld is of vermoord wordt. Voordat de kat afgemaakt werk heeft Johny Klein nog een foto gemaakt, deze foto is verspreid in het dorp.


De foto:
http://omropfryslan.modules.nl/files/60 ... oog_kl.jpg

Mercedes waard deasketten mei in pylk út in krúsbôge
Mercedes is doodgeschoten met een pijl uit een kruisboog


Overgenomen van www.omropfryslan.nl

Een kilometer bij ons vandaan Verdrietig Onze kat blijft voorlopig binnen.... Maar hij miauwt zo lief voor de deur, wat moet ik nu doen Verward

[Edit Apple: link neergezet ipv foto]

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:03

Wat verschrikkelijk, onvoorstelbaar dat er mensen zijn die zoiets kunnen doen, arm dier Scheve mond

Je kunt je eigen kat niet de hele dag binnen houden, laat hem anders minder lang dan normaal buiten, zodat je hem een beetje in de gaten kunt houden.

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:06

wat een eikels....(die da doen ej!)

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:07

Ahh jakkes! Wat een eikels heb je toch op de wereld!! Stoom uit je oren
Ik zou je kat binnenhouden en een leuk speeltje voor hem kopen ofzo.
Proberen om het leuk te maken voor hem binnen?? Verward
Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:14

wat verschrikkelijk!!! Kan die lui wel wat doen!!!! Hebben die gasten geen hart ofzo?? Ik ga me er maar niet teveel druk om maken want anders ga ik kompleet uit mn dak wat een mega loozers zeg!!!

Duhelo

Berichten: 28526
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:15

een soort buitenren meken ervoor, een soort voliere, met 2 (!) deuren erin (de ren, met 1 dier, en rond die deur nog een ietsiepietsie rennetje maken met nog een deur, dan kan hij zeker niet onstnappen) maar zorgen dat die ren uitkomt op de achterderu, en verschillende etages inmaken voor je kat, ja kat kan buiten, de mishandelaars niet aan je kat en je kat is toch gelukkig
veel suc6!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:19

Vreselijk Lips are sealed
Een tijdje terug hebben er hier in de buurt ook kattenmoordenaars rondgelopen, Ik snap die mensen echt niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:19

Dit is niet meer normaal!!!!
Zielig beest Verdrietig

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:21

Misschien is het een idee om de foto als link te laten zien zodat mensen kunnen kiezen of ze erop kunnen klikken...

vreselijk verhaal + foto Boos!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:36

een schaap of paard in zijn geslachtsdelen steken, een kat doorboren... maar ja, waarom niet hé,kan allemaal, het is zijn toch maar beesten...( Stoom uit je oren )

en wat bereik je er eigenlijk mee? Willen die moordenaars gewoon stoer doen of zo? of zijn ze gewoon meer dan psychisch gestoord? tsssss... Sommige horen niet thuis in een mensenlichaam, ze zouden eerder zelf een zwaar mishandeld dier moeten zijn Boos!

Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:38

Wat ontzettend er. Zoiets doe je toch niet!!!! Zo'n onschuldig beestje... stakker...

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:38

Gatver. Die persoon ook eens beschieten met een pijl.... Echt zonde vind ik dit.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:38

Wat vreselijk..............laat ik het niet zien..............

Wie doet nou zoiets??
Dan ben je echt niet goed maar goed gestoord.

Je zal je kattebeest zo maar eens aan zien komen lopen.
Ik vind het gewoon verschrikkelijk ik moet er gewoon om huilen......die foto........zo onschuldig en hopeloos op die tafel.

Ik heb er geen woorden voor..........maar ik hoop dat deze persoon snel van straat word geplukt want hij/zij is een gevaar voor deze samenleving!!

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:44

wat een klote wereld leven wij in. Ik wou dat ik zulk soort mensen/jongelui eens zou betrappen....sta niet voor mezelf in

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:52

wat schrijf jij raar en ik zou hem binnen houden, en alleen buiten doen als jij er ook bent!! Verder vind ik dit verschrikkelijk!!!!!!!!!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:58

Dat is Fries Heidelover

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:04

Boos! Huilen

Dat maakt me zo ontzettend kwaad en verdrietig!!!!!!!! Boos!

Degene mogen ze van mij bijwijze van spreke afslachten of heel erg flink straffen!!

Idioterie!!!

Als het bij een van mijn katten zou gebeuren zou ik werkelijk degene die dat gedaan heeft zelf lynchen, of iig neigingen hebben!
Mijn katten zijn mijn kinderen en daar moet echt niemand aankomen!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:06

Mijn god! Dat ziet er echt eng uit, jezus man welke gek doet zoiets? Zo'n diertje, moet er niet aan denke dat mijn dikke vriend met een pin door z'n hoofd is gestoke.... echt niet normaal

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:06

pfffff echt erg!! wat voor mensen zijn dat toch........geen mensen! sorry hoor, misschien lomp dat ik het zeg.. .maar ben wel blij dat het hier niet in de buurt is! Maar het moet gewoon OVERAL STOPPEN!! al die ONZINNIGE dierenmishandeling!!!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:11

JEZUS!
Stelletje kl00tz@kken!!!

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:24

aah!! neej das niet echt hoop ik?? VEREZELIJK!! neej dit is echt niet normaal!! ik zou mn kat ook binne houden!! maare de politie zit er toch hoop ik we 8er aan he?? anders mochen ze snel wakker worden want diis echt niet NORMAAL!! Bloos!
Ciao Ciao madieke

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:49

Nou ja zeg, heb hiet gewoon geen woorden voor gatverdarrie wat vreselijk!!! Boos!:(:(

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:55

ik vind het erg zwak dat je geweld toepast op iets of iemand die niets terug kan doen,
zowieso haat ik geweld hoor,
maar die arme dieren gaat echt te ver bij mij, bah

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:57

Jeetje wat verschrikkelijk!! Het arme dier zal ook flink pijn gehad hebben, voordat ie uit zijn lijden verlost werd. Dat iemand zo'n zieke geest kan hebben Stoom uit je oren Misselijk . Ik zit nu naar mijn eigen rooie ex-kater te kijken en ik moet er niet aan denken dat hij op een dag zo aan komt lopen .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:02

Wat een zieke geesten moeten dat geweest zijn!