Mijn ex wordt papa....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Mijn ex wordt papa....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 19:49

Heel erg raar. Vandaag was ik op de boerderij en kwam mijn nichtje vertellen dat mijn ex bij "De Verloskundigenpraktijk" op SBS6 was gisteravond. Samen met zijn hoogzwangere vriendin.
En ook al is het dan al 6 jaar geleden, toch moest ik even slikken.
Ik woon nu samen met een hele lieve jongen en ik hou onwijs veel van hem, maar ik vond het toch een raar idee.

Vanaf mijn 15e tot ongeveer mijn 21e hebben we wat gehad. Op school waren we allebei stiekem verliefd op elkaar en later toen we allebei op een andere school zaten kregen we "verkering".

Mijn jeugdvriendje wordt papa. Ik weet even niet wat ik er van vind...is dat raar?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 19:55

weet ik niet, zo oud ben ik zelf nou ook weer niet Haha! Maar toch kan ik me er wel iets bij voorstellen!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 19:58

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je dat raar vind. dat is ook raar als ik het zo lees heb je toch een hele tijd met hem gehad.

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 19:59

nee,dat is toch hartstikke logisch???je hebt heel lang wat met hem gehad,toen was het die leuke jongen,en nu,nu wordt ie vader...dat is gewoon raar!
ik heb zoiets dus ook meegemaakt.ik had 2 weken met R.toen heb ik hem gedumpt,en hij kreeg binnen no time een andere vriendin.na een maand schijnt ze zwanger te zijn geworden!!dat was ook ff slikken,en ik heb maar 2 weken wat met hem gehad!!!dus voor jou is het helemaal raar,heel begrijpelijk hor.

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:06

Nee het lijkt me ontzettend raar!! Als je 6 jaar samen was....das echt een tijd....lijkt me toch heel raar dat hij dan nu met iem. anders een kindje krijgt...ik kan me dat goed voorstellen hoor!

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:09

Het lijkt mij ook heel erg raar. Ik ben zowiezo al iemand die erg veel waarde aan het verleden en (gezamenlijke) herinneringen hecht, dus ik zou het er toch wel even moeilijk mee hebben. Alhoewel, dat is eigenlijk niet de goede omschrijving, vooral omdat ik zelf alweer een vriend heb. Maar het zou toch heel vreemd aanvoelen.

Hoezo holle bolle Fries ?!

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:14

lijkt me echt heel vreemd, dat iemand waarvan je zo'n tijd mee bent omgegaan nu ineens vader wordt. En dan ook nog op tv komt..

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 20:19

Yessy schreef:
lijkt me echt heel vreemd, dat iemand waarvan je zo'n tijd mee bent omgegaan nu ineens vader wordt. En dan ook nog op tv komt..


Daarom was ik wel blij dat ik gisteren toevallig dit programma net gemist heb. Ik zou het wel willen zien, maar gisteren was ik helemaal alleen thuis en ik weet niet wat ik in mijn uppie had gedaan. Waarschijnlijk erg schrikken en wat traantjes gelaten en daarmee klaar.

Het was ook mijn eerste echte vriendje.... zoiets laat je denk ik niet snel los....

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:36

Dat IS ook raar , als je iemand als jochie-jonge man gekend hebt zo close...en dat ventje wordt dan iemands PAPPA notabene...krijg je de kriebels van Lachen

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:39

mijn ex is al 1,5 jaar pappie
hij was na een jaar vreemdgegaan bij een vrouw waar ik jaren over de vloer kwam en zij was dus zwanger
Na een jaar ging het uit en toen kwamen erachter dat hij de vader was
en ik zie ze bijna elke week nog, doet best pijn..
Hijs nu 21 en getrouw en hefet een kind van bijna 2
en zn vrouw is bijna 33

Terug van weggeweest

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:43

Naomi schreef:
Hijs nu 21 en getrouw en heeft een kind van bijna 2
en zn vrouw is bijna 33


Niets persoonlijks tegen jouw Naomi, maar waarom is het zo raar dat een vrouw in een relatie ouder is dan een man, en het omgekeerd overal geaccepteerd word als een oudere man beslist om met een jongere vrouw zijn leven te delen?
Wanneer stappen we nu eens van dat vooroordeel af?

Je suis Charlie.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:48

ik heb dr niks tegen, maar ze was een soort van moeder voor me, dan doet het wel pijn.. zij zag hem ook als een soort van zoon en ineens hebben die wat en dat lijkt voor mij hetzelfde pf hij iets heeft met mn moeder..
Zo vergelijk ik dat

en de reden dat ik er op tegen ben, bij hem dan, omdat het zijn vader zijn dood is geweest..

Leeftijdsverschil maak mij niet uit, ieder voorzich

Maar bij dit verhaal komen nog meer dingen bij kijken die persoonlijk zijn..

als hij nou een andere vriendin heeft van 33 is het niet erg, ZAT ik er niet mee..

Terug van weggeweest

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:48

Ik snap best dat dat ff slikken is! Lijkt me wel heel moeilijk inderdaad zeker omdat je die jongen al zo jong gekend heb, en best lang een relatie met hem hebt gehad!

"What we call human nature, is actually human habit.."

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:38

IlsjePilsje schreef:
Mijn jeugdvriendje wordt papa. Ik weet even niet wat ik er van vind...is dat raar?

Nee hoor,
ik heb dat al als ik oude schoolvriendinnetjes langs zie komen met een buggy of fiets met gevuld kinderzitje (of nog erger, gevulde kinderzitjes)
Dan moet het helemaal shocking zijn als het om je jeugdliefde gaat

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 23:12

Nee hoor! ik hoorde laatst ook via via dat een ex van mij gaat trouwen! hihi en dat vind ik al vreemd laat staan als ie papa zou worden!

Dag lieve mama...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 06:22

IlsjePilsje schreef:
Heel erg raar. Vandaag was ik op de boerderij en kwam mijn nichtje vertellen dat mijn ex bij "De Verloskundigenpraktijk" op SBS6 was gisteravond. Samen met zijn hoogzwangere vriendin.
En ook al is het dan al 6 jaar geleden, toch moest ik even slikken.
Ik woon nu samen met een hele lieve jongen en ik hou onwijs veel van hem, maar ik vond het toch een raar idee.

Vanaf mijn 15e tot ongeveer mijn 21e hebben we wat gehad. Op school waren we allebei stiekem verliefd op elkaar en later toen we allebei op een andere school zaten kregen we "verkering".

Mijn jeugdvriendje wordt papa. Ik weet even niet wat ik er van vind...is dat raar?


Neee hoor das helemaal niet raar, ik had toevallig gister hetzelfde toen mn pa zei da hij mn ex (van inmiddels alweer 10 jaar geleden hoor) zag lopen met zijn vrouw achter de kinderwagen..... best even vreemd, zeker als je zo lang bij elkaar bent geweest (wij 10 jaar).

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 06:31

oooh joh ik vond het geweldig dat mijn ex ging trouwen en een zoon heeft gekregen. ik had het destijds uitgemaakt daar had hij het heel moeilijk mee. hij ging stalken en plaatste mij op een standbeeld, terwijl ik verre van ideaal ben.

hij kon de draad gewoon niet meer zonder mij oppakken. dus toen er een kerstkaart kwam met een foto van een grote dikke baby met een kerststropdas om vond ik het geweldig
ik ben heel blij dat hij ook gelukkig is geworden en een knappe zoon op deze wereld heeft gezet

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 06:59

Ik denk ook dat het normaal is dat je even moet slikken als je zoiets hoort... Ik heb het vaak al als ik hoor dat klasgenootjes van vroeger of vriendinnen van in m'n 'tienerjaren' al getrouwd zijn of al kinderen hebben... Dus kan me er wel wat bij voorstellen dat het ook slikken is als je het dan hoort van iemand die je lang (en goed) hebt gekend...

Je gaat er ook over nadenken dat je toch niet meer 'de snotbel' was die je vroeger was... en dat je toch wel al volwassener bent geworden als er in de omgeving of bij (vroegere) vrienden een trouw of geboorte plaatsvindt...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 07:13

Een ex van mij heeft al twee kindjes. Ik heb er geen moeite mee, maar dat komt waarschijnlijk omdat het maar 3 weken aan was en ik het daarna heb uit gemaakt. Haha!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 07:22

Oude liefde roest niet, he?
Die vergeet je nooit meer, ook al word je 100 en
krijg je er een hele verzameling nieuwe liefdes bij.
Kijk maar naar 'Memories'.....

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 07:23

Waterkippie schreef:
Nee hoor! ik hoorde laatst ook via via dat een ex van mij gaat trouwen! hihi en dat vind ik al vreemd laat staan als ie papa zou worden!

Een jeugdvriendje van me is 2 jaar geleden ook getrouwd met zijn vriendin die in Amerika woont en is dus ook geëmigreerd, vond ik ook wel even raar om te horen hoor.
Dus ik kan het me best voorstellen als het door je hoofd spookt. Je hebt toch samen veel gedeeld en dan is het besef des te groter als hij een kindje krijgt dat hij nu dus alles met een ander deelt. Vind ik niet zo raar.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:39

Hey,

absoluut niet vreemd hoor!! "Gelukkig" is m'n ex (relatie van 7 jaar, 3 jaar samengewoond, sinds bijna 2 jaar uit elkaar) niet echt het type wat zich makkelijk bindt en ga ik binnenkort samenwonen met mijn nieuwe liefde; maar ik kan me voorstellen hoe ik me zou voelen als hij eerder dan mij met al die levensstappen bezig zou zijn...

Groetjes!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:59

Jahh raar is dat he, een van mijn ex-vriendjes (ik 17 en hij 21) kom ik nu (30 jaar later) tegen met een lief klein dochtertje uit zijn (4e) huwelijk. Ook dan is en blijft het raar om je eerste echte vriendje zo te zien. Dat hij 4 huwelijken en nog veel meer relaties achter de rug heeft doet er niet toe..... maar dat kindje (een snoepje) wel....

Gratis af te halen mooie jonge katten

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 15:39

Het lijkt me niet vreemd hoor, jouw reactie.
Ik kan me zo voorstellen dat het best nog wel enkele tijd in je hoofd zal blijven zitten.
Ook dat lijkt me normaal.


SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:02

Oei ik kan me echt heel goed voorstellen dat dat heel raar voelt
Wat voel je je dan ineens oud he Haha!

En idd oude liefde roest niet...helaas..

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, anjali, capriz, Gianti, Josien_, Kmbrly, kosseh, Leonyr, maj0, N_B_N, ryukapple, Saaams, sollair310, Vinny12511 en 55 bezoekers

cron