Ieiekkk,onze kat laat muis los in huis!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Ieiekkk,onze kat laat muis los in huis!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 19:52

Zitten we net lekker met de familie voor de TV. Komt de kat binnen, het beest is 12 jaar en maakt zelf de buiten deur los...erg handig Verward Ze deedt nogal vreemd, bleek ze een muis in haar bekje te hebben. Mijn vader proberen om haar naar buiten te doen zodat ze de muis kon los laten, maar wat doet ze nu, laat ze de muis in de kamer los en het beest rent weg. Zo het washok ik waar de wasmachine staat. Wij de kat een half uur ook in het washok doen, en hopen dat ze het diertje vangt. Maar nee, mevrouw heeft het wel gezien met die muis...nu zit de muis er dus nog, en we weten niet eens zeker of hij er nog wel zit, voor hetzelfde geld zit hij ergens anders in huis...brrrr...Ik ben nie techt bang voor muizen, maar dit vind ik toch niet echt grappig, strax kruipt het dier mijn schoenen nog in.... Scheve mond Scheve mond Scheve mond

---CARPE DIEM---


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 19:57

Ieuw.. Nu loopt het muisje ergens half aangevreten rond Scheve mond

Mijn katten nemen gelukkig bijna nooit iets mee naar huis, behalve dooie vogeltjes (niet zelf gedood, maar al half ontbonden Misselijk ) of van die vieze grote renspinnen..

זכור

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:00

Hopelijk is het muisje niet zwanger Scheve mond

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 20:00

Ja ik ben nu ook niet blij, zit telkens te luisteren of ik wat hoor, straks loopt het beest nog naar boven en zit het op mijn slaapkamer BAH, doet me ineens aan een verhaal van mijn nichtje denken, lag ze in bed, loopt er zo een muis door haar pyama...Umzzz ik durf nu niet naar bed zonder de kat mee te nemen (niet dat dat beest wat gaat doen haha!)

---CARPE DIEM---

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 20:00

Kais schreef:
Hopelijk is het muisje niet zwanger Scheve mond

Hou op!! Huilen Huilen Huilen

---CARPE DIEM---

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:55

Dit hebben wij ook een keer gehad . Een heel klein muisje, zo losgelaten in ons huis (*zoef* weg).

Wij hebben toen zo'n muizenval neergezet (zo'n val waarbij ze gewoon gevangen worden en niet doodgemaakt). Bleek uiteindelijk verspilde moeite te zijn. Na een dag had de poes er weer belangstelling voor en die heeft hem toen gevangen.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:37

lis schreef:
Ieuw.. Nu loopt het muisje ergens half aangevreten rond Scheve mond

Mijn katten nemen gelukkig bijna nooit iets mee naar huis, behalve dooie vogeltjes (niet zelf gedood, maar al half ontbonden Misselijk ) of van die vieze grote renspinnen..


Ow gatver! Die vind ik wel zo verschrikkelijk, die zag ik pas ook hier. Zo'n grote bruine met een enorm lijf en enorme poten.... ieeee Scheve mond

Zegt mijn zus doodleuk: Jaahaa, maar die zitten altijd met z'n tweeën }>

Het leven is een gebakje!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:38

Getver daarom hou ik dus al niet van katten!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 22:13

Muisjes zijn toch juist lief? Maar goed, wel zielig dat ie nu half in shock ergens in jullie huis ligt Scheve mond

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 08:02

toen ik nog een poes had haalde ze regelmatig muizen mee naar binnen waar ze het hoofdje van had afgegeten, echt zo ranzig

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 08:07

Lekker he Clien Haha!
Ik zat een keer lekker met mijn vriend naar de tv te kijken, rolt er ook iets over de grond. We dachten dat het een stofwolkje was, bleek het een muis te zijn *LOL*. Wij dat beest vangen, valt ie in zo'n gat in de grond (van de vloerverwarming) moesten we hem daar ook nog weer uithalen Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 09:08

Arm muisje... Dan kan je toch beter hebben dat je kat m gelijk op had gegeten hoe zielig dat ook weer is.
Sterkte Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:22

Maaike schreef:
Dan kan je toch beter hebben dat je kat m gelijk op had gegeten.

Eten katten die muizen dan netjes helemaal op? Ik heb me laten vertellen dat ze ze gewoon vangen, ermee spelen, halfslachtig doodmaken en lekker laten liggen als ze er zat van zijn... Verward

Vorig jaar had ik muizen in de schuur. Op zich niet zo erg, maar mijn schuur zat aan het huis vast... Naar Intratuin geweest voor vallen waar ze in gevangen worden en niet platgeslagen, maar ze hadden alleen van die ranzige "klappers" (die zijn alleen grappig in tekenfilms Lachen ). Dan maar laten lopen, die muizen. Het was wel grappig, dan zat ik in de tuin en dan rende er ineens eentje via de poort de tuin in, onder mijn stoel door en zo de schuur in... Haha! Gewoon de deur naar het huis goed dichtgehouden. Later ook geen muizen meer gezien.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:26

Dit doen mijn katten ook regelmatig. Gisteren zat ik te eten en tegelijkertijd te kijken naar de TV. Zie ik ineens een grote muis richting de TV lopen, nou dan slik je toch even anders je hap naar binnen, bah... Uiteindelijk had mijn rode kater hem tepakken maar liet hem los in de keuken en de muis richting de gang. De kat erachteraan gejaagd en later om de hoek gekeken, zat de muis in de gordijnen!!! Uiteindelijk heeft de kat wel de muis opgegeten, tenminste dat denk ik, want ik heb er niets meer van terug gevonden.

Ook eens een muis los gehad in mijn bijkeuken. Is de slimme muis in mijn rijlaars gekropen om uit de buurt van de katten te komen. Echter heb ik hem de volgende dag geplet toen ik mijn laars aantrok, bah, zo vies gevoel is dat. Sindsdien keer ik nog steeds mijn laarsen om voordat ik ze aantrek. Het is zo'n smerig gevoel.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:45

Elles"]
[quote="Maaike schreef:
Dan kan je toch beter hebben dat je kat m gelijk op had gegeten.

Eten katten die muizen dan netjes helemaal op? Ik heb me laten vertellen dat ze ze gewoon vangen, ermee spelen, halfslachtig doodmaken en lekker laten liggen als ze er zat van zijn... Verward
[/quote]

Als de katten in huis veel eten krijgen jagen ze idd niet voor het eten maar voor de fun. Bij mijn vorige stagebedrijf hebben ze twee katten rondlopen, ze hebben altijd brokken tot hun beschikking maar eentje vangt toch het liefst ratten, muizen en vogeltjes. En die eet ie dan meestal ook braaf op Erg vies om te zien maar ik heb liever dat de muis opgegeten wordt als ie eenmaal gevangen is dan dat ie halfdood wordt achtergelaten..

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 14:42

Elles"]
[quote="Maaike schreef:
Dan kan je toch beter hebben dat je kat m gelijk op had gegeten.

Eten katten die muizen dan netjes helemaal op? Ik heb me laten vertellen dat ze ze gewoon vangen, ermee spelen, halfslachtig doodmaken en lekker laten liggen als ze er zat van zijn... Verward
[/quote]

De kat van mijn moeder laat alleen het hartje en de lever liggen. Vindt ze niet zo lekker Scheve mond
Verder geen restjes van de muis te vinden hoor.

זכור

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:36

Getverdemme! En zou je dan ook nog zo een beest willen knuffelen? dat vind ik nou echt ranzig!

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:46

*LOL* Nou die kat vind ik ook niet zo lief hoor.
Maar mijn honden likken zo vaak als ze kunnen aan zichzelf (en hun kont Scheve mond ), die knuffel ik ook wel hoor.

זכור

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:55

Clien schreef:
strax kruipt het dier mijn schoenen nog in.... Scheve mond Scheve mond Scheve mond

Wees maar niet bang, dat zal hij ZEKER niet overleven, HAHAHA!

De hond is de betere mens

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 18:23

Desiree"]
[quote="Clien schreef:
strax kruipt het dier mijn schoenen nog in.... Scheve mond Scheve mond Scheve mond

Wees maar niet bang, dat zal hij ZEKER niet overleven, HAHAHA!
[/quote]
Hahaha, dat is wel zo ja, maarja toch geen fijn idee dat ik een muis uit mijn schoen moet vissen...

---CARPE DIEM---

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:24

haha en het idee dat je erop stapt als je je schoen aandoet dan??? Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 18:29

Maaike schreef:
haha en het idee dat je erop stapt als je je schoen aandoet dan??? Haha!

HOU OP!!!! Zucht...ga zo op onderzoek uit in het washok, sta me bij...

---CARPE DIEM---


Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:32

mijn kat heeft een belletje om.
en de enige muis die zij vangt is een nepmuis.

sterkte ermee. Ach gut

Belker

Berichten: 15257
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:35

Ach dat heeft mijn kat van de zomer ook gedaan. Ze heeft er 3 dagen mee lopen spelen, steeds vangen en loslaten. Op dag 3 was ik het zat en heb de muis in een Pringles bus gekregen en in de tuin losgelaten. Daarna heb ik geen muis meergezien. Ik kon we lde hele keuken schoonmaken want dat kreng heeft achter, op en in mijn apparaten gezeten Boos!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:50

Clien"]
[quote="Maaike schreef:
haha en het idee dat je erop stapt als je je schoen aandoet dan??? Haha!

HOU OP!!!! Zucht...ga zo op onderzoek uit in het washok, sta me bij...
[/quote]

veel plezier Haha! Vorige week in Creil hadden we ook nog een muisje gevangen die in de zak met hondenvoer zat hebben m in een doosje gedaan en Piep genoemd. En s middags hebben we m vrij gelaten. 's avonds kwam een van de katten met een dooie muis aangelopen *neeeeee niet Piep!* Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Googlebot, GrapeshotBot, Hanneke1989, Kim1300, Mo_Noah, MyWishMax, Naboo, Reusje0504, sinnekinne, Sjors__, Stybba, swatch, WithinYuuri, xPabloBokt en 60 bezoekers