EINDELIJK! Oscar heeft de strijd gestaakt!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

EINDELIJK! Oscar heeft de strijd gestaakt!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 17:16

HE HE na wijken van als een mongool door de bak crossen, een paard dat niet wilde ontspannen en vooral in de galop door mijn hulpen heen reed. Dan nog maar niet te spreken over bij de overgang naar de galop te gaan stil staan en stijgeren!!!

EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK!!! Oscar heeft zijn strijd gestaakt!

Hij liep vandaag heerlijk! OK dan! Net als in het begin, Heerlijk rustig, onstappen, netjes aan de teugel, met een koppie dat lekker stil hing.


Ik verzorg Oscar nu 3 maanden ongeveer. Maar volgens mensen die het paard al langer kennen zeggen dat hij deze periodes wel eens heeft. Van staken en klieren bedoel ik. Dan kan hij het wel, maar hij doet het gewoon niet. Maar vandaag is deze periode dan eindelijk afgesloten...

*klop*klop*klop* want ik hoop maar dat dit doorzet, want ik kon eidnelijk weer eens ECHT aan het werk...!!!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 17:17

Tjakka Lachen

hopen dat het zo blijft!


Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 17:21

dat ken ik wel ja heeft mijn paard ook, duurt een paar weken en dan is het over. bij mijn paard keert het wel regelmatig terug!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, amaniblauw, criollo_yess, hollie, josien_m_, Macs, noox, Poldermenner, Swift, Tajmahal, Vagabondo, veerle92, xxPaige en 111 bezoekers