wie kan me uitleggen hoe Kazaa werkt?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

wie kan me uitleggen hoe Kazaa werkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:55

Ik ben zo blond als de pest op dat gebied Blond heb al een jaar Internet maar nog steeds geen Kazaa geinstalleerd.

Wie kan me vertellen waar ik het kan downloaden, waar ik op letten moet en hoe het werkt?

Zou te gek zijn kan ik ook eindelijk cd tjes branden heb echt geen idee hoe dat werkt stom he>?????


Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:04

volgens mij moet je tegenwoordig betalen voor kazaa, maar je kon het downloaden op www.kazaa.com

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 02:42

Het is toch nog steeds gratis?

Toen ik het nog had was het best makkelijk te begrijpen. Gewoon even downloaden en installeren (evt. met hulp van vrienden ofzo) en dan wijst het zich vanzelf. Maar wel oppassen hè ... KaZaA staat bekend om zijn vele virussen (al moet ik eerlijk zeggen dat ik er in de 2 jaar dat ik het gebruikte geen één gehad heb) en het mag eigenlijk niet meer en kan je flinke boetes opleveren.

Kerstmuts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 08:48

he bedankt voor de tips, ik heb ook vernomen dathet gratis is hoor!

Edith

Berichten: 521
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 09:10

Kazaa kun je dowloaden op www.kazaalite.tk

Dat is een kazaa versie zonder reclame. Heb ik ook, die is veel beter!!!

Succes ermee!!
(Kazaa is gewoon gratis hoor)

Carpe diem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 11:10


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:54

en zijn die beide gratis Corine en Edith?


Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:55

Ja gratis.... Heb de NL versie ook.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:32

Ik heb het allemaal geinstalleerd nu maar kijken hoe dat alles werkt...kom ik denk ik vanzelfwel achter ben nog niet helemaal achter hoe dit werkt, het downloaden ed...wil nog niet zo lukken. Kan het kloppen dat je geen twee nummers snel na elkaar kan downloaden? Hij zegt nl de volgende poging na....minuten(duurt hartsikke lang)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:21

Chiqa schreef:
Ik heb het allemaal geinstalleerd nu maar kijken hoe dat alles werkt...kom ik denk ik vanzelfwel achter ben nog niet helemaal achter hoe dit werkt, het downloaden ed...wil nog niet zo lukken. Kan het kloppen dat je geen twee nummers snel na elkaar kan downloaden? Hij zegt nl de volgende poging na....minuten(duurt hartsikke lang)


Je kunt zelfs een redelijke hoeveelheid nummers tegelijkertijd downloaden. Soms kan het zijn dat je 'extern inwachtrij' komt, maar dat is meestal alleen als maar weinig gebruikers het nummer 'delen'. En ja, het is echt gratis Haha!.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:24

En, als ik jou was zal ik ergens bij opties veranderen hoeveel nummers je kunt downloaden... Want, hij staat volgens mij standaard op 5 nummers ofzo, maar je kunt dit tot 50 laten gaan volgens mij... Ik denk wel dat de gemiddelde downloadsnelheid iets langzamer wordt, maar je hebt wel meer nummers die gedaan worden op 1 moment...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:50

Ik begin er al aardig mee thuis te raken, ik was bang dat ik het nooit zou leren, maar een kind kan de was doen heb alleen nog niks gebrand zal dat eerdaags ook eens gaan wagen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Hootje, Kidde, Mutsie93, nano, pjer, PlukenKrul, Silly_Woman, xPabloBokt en 67 bezoekers