Als ze denken dat ik dit leuk vind........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Als ze denken dat ik dit leuk vind........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 10:26

Gisteren had ik een echte poedersuiker dag. Huilen Toen ik op stal kwam, kwam Michelien met een brede smile Haha! op haar gezicht naar mij en mama toe. Ze is namelijk dinsdag bij Kebie van der Heijden in Weert wezen proefrijden om te kijken of ze daar mag komen werken. Mich helemaal blij en enthousiast. Zij waren erg tevreden over haar rijden (hoe kan het ook anders), en ze mag daar komen werken. Echt super voor haar...... maar niet zo leuk voor ons op stal.
Met Michelien kon je echt lol hebben en haar super paard Flip gaat nu ook verhuizen, echt niet leuk dus.
Als je wil weten waar ze gaat werken kijk dan even op www.worldwidedressage.com en wordt net zo jalours als wij allemaal.
Nee hoor wij gunnen haar die baan wel, vooral omdat we met een aantal mensen van stal gauw een keertje gaan kijken hoe het met haar is.

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 12:13

Waarom lezen jullie mijn verhaal wel, maar reageren jullie niet? Is het niet leuk genoeg?

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:33

er zitten niet zo heel vele mensen vroeg op bokt en tsja denk dat er vanavond ofzo wel meer reacties komen hoor Knipoog

maar goed ik reageer wel evenz oasl je merkt ...
ze komt wel op een mooie stal te werken hoor *stiekum ook wel een beetje jalours Haha! *

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:37

Het is altijd vervelend als er iemand op stal weggaat terwijl je net zo goed kan opschieten met iemand..... vervelend voor je.

Aan de andere kant er leuk voor haar..... ze komt in ieder geval goed terecht daar.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:54

wat een super kans krijgt ze!! leuk hoor!

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:15

wow wat een stal zeg! echt super voor haar ,maar wat minder voor jou natuurlijk

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 14:34

Gaaf zeg voor haar en ik ben idd jaloers, maar ach!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 14:39

Wat een geweldige kans krijgt ze, snap dat je ergens jaloers bent! Hier stiekem ook hoor... Maar ook wel vervelend voor je!

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 14:44

Tja altijd jammer om afscheid te nemen, maar wel fijn voor haar dat zo'n kans krijgt. Hopelijk kan je haar daar vaak opzoeken!

lynn
Berichten: 357
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 15:06

Ik ga haar dus echt missen, maar gelukkig blijft ze op haar vrije dagen nog bij ons op stal komen. Haar fokmerrie en voorlopig ook een 2,5 jarige merrie blijven bij ons staan....
Ik zal vooral de gezelligheid missen.... en de aanwijzingen die ze af en toe gaf, dan merkte je gelijk resultaat.