Penny-meisje gevoel...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Penny-meisje gevoel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 23:10

Het sluipt er steeds meer in... Ik vond mezelf toch altijd wel redelijk verstandig en nuchter.
Ik werd altijd het penny-de-pony-meisje genoemd (omdat ik als volwassene op een pony reed).
Maar nu ik ruim een week mijn nieuwe aanwinst heb, is ze ondertussen stormerender hand mijn hart aan het veroveren...

Ik vond het al opzienbarend dat ze na een paar dagen al naar me toe kwam als ik haar uit het land kwam halen (ik was een grasmaaier pony gewend die niet wegliep maar wel bleef staan en steeds sneller ging eten ..)
Na de tweede keer rijden kreeg ik na het rijden toen ik terug kwam op stal al een heel lief brom hinnikje van haar... Lovers


Maar goed ik bleef een beetje nuchter doen, dat het natuurlijk om het hapje op stal te doen was en zo.. (liep een beetje stoer en cool te doen Cool Want ik was natuurlijk wel zo nuchter om niet meteen te gaan dwepen...)

Van de week kwam ze in volle galop op me af in het land enstopte voor me en stopte haar neus onder me arm.... je kon me bijna opdweilen..
Ik herrinerde me het 'Timothei' (voor de wat oudere onder ons, kennen mischien nog die shampoo reklame waar een man en vrouw in slow-motion op elkaar af kwamen rennen in een bloemetjes wei en elkaar in de armen vielen) moment toen ik mijn pony net had, en hij in volle galop op me af kwam, ik helemaal verrukt, en hij straal langs me heen galoppeerde en bij het hek ging staan snuiven naar een stel merries aan de overkant (was nog niet zo lang hengst af toen....) Haha!

Gisteren kom ik op stal aan, ze stond naar buiten te kijken, ze zag me en werd wakker/alert en gaf me toch een brul van een hinnik...

Ik weet ook wel dat het ene paard 'verbaler' ingesteld is dan het andere... Maar ik vind het toch wel héél erg leuk...

*zucht* ik vind haar zoooo lief... en zij mij mischien ook... Schijnheilig

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 23:13

Sall schreef:
Ik herrinerde me het 'Timothei' (voor de wat
oudere
onder ons, kennen mischien nog die shampoo reklame waar een man en vrouw in slow-motion op elkaar af kwamen rennen in een bloemetjes wei en elkaar in de armen vielen) moment toen ik mijn pony net had, en hij in volle galop op me af kwam, ik helemaal verrukt, en hij straal langs me heen galoppeerde en bij het hek ging staan snuiven naar een stel merries aan de overkant (was nog niet zo lang hengst af toen....) Haha!


AUW! Ik ken die vreselijke reclames ook nog idd.
Gefeliciteerd met dit geweldige penny-meisje-gevoel! Haha! Geniet er van!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 23:15

aaai, ook ik ken die reclame nog goed. ben ik al zo oud.
helemaal geweldig toch dat ze in zo een korte tijd al een goede band met je heeft. Geniet ervan.
* is stiekum een beetje jaloers*
mijn paard heeft nl in al die tijd dat ik hem heb nog nooit iets verbaals gezegt

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 23:16

Je erg hè... ik typte de woorden Timothei reclame, en toen bedacht ik me, dat niet iedereen die kende... wel van "Pam je haar danst" maar goed, dat is weer iets voor een ander topic.. Knipoog

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 23:30

mijn shetje gaf eerst ook een brom hinnik en nu hinnikt ze dus echt Haha! lief he..
alleen de laatste paar dagen doet ze niks...Boos!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 23:31

ik heb even in je profiel gespiekt maar daar staat je leeftijd niet in Sall!
ik was denk ik een jaar of 9 toen die reclame was ik weet het nog want mijn zus was verliefd op een timothie, dus ik kon haar lekker pesten.
maar geniet ervan he! zoals ik al ze, mijn paard maakt geen geluid en het lijkt me ook zo leuk, ik zie wel aan zijn hoofd dat hij blij is als ik er ben, maar het lijkt me waanzinnig om dat ook te horen

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 23:55

Ik heb nog niet echt een profiel... neem me wel elke keer voor om iets te maken.
Heb ook niet echt de tijd om dat te doen, al had ik daar vandaag/vannavond zeker de tijd voor (vriend zat bij Ajax en de kids lagen er redelijk vroeg in...)
Ik ben 33 jaar, maar ik heb me wel ergens voorgesteld, en volgens mij ook mijn leeftijd genoemd...

Nee dus... ik heb het even nagekeken... Cool Haha!

Tóch maar eens een profieleke in elkaar flansen... Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 09:20

Gaaf hoor Lachen

Ik en mijn verzorgpaard zijn nog in discussie over haar grasmaaiersyndroom. Het komt er nu op neer dat ze de laatste tien passen naar mij toeloopt (maar alleen als ik hard met een wortel zwaai Knipoog )

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 10:45

Mijn pony hinnikt wel naar me Lovers mijn paard hinnikt alleen naar zijn buurman en niet naar mij Huilen .

Ik ken de timothei reclame ook nog en ben "maar" 26 Schijnheilig

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 10:54

Ik lees het met een vette glimlach Haha! ......ik herken het (ben..34)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:11

heerlijk gevoel toch, geniet lekker van je penny gevoel !!!
had ik gisteren ook nog toen ik bij m'n "bijrijd-paardje" ging kijken, totally in love..................ben je dan bijna 30........ahc, laat me maar lekker

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:27

spokey schreef:
Mijn pony hinnikt wel naar me Lovers mijn paard hinnikt alleen naar zijn buurman en niet naar mij Huilen .

Ik ken de timothei reclame ook nog en ben "maar" 26 Schijnheilig

Mijn paard hinnikt ook bijna altijd naar me.... zo lief!!!
(komt vooral door al het lekkers wat hij dan krijgt Schijnheilig , maar daar hebben we het nu niet over)