Koopziek!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Koopziek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 16:40

Aaaah!! Hebben jullie dat nou ook? Elke keer als mijn salaris gestort is denk ik niet eens aan m'n boodschappen/huur/vaste lasten/kleding voor mezelf, maar ik MOET en ik ZAL alle online ruitersportwinkels afsurfen om leuke dingen voor m'n merrie te zoeken. En met dank aan jullie hier heb ik ook nog eens de paardendrogist ontdekt, huppa, weer 28 euro vanmorgen! Gelukkig heb ik een goede job, maar ik heb een gat in m'n hand ter grootte van China!

Ik ga mezelf denk ik maar op een maandelijks paardenbudget zetten, want anders heb ik binnenkort geen relatie, huis of geld meer........maar wél een paard wat er op en top uitziet! Haha! Lovers


loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 16:43

heb afgelopen week ook ietsjes veels teveel uigegeven aan lou, heb nog schuld bij ons mam Bloos
maarja het was ook alweer een tijdje geleden.
nou krijgt ze weer een tijdje nix, vooral nadat ze die dure nieuwe deken binnen 24 uur gesloopt had Boos!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 16:43

Ik heb wel eens van die periodes, vooral als er nieuwe dingen zijn.

Alles is dan mooi en alles wil je hebben.
Maar tegenwoordig is het vaak alleen kijken en niet kopen tenzij is het echt nodig heb maar dan zoek ik wel stad en land,internet af om het juiste te vinden.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 16:46

Haha dat ken ik echt!
Me halsters en dekjes zijn gewoon niet meer te tellen Verward

En tussen me favorieten staan echt zoveel online shops........

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 16:51

Cowgirl schreef:
Ik heb wel eens van die periodes, vooral als er nieuwe dingen zijn.

Alles is dan mooi en alles wil je hebben.
Maar tegenwoordig is het vaak alleen kijken en niet kopen tenzij is het echt nodig heb maar dan zoek ik wel stad en land,internet af om het juiste te vinden.



Ja precies! Ik kan de hele middag zoet zijn met zoeken naar de perfecte regendeken, of de perfecte peesbeschermers.. Heerlijk is dat!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 22:40

pfff jah ken het!! maar ik heb het geluk dat ik nog niet eens op mezelf woon ofzo!! Maar echt... voor ik het geld heb is het al onderhand uitgegeven!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 23:10

Wat ben ik blij dat de dichtsbijzijnde ruitershop hier 15 km vandaan is en dat ik veeeeeeel te weinig tijd heb(maak) om daar heen te gaan!!
Ik zou ook een stukje maand over hebben aan het eind van mijn salaris Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 08:50

haha nou je bent niet de enige hoor *LOL*
Ik geef aan bud ook veels te veel geld uit Bloos
Ik moet elke maand gewoon weer langs de ruitersport winkel!

Dag lieve mama...

omarc

Berichten: 98
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: in de buurt van Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 11:00

ik ken dat ook wel ja, erg is dat. Nou ik koop niet echt paarden spullen, maar paarden zelf. Als ik interessant bloed te koop zie staan moet ik gewoon gaan kijken, zelfs als ik eigenlijk niet van plan was om er nog een bij te kopen. Tja, das ook een banketstaaf verslaving hoor, kost namelijk nog veel meer geld.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 11:32

ik heb dat ook heel erg. van de week ben ik op andere stallen wezen kijken omdat ik een superdip had op mn huidige stal toen heb ik uitgeschreven wat alle kosten waren van mn paard pe rmaand en ik schrok heel erg. een soort 'huishoudboekje'kan dus idd heel handig zijn

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 11:41

Ik kan me gelukkig nog wel inhouden als mijn salaris is gestort, maar als ik eenmaal in een paarden blad blader of in een paardenshop kom, koopt ik altijd veel te veel en kan me niet inhouden..... echt erg.
Ik koop meer nieuwe spullen voor mijn paard dan voor mijzelf, gelukkig heeft mijn man hier geen problemen mee Haha! .

machogirl

Berichten: 349
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:02

ja egt erg dat heb ik dus ook un beetje.. maar ik zorg wel dat ik geld over houd voor extraatjes voor mezelf.. maja dan bestaat dr een ruitershop die dus makelijk met de fiets bereikbaar is Haha! en dan geef ik toch vaak meer geld uit dan verwacht.. (ohhh kijk nou dat leuke dekje.. dat staat hem echt geweldig!.. ohhh wat een mooie bandages die staan echt mooi bij dat nieuwe dekje.. zucht)

macho Is MiJn LiEvErD!!! EgT WaAr! Me LoVeS MaT! Lovers Party!!:#
[ToPhOrSiE!]

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:07

Bloos! Haha! Scheve mond

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:09

hm ik ben een beetje een krepser aan het worden en denk 3x na voordat ik echt tot koop over ga van die nieuwe 3-1 beschermers (heb ze na lang dubben wel gekocht hoor Haha! )
Maar als ze dan mee gaan naar huis denk ik: had ik niet nog even kunnen wachten? terwijl ik ze toch echt nodig heb (wat een tutje ben ik Bloos! )
Nu spaar ik me wezenloos omdat ik een nieuw zadel wil hebben Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:10

omarc schreef:
ik ken dat ook wel ja, erg is dat. Nou ik koop niet echt paarden spullen, maar paarden zelf. Als ik interessant bloed te koop zie staan moet ik gewoon gaan kijken, zelfs als ik eigenlijk niet van plan was om er nog een bij te kopen. Tja, das ook een banketstaaflige verslaving hoor, kost namelijk nog veel meer geld.


Mijn stallen staan gewoon vol, dat werkt ook wel goed Knipoog


Heb eigenlijk niet zo'n last van koopverslaving Kan rustig met lege handen de ruitersportzaak uitlopen en koop pas iets nieuws als ik het echt nodig heb
Heb ook niet idioot veel dekjes ofzo Alleen halsters heb ik vrij veel, dat is nog uit mijn ' ik heb net een paard'-periode. Alles stond mooi bij mijn beestje en het meeste is nauwelijks gebruikt. Daarna heb ik bijna nooit meer iets overbodigs gekocht. Het enige dat me te binnen schiet is de chambon, dat vind ik echt een onding...Lachen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:13

Barb schreef:
hm ik ben een beetje een krepser aan het worden en denk 3x na voordat ik echt tot koop over ga van die nieuwe 3-1 beschermers (heb ze na lang dubben wel gekocht hoor Haha! )
Maar als ze dan mee gaan naar huis denk ik: had ik niet nog even kunnen wachten? terwijl ik ze toch echt nodig heb (wat een tutje ben ik Bloos! )
Nu spaar ik me wezenloos omdat ik een nieuw zadel wil hebben Haha!


Ik heb ze binnen een week weer verkocht...vond het ondingen(en kreeg nog de nieuwprijs ervoor toen ik een halstertouw als extra erbij deed Verward )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:17

Nu heb ik het redelijk onder controle. Ik heb wel een periode gehad dat ik zodra ik een mooi sjabrak zag hangen het gewoon moest hebben. Bloos

SinelliB

Berichten: 150
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 13:19

Toen ik mijn paard net had heb ik alles meteen nieuw gekocht en gaf daarna nog steeds veels te veel geld uit aan nieuwe spullen. Op een gegeven moment had ik zoveel mooie en dure spullen dat iedereen dacht dat ik wel een top-dressuurruiter zou zijn met al die mooie spullen. Mooi niet dus: ik reed als een krant! Nu doe ik het andersom, ik geef meer geld uit aan lessen dan aan mooie spullen. Alhoewel: je moet jezelf af en toe eens kietelen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 14:06

heel herkenbaar!

ik heb hier of 4 km, 10 km en 17&18 km 4 ruitersportzaakjes zitten, erg lastig als je een mega gat in iedere hand hebt!

en nu wil ik zelf nieuwe schoenen en een nieuwe jas, en moet ik eerst even 2x maandsalaris afwachten, want ondertussen heb ik ook nog al mn vaste kosten

en ze moesten dit jaar alle2 een nieuwe winterdeken, andere waren echt op, dus dat kostte ook genoeg geld

en heb verlichting bij de bak laten aanleggen, dus nu moet ik echt heel hard sparen en niets kopen wat ik niet nodig heb, voordat ik eindelijk weer eens iets voor mezelf kan kopen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 14:22

Ja ik ken het heel erg goed. Ik heb net een opscheermachine gekocht en ik heb mezelf de eerst komende tijd een verbod opgelegd om in de ruitersportzaak te komen. 2 km verderop zit er bij mij 1, en die heeft ook alles..
Mijn paardje heeft voorlopig toch verder niks nodig dus ik ga eerst maar eens flink sparen voor als hij wel wat nodig mocht hebben..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 16:29

Heb ik OOK.

Je wordt er eigenlijk helemaal gestoord van.

Want eigenlijk wil ik ook wel nieuwe kleding Haha!

Ik heb nog geen salaris of ik heb al weer een nieuwe rijbroek bestel Haha!

Oooh jee ik heb een nog groter gat als jullie Bloos!

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:56

Ik ken het probleem. Heb daar ook last van. Ik heb zojuist nog ff bij de paardendrogist besteld... Verward En dat terijl ik eigenlijk niets nodig had Haha!

Rona, Linanda en Oackly

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:12

Neeeee joh, daar heb ik helemáál geen last van!!! Knipoog
Was het maar zo, want ook ik ken helaas de paardendrogist en een bezoekje aan de ruitersportzaak loopt ook nooit goed af.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, ComscoreBot, Donnatella, Janyne, Ketly, Kmbrly, Rex_Rolfo, SunnyHorse en 167 bezoekers