op je zitbeenknobbels rijden... dat valt niet mee.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

op je zitbeenknobbels rijden... dat valt niet mee.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 21:18

Vandaag had ik weer eens les van Petra (sjimmy op bokt).
Van te voren had ik al 10 minuten gestapt omdat het zo koud was en toen ze aankwam eigenlijk meteen wel konden beginnen.

Eerst goed voor het been gezet met overgangen. Dat ging redelijk goed.. zeker vergeleken met mijn eerste les.. want toen was hij zo vreselijk onrustig.

Toen ging Petra me een beetje leren om op mijn zitbeenknobbels te rijden en niet met mijn houding mee sturen.
Nou dat viel toch ff niet mee.
Ik ben zo gewend met bijvoorbeeld wijken dat mijn hele gewicht een kant op moet.. maar dat moet ik nu een beetje afleren.
Ik merkte nu al een beetje als ik mijn rechterzitbeenknobbel wat verplaatste dat hij een andere kant op ging.
Probleem was soms dat ik zo tegenstuurde dat hij maar rechtdoor bleef lopen omdat hij niet wist wat hij ermee aan moest Scheve mond

Heb ieder geval weer stof om verder mee aan de gang te gaan.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:24

Ja het ging best goed
Hij is zeker al een stuk beter voor je been. Zo pakken we elke keer weer wat erbij.
De ene kant op (rechts) ging heel goed, maar links vond hij wat moeilijker maar dat komt ook omdat je wat naar rechts zat vandaag.
(IRL legt het makkelijker uit).
Volgende keer weer verder met je 'onafhankelijke' zit. Komt wel goed met jullie! Er zaten echt mooie stukjes bij!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:59

Fijn dat het klikt met jullie!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 22:01

ben ik ook erg blij om Haha!

Niets is zo belangrijk vind ik dan dat het met degene die je lesgeeft klikt.

Valt alleen soms niet mee met 1 lamp aan... kan zelf soms niet eens zien of ik op het goede been lichtrijdt Schijnheilig