HELP .......paard heeft nu al een vacht!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

HELP .......paard heeft nu al een vacht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 20:46

Mijn arabiertje staat dus al met een super wintervacht op stal terwijk die al een paar weken zn dikke winterdek op heeft van 300gram, Kreeg al verschillende opmerkingen over zn vacht. Maar ik wil hem eigelijk niet scheren maar ja dit is ook niks. Scheren maakt het volgend jaar alleenmaar ergen, en ook vindt ik een geschoren arabier niet mooi,

weet iemand nog een oplossing???

ik rij ook veel wedstrijden dus dat maakt het allemaal ectra lastig
Laatst bijgewerkt door araber op 22-10-03 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:00

ah das jammer dat hij nu al een vacht heeft! Bij ons heeft het quartertje een zorro masker om (dat is zo`n ding dan zit er een gat bij ze neus, ogen en oren) en die loopt door tot achter der voorbenen. Dan heeft ze ook nog een winterdek op en straks als het echt koud wordt krijgt ze nog een extra deken.

Ik weet zo geen oplossing voor die vacht van je arabiertje... succes@!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:01

tja hij heeft het blijkbaar nodig, anders zou hij de vacht niet aanmaken.. en tja wat maken opmerkingen over zijn vacht uit Verward
Het gaat niet om mooi zijn, maar het moet functioneel zijn.. hij heeft niet voor niets die vacht. dus lekker laten zo Lachen

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:20

is toch lief...zon beertje op stal Lachen

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:23

Solide heeft ook al een redelijke vacht, ik heb haar eigenlijk ook nog niet zo'n dik deken op liggen. Vind het op zich niet zo heel erg. Haar nek is echt een teddy-nek. De rest valt wel mee. Ik gooi er binnenkort een dikker deken op, maar het is allemaal nog zo afwisselend en het is de natuur...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:25

verkaatje schreef:
ah das jammer dat hij nu al een vacht heeft! Bij ons heeft het quartertje een zorro masker om (dat is zo`n ding dan zit er een gat bij ze neus, ogen en oren) en die loopt door tot achter der voorbenen. Dan heeft ze ook nog een winterdek op en straks als het echt koud wordt krijgt ze nog een extra deken.

Ik weet zo geen oplossing voor die vacht van je arabiertje... succes@!!


O wat zielig!!! Verward Zal wel aan mij liggen voor wie doen we het eigenlijk.... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:27

Ik zag de opmerking bij de topic over "stalling gezocht"staan over de vacht van je arabier dat ie op een ijslander zou lijken, niks van aantrekken, dat beest heeft het iig niet koud!
Mijn arabier heeft helemaal geen vacht, bijna niks zou blij zijn als er wat meer haar opzat en gebruik geen deken niks....gemeen he? Haha!

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 21:40

Citaat:
tja hij heeft het blijkbaar nodig, anders zou hij de vacht niet aanmaken.. en tja wat maken opmerkingen over zijn vacht uit
Het gaat niet om mooi zijn, maar het moet functioneel zijn.. hij heeft niet voor niets die vacht. dus lekker laten zo


ja dat is het nou eigelijk het is niet functioneel, vorig jaar had ze het ook, en het wordt nog veel erger. Maar ik kan zo dus echt niet rijden, en heb ook verschillende wedstrijden dat is het probleem

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 21:40

Citaat:
Ik zag de opmerking bij de topic over "stalling gezocht"staan over de vacht van je arabier dat ie op een ijslander zou lijken, niks van aantrekken, dat beest heeft het iig niet koud!
Mijn arabier heeft helemaal geen vacht, bijna niks zou blij zijn als er wat meer haar opzat en gebruik geen deken niks....gemeen he?


haha
dat zij ik over mijn arabiertje

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 17:45

niemand die me kan helpen?

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 17:47

Scheren... ?
Maarre je kunt toch ook wedstrijden rijden als je paard een dikke vacht heeft? Tong uitsteken

mootje20
Berichten: 168
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 09:19

Hey chantal haha heb ik jou ook gevonden wat leuk
Je moet hem gewoon gaan scheren,kijk naar syl die zit nu nog hardstikke mooi in zn vacht en heeft alleen maar een 200gr onderdeken en zn gewone regendeken op vorig jaar heb ik die voor het eerst geschoren en vindt dat ie nu erg mooi in zn haar blijft.
Dus gewoon doen droogt ie ook sneller,en dat stappen samen gaan we ook zeker doen *LOL* groetjes moniek