Herfst naar Turkije...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 22:18

Ik ga in de Herfstvakantie naar Turkije. eigenlijk wil ik niet, wand ik vindt het doodeng. We zater er over te praten bij het avondeten hier thuis, en m'n moeder vindt het ook niet geweldig dat wij net nu op vakantie gaan. Misschien gaan we hem annuleren, maar dat is nog niet zeker. dinsdag 22 oktober gaan we met een Turks vliegmaatschappij naar Turkije. Ik vraag me af, als jullie nu net het tijdstip dat ik ga naar Turkije gingen, hadden jullie dan de reis geannulleerd Verward Verward


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 22:57

Ik zou denk ik niet meer gaan. Weet niet ben er toch wel een beetje bang voor geworden. Misschien gebeurd er wel niets maar toch!!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 23:06

Wij zouden 23 oktober naar Egypte gaan. Meteen geannuleerd na de aanslagen in de USA. Behalve dat de situatie dermate instabiel is in deze contreien dat ik er niet wil zijn en zeker niet met een 14 maanden oud kind, lijkt het mij een bijzonder zenuwachtige en vakantieverpestende toestand om nu te moeten vliegen. Wij gaan niet, of met de auto naar Belgie ofzo, dan maar geen zon. Vraag bij je reisbureau wat het je kost om te annuleren , hoe dichter je op de vertrekdatum zit, hoe meer geld het je kost, is mijn ervaring.

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 23:39

Mijn zus is eergisteren voor 14 dagen naar Turkije.
Ze is gewoon gegaan, ondanks alle 'bangmaakverhalen'.

Ze is wel met een Nederlandse maatschappij.....

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 23:53

Op zich is het natuurlijk prima om wel te gaan, wanneer iedereen bibberend thuis gaat zitten hebben Osama & z'n vriendjes pas echt "gewonnen ". De vraag is echter of je plezier aan je vakantie beleeft in deze situatie. Bij mij zit de schrik er teveel in na de aanslagen, ik zou niet kunnen slapen bij het idee nu in een vliegtuig te moeten zitten.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41638
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 00:57

Ik zou gewoon gaan of het moet zijn dat dit sterk afgeraden wordt door de reis organisaties..

Een vriendin van me zit nu in India aan de kant van Afganistan en het bevalt haar daar wel. Lekker rustig, weinig toeristen Lachen Ik zou me er niet echt druk om kunnen maken.

Vliegen? Tja, lijkt me niet dat je nu echt een groter risico loopt dat er wat gebeurd. Ik (maar goed, zo zit ik dus in elkaar) vind het een beetje overtrokken wat er nu allemaal gebeurd. Vliegen wordt duurder, vliegtuigmaatschappijen ontslaan duizenden mensen, etc, etc.. Life goes on, ook met een oorlog..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:09

Ik denk niet dat vliegtuigen naar moslimlanden gevaarlijk zijn. Het is namelijk juist de westese wereld waar ze het op gemunt hebben.

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:04

In principe gaan de meeste mensen ook weer terug naar huis aan het einde van de vakantie. Ik kan het fout hebben maar zitten bv KLM en Northwest ( USA ) ook niet in een alliantie. Waarschijnlijk is het nog steeds zo dat je statistisch gezien meer kans heb om in huis van je keukentrapje af te vallen en je nek te breken dan om een terroristische aanslag mee te maken. Toch ga ik het niet opzoeken, voor India is sinds kort een negatief reisadvies begreep ik van mensen die volgende week die kant op zouden gaan. Natuurlijk is het ook voor de economie beter om je van deze zaken niets aan te trekken.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 13:51

Negatief reisadvies voor India? Een collega van mij vertrekt woensdag voor 5 weken naar India, hij houdt alle berichtgeving nauwgezet in de gaten maar gisteren zei hij nog dat er niets aan de hand was, dat ze gewoon kunnen vertrekken. Ze gaan met een bekende reisorganisatie, en als het echt zo gevaarlijk was, dan had die organisatie het wel afgeblazen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 14:34

in een turks vliegtuig is minder erg van een amerikaans vliegtuig. ALS ze een aanslag ZOUDEN plegen zou dat echt niet op een turks vliegtuig zijn hoor!!
eigenlijk vind ik dat je uiteindelijk toch zelf moet kiezen. dat kunnen wij niet voor je doen!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 18:57

Bedankt iedereen voor jullie verhalen, en tips. We gaan denk ik toch wel gewoon, en hopelijk gaat en komt alles goed.. Ik ben er toch wel zenuwachtig voor, en vindt het ook eng, maar misschien is er wel helemaal niks aan de hand....

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 19:26

goedzo meis. het gaat allemaal wel lukken hoor! vind het goed dat je toch doorzet!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 16:21

hi new forest ik ga ook naar turkije 20 oktober en ik vlieg ook met een turkse maatschappij zolang er geen negatief reisadvies komt gaan we gewoon waar ga je eigelijk naar toe ik naar Marmaris??

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 16:24

Ja, ik oooook!!! Naar Maramaris ja, welk hotel zit jij?!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 08:14

mijn vader zegt dat het allemaal Koe oliebol is
ik zou gewoon gaan

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 14:06

Ja, we gaan ook. Maandag nacht, als het al bijna disdag is moeten we om 2 uur op schiphol zijn, 's nachts. Het vliegtuig vertrekt om 5 uur. Best een verrote tijd, maarja.. Ik heb er nu heel erg zin in, en ik hoop dat er niks gebeurt. Ik moet wel een hele week BOKT missen Huilen

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 22:29

Ik zou het echt vertikken stel er gebeurd wat dan zit je daar... de vliegmaatschijpijen vliegen niet je kan nergens heen het geld is langzamerhand wel op brrrrrrrr nee dank je ik zou het echt echt echt vertikken om mee te gaan brrrrrrrrrrrrr Verdrietig
Toch wens ik je veel plzr op vakantie
al zou ik eg niet willen aangezien zo ongeveer de hele wereld tegen de westerse landen iz
xxxangel

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 20:46

ik ga over een tijdje oo kvliegen

ik vond vliegen eerst het ergste in de wereld maar juist nu vind ik het niet eng meer

ik ga gewoon met my parents dus

ik zou gewoon gaan maarja
je bent al gegaan dus

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-01 12:03

Ja, en het was ook super leuk!! We hebben er niks van gemerkt!! En we zagen zelfs op een Turkse TV zender dat er een comdedie was met Bush, en Bin Laden. nou, dat had ik duzz echt niet verwacht! Maar het was super leuk, lekker elke dag op het strand gelegen!!

Groetjes Amy

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 20:29

wij hebben er ook niks van gemerkt er was geen tv in de buurt en ik heb gewoon elke dag lekker op het strand gelegen.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 23:04

als het TE gevaarlijk zou zijn zouden ze het wel cancellen

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 13 bezoekers