ik voel me zo...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 22:03

ik voel me echt rot!!sinds ik hier ben heb ik zowat met geen een vriedin contact van nl(behalve yentl)
ik weet nu echt wie me echtte vrienden zijn!!maar ik vin het ook zo banketstaaflig lucy een meisje heb paarden bij ons verzorgd!!en al drie weken niks van gehoord!!en daniet en sanne drie weken geleden brief gestuurd niks gehoort!!daar wordt ik echt grrr van

maar gelukig is yent er nog!! Lovers (geen lesbi hoor ben ik)


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 22:12

Inderdaad: zo leer je je echte vrienden kennen.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 22:30

ja zeg dat wel!!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 22:37

He, kop op Party!! ik heb ook weleens zulke dagen maar ineens is er dan weer wat leuks, en ben je je rotgevoel weer vergeten Lachen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 04:32

Ja, op die manier leer je je echte vrienden kennen. Door de jaren heen zijn alleen de echte vrienden van mij over gebleven waar ik nog regelmatig contact mee heb. En natuurlijk heb je altijd wel eens een keer zo'n dipje. Dat heb ik ook. Het is moeilijk uit te leggen waardoor het komt, maar ik weet wat je bedoelt. Kop op meis...morgen denk je er weer heel anders over Knipoog
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 04:50

ja kom op hoor, gelukkig heb je yentl nog en sta je er niet alleen voor!

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 13:00

ja ik voel me al nie meer zo rot!!bedankt voor alle antwoordjes!!die dag had ik echt een rotdag had heel de avond gehuild in bed Huilen en daniet lucy en sanne waren vroeger best vaak op internet!!en nu nooit meer!!meschien hebben ze me geblokeerd!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 16:55

ach meid ik weet het. ik ben ook al mijn vriendinnen kwijt geraakt door de verhuizing. behalve jij en alinda een beetje.dan weet je wie je echte vrienden zijn. ik zal er altijd voor je zijn, ver weg of niet ver weg.
vervelend van lucy enzo!
ik zou echt boos worden op haar Boos!
ze is het je niet waard meid... en je kan allez tegen mij zeggen hoor

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 17:17

ja weet ik jij bent echt mijn aller aller liefste vriedin (hartsvriedin) Lovers Lovers ben ook blij dat je xpensive heb gekocht Lovers Lovers maar soms ben ik jaloers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 17:21

dat mag best hoor meid. het is je ook niet gegunt dat je je paardje moest verkopen. nu weet je echt wie je beste vriendinnen zijn
heel jammer dat je nix van die andere hoort!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 22:03

bedankt voor alle berichtjes

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 13:42

ik ben ook een keer verhuisd en iedereen wist me adres en maar 1 iemand heeft een brief naar me gestuurd, en ja je komt echt je vrienden te leren kennen welke echt zijn en welke nep!
het is niet een leuke manier om er achter te komen , maar waarschijnlijk wel de enigste!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 13:46

mhmm das wel balen zeg maar.
Maar er komen vast nog wel leuke luitjes. je maakt er vanzelf nieuwe vrienden!
en je hebt bokt toch nog!! jammer genoeg woont er niemand in amerika Boos! anders had je kunnen meeten.

I love to love!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 14:07

Idd, je hebt bokt altijd nog en die vrienden komen vanzelf. Maar je moet niet meteen denken, zo leer je je vrienden kennen. Als je elkaar minder ziet groei je uit elkaar, ik heb zat vriendinnen die bijv. zijn verhuisd, nooit contact mee, maar als we elkaar zien is het net als vroeger, dus probeer het een beetje vanuit hun oogpunt te bekijken. Het komt allemaal wel goed en je hebt een supervriendin aan Yentl, zulke goede vrienden komt niet vaak voor dus onthou dat maar!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 28 bezoekers