EA splitsen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

EA splitsen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 10:26

Was al een tijdje aan het denken dat het eigenlijk wel lastig is voor mensen die een paard of pony te koop hebben staan, dat het topic zo gauw zakt omdat er veel meer spullen e.d. worden aangeboden!

Zou het geen oplossing zijn om die 2 dingen te splitsen?

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:39

Mijn idee, ook al aan bart voorgesteld, maar volgens bart wordt EA op den duur helemaal compleet anders (geen idee hoe)


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:41

België/Nederland zou ook een goede voorruitgang zijn, want nu zie ik zo vaak spullen waavan ik zeg van "dat zou ik goed kunnen gebruiken", maar de verzendkost van de Nederlandse posterijen zijn niet van de poes

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 13:04

sonjabelgium schreef:
België/Nederland zou ook een goede voorruitgang zijn, want nu zie ik zo vaak spullen waavan ik zeg van "dat zou ik goed kunnen gebruiken", maar de verzendkost van de Nederlandse posterijen zijn niet van de poes


ja, dat is ook al waar!

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Farjen

Berichten: 7967
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 13:06

vanity"]
[quote="sonjabelgium schreef:
België/Nederland zou ook een goede voorruitgang zijn, want nu zie ik zo vaak spullen waavan ik zeg van "dat zou ik goed kunnen gebruiken", maar de verzendkost van de Nederlandse posterijen zijn niet van de poes


ja, dat is ook al waar!
[/quote]

ik zag onlangs een zadel, wat ik echt doodgraag wil, en niet te duur, de maat en alles juist, was het iemand uit noord-holland

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 16:37

Ik vind het een goed idee, want dan zakken je topics ook niet zo snel als je iets wil verkopen. Inderdaad ook een goed idee van Belgie/Nederland.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:00

Het lijkt mij verstandiger om ea dan te splitsen in paarden en paardenspullen. Nederland/ Belgie is niet zo verstandig denk ik, wij Nederlanders willen misschien wel van jullie Belgen kopen, of andersom Haha! En als ik zo naar ea kijk dan staan er genoeg paarden te koop om dat gedeelte te splitten, van de spullen. Je paard staat dan langer op pagina 1. Dit geld voor spullen natuurlijk ook, die blijven langer op pagina 1 staan.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:49

Het zou volgens mij ook een heel stuk schelen als het verzameltopic wat een tijdje geleden is gemaakt voor verzorgpaarden een stikky wordt (of een nieuwe maken) en dat je daar dan alleen je ik zoek een verzorgpaard advertentie in mag zetten en dat er alleen via de pb op gereageerd mag worden. Van deze topics zie ik er ook teveel voorbijvliegen .
en voor dat van Belgie: je kunt ook [belgie] zo tussen haakjes erachter zetten als dat er dan niet stat weet je dat het uit NL komt...een appart forum daarvoor vind ik niet nodig.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 22:43

Citaat:
Het zou volgens mij ook een heel stuk schelen als het verzameltopic wat een tijdje geleden is gemaakt voor verzorgpaarden een stikky wordt (of een nieuwe maken) en dat je daar dan alleen je ik zoek een verzorgpaard advertentie in mag zetten en dat er alleen via de pb op gereageerd mag worden. Van deze topics zie ik er ook teveel voorbijvliegen .


Dat was inderdaad de topic verzorgpony's/paarden gezocht aangeboden

En er was er nog eentje "stageplekken gezocht/aangeboden"
Was druk bezocht en ik hield ook een lijst bij. Meeste vonden dit handig maar helaas van het "team"kwam dus het verzoek om alles apart te plaatsen.

Ik was toen nog van plan om dit voor paarden tekoop aangeboden/gevraagd te doen en ook voor instructie
Maar toen duidelijk werd dat Bart dit niet wilde heb ik dus geen nieuwe topics meer geopend.
ZONDE VAN MIJN TIJD OM BIJ TE HOUDEN ALS ZE TOCH VERWIJDERD WORDEN.

Jammer maar helaas.
En hier kom ik het dus weer tegen.
Vond het zelf ook een goed idee leek me
Maar het team denkt er anders over dan wij blijkt

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 22:51

Ik vind het zeker een goed idee. Wil waarschijnlijk een paardje gaan kopen binnenkort, maar ik zoek me dus werkelijk suf. Voor mij persoonlijk zou Belgie/Nederland niets uitmaken, woon tegen de Belgische grens aan en mijn moeder in Belgie zelf. Dus voor mij is er altijd wel een oplossing... Ik hoop maar dat dit doorgaat...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:22

Misschien dat je het onderscheid Belgie/Nederland gewoon als vast onderdeel in de titel kan zetten??

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 08:45

manzano schreef:
Misschien dat je het onderscheid Belgie/Nederland gewoon als vast onderdeel in de titel kan zetten??


ja, dat lijkt me ook beter!

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 15:20

of gewoon belgie als vast onderdeel. dit werd ook al geopperd bij boktmeetings [B]...
kan ook best bij EA! maar of dat ook gedaan wordt?

Enya - Daya :-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers