mijn vriend en ik gaan uit elkaar.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

mijn vriend en ik gaan uit elkaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 23:36

Ja na zes jaar ben ik weer vrijgezel.Verdrietig
Op dit moment woon ik bijna vier jaar samen en samen met mijn vriend ben ik tot de conclusie gekomen dat we niet verder willen met elkaar.
Ik zal er niet teveel over uitwijden maar het komt er op neer dat we niet samen oud willen worden en beide een heel ander idee hebben over de toekomst en wat we met ons leven willen. We stoppen er nu mee omdat we bang zijn dat we anders met ruzie uit elkaar gaan en dat is iets wat we beiden niet willen.
Op dit moment is het allemaal vrij zwaar voor ons beiden en hebben we het er erg moeilijk mee maar we weten beiden dat we zo niet samen willen. Hoe het nu gaat met het huis is allemaal nog erg onzeker maar mijn vriend wil het liefst in dit huis blijven wonen en ook ik zal dit de beste oplossing vinden aangezien hij verder geen familie in de buurt heeft wonen waar hij terecht zou kunnen, ik heb dit wel.


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:38

Heh, jakkes meid...
Toch vind ik het goed van je/jullie dat jullie er zo zijn uit gekomen. Bij mij heeft dit veel te lang geduurt. Mijn complimenten wat dat betreft.
Verder wens ik je uiteraard ontzettend veel sterkte toe voor nu en de komende tijden, die zullen niet makkelijk zijn. Koppie op!
Enne.. je weet me te vinden Knipoog

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 09:39

balen, 2 maanden geleden ging het uit met m'n vriend na 3 jaar, hij zei niets meer voor me te voelen, heel jammer.. heb het er erg moeilijk mee gehad.. maar achteraf bleek dat er nog meer aan de hand was (ander meisje enzo Boos!) dus inmiddels ben ik er helemaal overheen!
Maar ik weet dus hoe moeilijk het is om uit elkaar te gaan terwijl je geen ruzie hebt.. heel vervelend.. sterkte ermee!

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 09:47

Jullie zijn ook begonnen toen jullie eigenlijk te jong waren. En nu zijn jullie beiden erg veranderd natuurlijk, want de veranderingen zijn tussen je 14 en 23 het ingrijpenste. Een mens verandert zijn hele leven, maar dat is meer door omstandigheden. MAar tussen 14 en 23 ontwikkelt je persoonlijkheid. Vandaar dat ik vind dat jullie te jong begonnen zijn. Daarbij, waar was je jeugd? zonde van al die jaren. Wees blij dat je weer vrij bent, en geniet er van. Eerst het een, dan het ander. Jij hebt iets overgeslagen.

De hond is de betere mens

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 09:52

wel een hele verstandige beslissing! jullie hebben nu geen ruzie en dat scheelt een hoop
maar natuurlijk blijft het moeilijk
sterkte!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 11:09

Napoleon en ik gaan nu door precies hetzelfde.......weet wat je voelt!
Laatst bijgewerkt door Prima op 21-10-03 11:14, in het totaal 2 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 11:11

Balen zeg!!
Sterkte........

Live,LOve,'ndLaugh

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 11:23

Wat kunnen jullie twee een masker opzetten zeg Knipoog maar dat heb ik je gisteren al gezegd. Ik vind het erg vervelend voor jullie. Het zal een hoop pijn geven op dit moment ben ik bang.

Ik ben wel blij dat jullie iig niet met ruzie uit elkaar gaan want hoe had het anders op feestjes gemoeten en de bbq’s die we regelmatig organiseren? Anders was de sfeer denk ik ook te snijden als we jullie allebei uitnodigen.

Ik sta nog steeds met mijn bek vol tanden…

Sterkte allebei

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 14:10

bedankt voor jullie medeleven.
en branca ik denk achteraf gezien dat we idd te jong waren voor dit leven.

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 14:33

sterkte ermee! Moeijlijk gaat het zeker voor je worden... Ach gut

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 14:53

Meid toch, ik schrik ervan! Een hele moedige beslissing van je. Naar de beslissing toeleven is het zwaarste niet, uiteindelijk de knoop doorhakken wel. Knap en echt heel moedig.

Heel veel sterkte meis Ach gut

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 14:58

Sterkte!
Ik vind het wel een hele moedige beslissing van jullie.
Jammer genoeg zijn er genoeg stellen die door modderen tot het uit de hand loopt. Jullie mogen trots zijn dat jullie wel voor je eigen geluk durven te gaan.
Veel sterkte voor jullie alle twee.

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:14

Heel veel sterkte, lijkt me echt verschrikkelijk!!!! Ik hoop dat jullie er beide een beetje doorheen komen, succes met het zoeken van woonruimte!

Van vallen leer je opstaan...!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:39

Sterkte, het is echt niet makkelijk om deze beslissing te maken

Mijn vriend (Prima) heeft me laatst ook gezegd dat hij niet verder wilde met onze relatie, ik ben er kapot van maarja het zij zo. Ook wij waren 7 jaar bij elkaar waarvan we er 4 hebben samen gewoond en we zouden nu eigenlijk heel gezellig met z'n 2 in ons nieuwe kerkappartement moeten zitten Verdrietig Niet dus want ik zit na 4 jaar op mezelf wonen nu weer bij mijn ouders Frusty

Nogmaals heel veel sterkte!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 22:38

thanx Verdrietig
prima en napoleon wat vervelend dat het bij jullie ook niet heeft gewerkt, heel veel sterkte allebei.


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 01:03

misschien stom maar kunnun jullie niet gewoon roommates worden in het huis?

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 08:26

sterkte!
echt knap om zo een beslissing te nemen...

Dag lieve mama...

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 09:30

Hee susan wat kloten om te horen. Heel veel sterkte de komende moeilijke tijd.

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:47

gatver wat onwijs rot voor jullie. maar als het niet wil dan wil het niet en dan is dit gewoon een wijs besluit.
Knopen doorhakken is heel moeilijk maar achteraf valt het toch mee.
Mike en ik zijn naar bijan 5 jaar uit elkaar gegaan maar gelukkig zonder ruzie en zijn we nog wel vrienden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 11:26

Wat balen zeg... Jammer dat het zo moest lopen. Hopelijk blijven jullie inderdaad vrienden. Sterkte he meid

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 12:22

wat knap van jullie,dat jullie dit zo samen gemoedelijk kunnen "oplossen"
veel sterkte!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:31

Ik vind het heel erg knap dat je zo rationeel kan denken op zo'n moment. Ik kon dat niet met mijn ex en wij zijn dan ook met ruzie uit elkaar gegaan.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 17:56

stitch schreef:
misschien stom maar kunnun jullie niet gewoon roommates worden in het huis?

dat lijki me geen goed idee
denk ook niet dat dat gaat werken, je moet dan toch constant rekening bijven houden met elkaar, dus nee dat word niets.
bedankt voor jullie steun.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:40

Je weet al dat ik het een heel verstandige beslissing van jullie vind om het niet zo lang door te laten slepen tot de bom barst. Op deze manier is de kans groter dat jullie elkaar straks nog recht in de ogen kunnen kijken. Maar het blijft zuur om na zo'n tijd uit elkaar te gaan, je laat toch een hele periode achter je en je begint weer opnieuw - deze keer in je eentje.

Sterkte Susan, ook via deze weg! Ach gut

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:44

Wat een moeilijke beslissing zeg en ik snap het heel goed dat jullie er moeite mee hebben. Het is heel zwaar om na 6 jaar uit elkaar te gaan, maar altijd beter op deze manier dan dat jullie door een grote ruzie uit elkaar gaan. Echt heel knap van jullie zeg!!!!

En dat van roommates lijkt me ook niet zo'n heel goed idee. Je ziet elkaar dan constant en de spanningen kunnen dan weer komen. Ik hoop dat je snel een plekkie hebt waar je kan gaan wonen...

Heel veel sterkte de komende tijd!!!

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Coentjuh, Cubone, Damelza, Domi_94, Facebook, furious, hedjuhhh, HopeMyDay, Jooytjee, kiki1976, lideli, lizard, nicole_floor, Niobe, Roosch, tengeltje11 en 131 bezoekers

cron