wedstrijd foto's van mn zwarte draakje!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

wedstrijd foto's van mn zwarte draakje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 19:17

Eerst even rondje om de ring!
Afbeelding

En dan A-X binnen komen in arbeids draf ( zooooo orgineel) Haha!

Afbeelding

even een midden drafje!
Afbeelding
galopje
Afbeelding

schouderbinnewaarts
Afbeelding

even tussen de proeven door middendraf!

Afbeelding

Dit was het wel zo'n beetje! commentaar en complimentjes zijn altijd welkom! maar kom niet met de opmerking dat ik wat te groot voor mn paardje word want dat weetik wel zo'n beetje ( hoelanger ik naar de foto's kijk hoe erger het wel lijkt te worden Huilen )
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:21

zo erg te groot vind ik je der niet voor hoor.... Leuk beesie Haha!

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:21

Wat een lekker dingetje zeg! Cool
Welke klasse rij je en hoeveel punten heb je gescoord?
Ziet er netjes uit hoor maar je mag best wel eens lachen tijdens de proef! Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:23

eey ing, falcon is echt tof!!! wat dit op die wedstrijd in Woudenberg??? NOg veel suc-6 in het Z en die winstpunten komen echt snel!! let maar op Knipoog

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:26

chique pony hoor! Leuke gangen ook,voor zover ik kan zien.Ik ben ook wel benieuwd naar je punten!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 19:27

Ik rij nu in de Z en ben pas gestart en nog geen winstpunt omdat FAllie erg kwallie was ( sloom, oefeningen dee die goed behalve traver maar dat kan ik zelf niet zo goed)
Op de foto's reed ik M2 en haalde ik mn 7e winstpunt binnen Haha!
Sorry voor mn Face maar ik kan dus niet lachentijdens de proef en ik kijk als een gestoord mens! ik bijt op mn onder lip en ik loop helemaal rood aan tijdens de proef Haha! vind ik zelf ook heel vervelend als ik dat terug zie op foto's! maar dat komt gewoon doordat ik zo geconcentreerd ben! haha best grappig af en toe Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:36

Hey Ingrid, mooie pony heb jij zeg! Zie ik er eindelijk eens een foto van!
Hoeveel punten heb je nu gehaald?

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:47

Leuk om Falcon weer eens "te zien" Lachen

Winstpunten komen vanzelf wel, denk dat het ook een kwestie is van de gewenning krijgen in de type proeven en de nieuwe oefeningen die worden gevraagd.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 19:55

Fleury schreef:
Hey Ingrid, mooie pony heb jij zeg! Zie ik er eindelijk eens een foto van!
Hoeveel punten heb je nu gehaald?


In de Z had ik 171 en 178 punten! Door een stomme fout ( draaide de keertwending de verkeerde kant op) had ik geen 180 punten=een winstpunt!
maar dat had ik ook niet verw8 want het ging heel slecht naar mijn gevoel! en ik ging metteen al kijken wat ene min punt was maar toen ik mn punten kreeg was ik helemaal blij! zo hoog had ik niet verw8!

Het valt best mee om t wennen aan de Z proeven wat Miss_petit zei... Ik ben er al best vroeg mee begonnen om oefening te rijden en voor de gein een Z proefje te rijden als je daar al heel vroeg mee begint is de overgang niet zo heel groot! maar ik had nooit gedacht dat ik zo snel de Z in zou kunnen! Haha! en het was altijd meer oefen met het idee LOL wat ook altijd heel belangrijk is! maar ik denk dat die lol proeven die ik toen nog niet goed kon rijden veel hebben geholpen hebben om naar de Z toe te werken! toen ik eenmaal mn punten had was het alleen maar een kwestie van de puntjes op de i zetten Haha! Ook he ik heel erg veel geluk gehad dat ik een pony heb waar de knopjes al aan zaten en omdat mn pony hele eerlijk is! (verkeerde hulp dan niet) dat is soms wel irri! Ik heb ook veel verschillende ponies gereden van mensen waaronder milkshake waar ook alle knopjes op zaten! en zo leer je steeds meer bij en dan ineens zit je in de M dan begint het echte werk en zo komt het Z en het komt ook niet vanzelf ik heb er wel hard voor geoefend en veel ruzies met mn pony bij moeten leggen Haha!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:30

Wauw! wat een mooie pony!! Ik vind dat te groot wel mee vallen, zolang je pony er geen last van heeft... Wel een super combi zijn jullie! Nog heel veel succes met um!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:30

Haha ik kan dus ook echt niet lachen tijdens het dressuur rijden, dan ben ik me veel te fel aan het concentreren. Ik vind je nog best passen op je pony hoor! Leuk beestje trouwens.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 22:28

ik vind het leuk dat jullie mn pony zo leuk vinden Haha! hij is ook erg lief!! maar kan soms heel erg vervelend zijn ( maar daarom passen we bij elkaar) daarom 'zwart draakje' Tong uitsteken

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 12:36

Mooie foto's hoor!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 12:38

Ik vind je lengte ook nog best mee vallen hoor! Ik heb het ook gehad met m'n pony..... vreselijk is het. Je wilt meestal zo graag dat ie mee groeit.... maar helaas

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 13:07

waw, ziet er goed uit hoor!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 13:10

Mooie pony zeg! Lovers Het ziet er erg netjes uit, vooral de middendraf
Veel succes nog samen!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 13:13

dankje! vind het echt leuk dat jullie um leuk vinden! de mensen die falcon al kennen die zeggen dat eigenlijk niet meer omdat ze er aan gewend zijn Haha!
Zaterdag heb ik weer wedstrijd in Oudwater dus ff oefenen en hopen op een winstpuntje Haha! dan kna ik me officieel Z noemen!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:34

Woowowwww Kwijl:~:~:~
Dat is zeker een heeele mooie pony!!
Wat goed zeg Z Gaaaap oohhh... ik hoop ook ooit nog eens in de Z te komen lijkt me toch wel heel gaaf
ennuh ik vind je ook niet te groot hoor, ben zelf 1.68 en rij ook op een pony van 1.43 Kan Makkelijk Haha!:D:D ( en anders moet het maar kunnen Knipoog )

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 17:23

het ziet er niet zo raar uit omdat mn pony smal en best wel lang is (naja kan compacter) en ik ben ook niet zo breed vind ik zelf Haha! Ik heb een pony gereden die veel compacter was en lichter van kleur en daar leek ik veeeeeeel groter op terwijl die pony even groot is als Falcon en zelfs een halve cantimeter groter Tong uitsteken

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:36

Mooie foto's hoor! En ik vind je helemaal niet zo groot. Kan veel erger!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 20:01

tsja meestal vind ik combinaties waar de ruiter wat lang is mooier dan dan met een klein ruitertje Haha! maar kleine mensen met grote beestje kunnen ook een mooie combinatie vormen hoor vind ik! ken er wel 1 die mooi combi maar niet al te lang Haha!