Argh.. Nico kreupel :( byebye ruiterbewijs

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Argh.. Nico kreupel :( byebye ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 20:36

Neee, heb ik weer! Huilen

Beginnen dan nu e-i-n-d-e-l-i-j-k de ruiterbewijs lessen (waarvan ze maandag avond om half elf belde dat het woensdag begon.. kunnen ze zeker niet eerder mee komen? had precies die 3 weken al afspraken gemaakt! maar dat terzijde) is Nico kreupel Boos!

Het is te hopen dat Nico op tijd goed gaat lopen, maar hij is flink kreupel dus ik denk dat ik dat wel kan vergeten! Waarschijnlijk een mep gehad, ergens blijven hangen, verstapt.. we weten niet wat het is. Hij zit nu in iedergeval aan de pijnstillers en ontstekingsremmers... hij loopt nu al een week zielig te zijn.
Ik ga in iederegeval morgen naar de (1e) theorieles, dan kan ik het aan hun voorleggen wat ik nu moet doen. Ik weet dat zij ook ponys hadden waarmee je je ruiterbewijs kon halen, hoop dat ze nog wat vrij hebben (denk het niet). Wel weer extra kosten, maar beter dan dat ik straks naar m'n geld kan fluiten (weet iemand hoe dat zit? krijg je nog wat terug als je niet meedoet?)
Heb al geprobeert Wennie te bellen (van bokt), zij staat daar op stal dus misschien dat zij meer wist over de praktijk lessen etc. maar ze neemt niet op.

Wie OK dan! er voor mij mee dat Nic weer snel goed gaat lopen? 1 praktijk les kan ik best missen (ga er wel heen om te volgen), maar als ie daarna maar weer beter is Ach gut

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 20:41

hmm komt me bekend voor... dolly is nooit kreupel, alleen toen ik ruiterbewijs examen had Tong uitsteken je mag als het mogelijk is dan op een ander paard rijden, maar die praktijklessen kan je best eentje missen, maar als je de mogelijkheid heb zou ik proberen op een ander paardje mee te doen die les.
Succes verder met je ruiterbewijs, bij ons haalde iedereen het in 1x, jullie kunnen het vast beter Knipoog

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:08

O jeetje, die pliekj toch Boos!
Je kan toch vragen of je hem op lucky mag doen>!!?

Iig veel succes!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 21:14

Nico is eigenlijk ook nooit kreupel, en nu wel Boos! Wie weet is het niks ergs en loopt ie binnen 2 weken weer goed (dan maar 1 praktijk les niet meegereden, boeit ook niet zo veel), ik hoop het zo!

Lis: Lucky staat al een tijdje te koop dus die kan eigenlijk ieder moment verkocht worden (als er mensen komen). Heb liever 1 dezelfde dan dat ik elke les een andere pony heb, dan had al dat oefenen ook geen zin. Kan ik net zo goed niet meedoen met de lessen Haha!
En daar komt ook nog eens bij dat de dagen waar de lessen en examen (waarschijnlijk) op zijn, dat laura op lucky rijdt. En kan me voorstellen dat zij dan juist met hem wil rijden omdat ie ook bijna weg gaat! Dan kan ik niet ineens Lucky 4 weken (of meer) gaan rijden dan heeft zij ook niks. En daar komt ook nog eens bij dat Lucky absoluut niet leuk is met andere paarden! Hij wil altijd voorop, rennen, oren in zn nek en als ie echt geirriteerd is wil ie ook wel eens een mep uitdelen!

heb ondertussen een super aanbod gekregen van Belker, belker thanx Lovers Als ik gebruik moet maken van je aanbod hoop ik dat het kan, je hoort het van me!