Zielig hoor...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Zielig hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 15:28

Ja, ik had al eerder geschreven dat het niet ging met de verzorgster...ik heb in het boekje gezet dat ze NA deze maand moest stoppen. Dat heeft ze gister gelezen en ze had 2 vriendinnen mee. Ze werd boos, gaf het sleuteltje aan een vriendin van mij van stal en ging rijden, liet ook iemand anders erop (wat dus niet mocht van mij) en later op msn zei ze dat ze me zou komen slaan met haar vrienden omdat ze geld terug wilde maar ze stopte zelf toch eerder, dan geef ik geen geld terug! Dat is haar keuze, als ik had gezegt dat ze meteen moest stoppen kreeg ze geld terug, nu niet.

Kom ik vandaag uit school, staat een hele groep meisjes me op te wachten, verzorgster zegt zelf niks laat een ander het woord doen, dat ze geld terug moet enzo en dat ik ook helemaal niet goed kan rijden (nee, ik rij ook wat jaartjes korter dan zij...) en dat ik met mijn vorige verzorgpony ook niks kon (ik kon haar een keer niet longeren omdat ze irritant was, probeerde de 'woordvoerster' het en haar lukte het ook niet...

Ze sloegen me niet, en dat is maar beter voor ze. Ik ben niet zo dat ik een hele groep erbij ga halen maar als ik dat wel zou doen zou het niet best voor ze zijn...

Zo blijven trieste mensen bestaan...

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:32

hee jezus wat een triest persoon zeg!! Als ik jou was zou ik haar toch nog eens opbellen of ze dit normaal vind!! Ze zal heus wel even schrikken als ze zonder d'r vriendinnen is! En wat je zelf iid ook al zegt zo blijven trieste mensen bestaan!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 15:34

Ja..kijk ik ben niet bang voor ze, als ze me willen slaan slaan ze me maar maar ze krijgen het 3x zo hard terug, misschien niet van mij maar als ik mensen erbij zou halen maar echt nee ik verlaag me echt niet tot dat niveau!

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:36

Ik kan me voorstellen dat je je hier echt heel kwaad om kan maken maar sommige mensen zijn al die moeite gewoon niet waard! Als ze echt van plan zijn je te gaan slaan dan zijn ze toch echt wel heeel zielig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:46

waarom kanp je niet gewoon met die griet of geef je niet gewoon het geld terug? Ben je van het gezijk af,...

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:47

Maar dan heeft ze wel haar zin als ze het geld terug geeft dit is gewoon treiteren volgens mij!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 15:51

Ze had gister ook niet uitgemest....dat was ook niet de eerste keer.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:56

Wees maar blij dat je van dr af bent, wat een sneu meisje zeg.... Hoop voor je dat je snel een leuke verzorgster voor je paardje vindt.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:03

Ik zou ook gewoon dat geld teruggeven en daarna is het bye bye!
Idiote mensen heb je. Maar.......het was misschien wel beter geweest als je het haar persoonlijk had gezegd en niet via het schrift. Kan me voorstellen dat dat niet zo fijn overkomt.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:11

Djeez.. hoop dat ze na deze maand gewoon oprot voor je...

Misschien moet je volgende keer echt duidelijke afspraken maken en ze ook op papier hebben, dan heb je gewoon mee poot om op te staan... Een proeftijd afspreken is ook geen slecht idee.

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:24

Jeetje wat TRIEST zeg...
Ken heel je verzorgsteriet, maar volgens mij is het inderdaad neit echt een leukerd....

Welke school zit je trouwens???

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:26

Wat vervelend dat je zo'n verzorgester trof zeg... Gelukkig ben je er binnen kort van af...

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:30

Ik zou haar het geld ook niet terug geven, zij houd zich niet aan de regels.
En hoe zielig kun je zijn om vriendinnen het woordt te laten doen, en zelf niks te zeggen. Beetje dom van haar!

Als ik jou was, gaf ik haar NIKS terug.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:31

Jeetje dat is vervelend. Ik zou me gewoon niets van haar aantrekken want ze wil nu alleen maar stoer doen en ik zou wel proberen om er eens alleen met haar over te praten! OK dan!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 18:50

ilsjuh schreef:
Jeetje wat TRIEST zeg...
Ken heel je verzorgsteriet, maar volgens mij is het inderdaad neit echt een leukerd....

Welke school zit je trouwens???


Op het Jan van Scorel (Alkmaar)


Ja, ik heb waarschijnlijk al een andere verzorgster.

Maar ik kon het niet echt persoonlijk zeggen omdat ze niet voor niets op die dagen moest, gister moest ik dansen van 4 tot 5 en dan ga ik niet daarna nog kijken of ze er misschien nog is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:37

ik vindt het maar een zielig grietje met dr clubje, op laten hoepele die handel het gaat wel om jou paardje hoor!

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 21:12

Ja precies, en ik ben nog steeds degene die beslist wat er gebeurt met hem...steeds als zij was geweest duurde het een paar dagen voordat hij weer normaal stil bleef staan met het hoofdstel indoen, beter aan de hand en been was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:24

Sylke schreef:
Ja precies, en ik ben nog steeds degene die beslist wat er gebeurt met hem...steeds als zij was geweest duurde het een paar dagen voordat hij weer normaal stil bleef staan met het hoofdstel indoen, beter aan de hand en been was...

Ken je wel nagaan wat dat mokkel met je paard deed, liep dus gewoon te kloten, nee je doet er goed aan die heel ver weg van je paard te houden, en heb je het nu al definitief gezegt?

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 21:45

Ja, sleuteltje heeft ze (ook uit boosheid) gister al aan een vriendin van me gegeven die ook bij mij op stal staat

bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 11:32

jemig zeg wat een trutmuts,niks van aan trekken hoor dit is gewoon te zielig voor woorden.nou succes meid en als je hulp nodig hebt hoor ik het wel!!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 14:18

ha bah wat een kinderachtig mens meot dat geweest zijn
*Amsje hoopt vurig gauw een baantje te vinden Knipoog*
Nix van dat kreng aantrekken. En syl, wanneer je hulp nodig hebt, laat je het maar weten! Ik ben er altijd voor je Lachen

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 19:44

Dank je Amsje Haha!

Waarom ga je niet weer een keer mee naar Speedy? Hij is bestwel veranderd vind ik zelf (niet alleen qua kleur Tong uitsteken)

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 19:51

Echt zielig hoor... ze mag blij zijn dat ze je paardje mag verzorgen en dan gaat ze zo doen ! Zulke mensen zijn triest !

Samantha Lovers Splash

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:37

echt te triest voor woorden zeg !! ... en waarom wordt ze zo boos ... als het aan haar eigen ligt Verward
misschien heb je nu wel een verzorgster die je wel kunt vertrouwen