Infostukje over Bokt in je profiel.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Zou jij gebruik maken van een extra infooptie over Bokt?

Ja
15 (48%)
Nee
9 (29%)
Misschien
7 (22%)

Totaal aantal stemmen: 31


Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Infostukje over Bokt in je profiel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 18:38

Ik zat net weer te klunzen met mijn profiel want ik heb laatst een meeting gehad... Nou vroeg ik me af waar ik de info over de meetings en mensen die ik heb leren kennen via bokt enzo kwijt kan. Nou, eigenlijk nergens.
Nou zat ik te denken, is het niet leuk om een optie in de profielen erbij te zetten waar men info kwijt kan over boktmeetings e.d.? Ik zou het iig leuk vinden en er ook zeker gebruik van maken!
Zijn er meerderen?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:46

Eigenlijk moet je bij elke meeting registreren dmv je inlognaam en password, en dat je dan in een database komt die allemaal bijhoudt wie op welke meetings is geweest en hiervoor automatisch in je profiel een lijstje van bijhoudt... zo ook hetzelfde met het materiaal wat op EA verkocht wordt, en dan ook nog als er niet betaald is oid. Zo kun je zien of iemand te vertrouwen is of niet.
Beetje ala Gameparty.net Lachen

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 18:52

ja of zoiets... een vaste lijst voor dat soort dingen jah, kan ik me wel in brengen Lachen maar dan altijd nog een stukje waar je zelf kan schrijven hoe je een meeting vond of wat plaatjes enzo... zou erg leuk zijn. En verder zijn er nog mensen die ik niet bewust gemeet heb maar wel ken Haha! moet wel een eerlijke database van zijn, zoiets dat andere mensen zonder te zoeken, maar met 1 klik kunnen zien bij wie ze in de *meetinglijst* staan... lijkt me een mooi idee

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:01

Mwa, info over meetingen kan toch gewoon onder info?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 19:08

ja kan ook wel, magoed

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:57

Ik snap het niet. Alsof het boeit te lezen wie wie allemaal gemeet hebben Verward

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 20:17

ik vind dat wel leuk aangezien blijkt dat ik meer mensen ken als ik dacht. En sowieso, jij kan weer kijken wie wie kent, gewoon, ik vind het leuk naar dat soort lijsten te kijken.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:55

Misschien wel, het is wel een leuk idee.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:03

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt? Zoiets als wat ikke_89 nu onderin haar onderschrift heeft staan?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 23:22

nee, ik bedoel, veel mensen hebben een lijstje met namen van mensen die ze kennen in hun profiel staan, sypheron bedoelt dat er een automatische lijst aangemaakt wordt waarbij via een database bijgehouden kan worden wie wie kent, en dat iedereen het ook met gemak kan zien.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 23:34

Mwa, ik bedoel eerder dat er in ieder profiel een lijstje komt te staan naar welke meetings dat je bent geweest. Dus allemaal meetings opgesomt, en als je dan op die meeting clickt, dan krijg je een lijst met users die er gemeet hebben.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 23:38

ja bedoelde ik dus ook maar legde het verkeerd uit Bloos sorry

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 11:30

Ja dat lijkt me wel leuk. Maar dan hoeft het niet persee automatisch. Want het lijkt me dat niet idereen behoefte er aan heeft.
Je hebt nu Persoonlijke info en Paarden info
Missschien dan onderaan een stukje meeting info, of zo iets dergelijks waar je dat kwijt kunt samen met al je foto's, verslagjes etc.

Ik heb het nu tussen mijn persoonlijke info staan, maar dat staat best rommelig.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:22

Ehm, daarvoor kan je net zoals onder in je profiel optie inschakelen en uitschakelen zoals met email laten zien of niet Lachen

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 15:56

Het lijkt mij wel 'n leuk idee, want ik heb ook echt géén idee wie ik allemaal heb gemeet (ben ergens bij de 150 gestopt met tellen).
Maarja, het lijkt me ook lastig om het nu nog uit te voeren, want dan moet iedereen in alle topics gaan nazoeken naar welke meetings ie al is geweest en wie daar waren. En als je dan net als ik al meer dan 150 mensen hebt gemeet, ben je echt wel even bezig met tellen hoor

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 18:37

Als ik eerlijk mag zijn ga ik mee met Jantien. Het intereseert me eigenlijk niet wie wie meet en wie elkaar allemaal kennen. Maar wat Sypheron schrijft over een lijst van info met betalen zie ik wel wat in. Zo kun je inderdaad zien wie er wel of niet te vertrouwen is. Alleen hoe weet je dan in welk profiel je moet zoeken om te kunnen achterhalen of iemand te vertrouwen is Verward Of komt er een profiel met een lijst van wanbetalers, beter lijkt mij dan een *sticky* bovenin ea met een lijst van wanbetalers.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 18:40

jantina schreef:
Ik snap het niet. Alsof het boeit te lezen wie wie allemaal gemeet hebben Verward

Mee eens. plus dat het databeest al te vaak overspannen is om al deze onnodige info op te slaan.
Ik weet grofweg wel wie ik gemeet heb, en als ik iemand vergeet kom ik hem bij de volgende meeting wel weer tegen.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 23:32

Hmm, van mij hoeft dat echt niet dat in mijn profiel vermeld staat wie ik allemaal gemeet heb, vind dat ook niet zo belangrijk...
Bovendien: wat heeft het voor toegevoegde waarde om bij te houden wie op welke meeting geweest is...

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 23:34

dan is misschien dat idee van sypheron het beste, dat mensen de optie kunnen aan of uitzetten wanner zij willen, zo heeft ieder zijn zin Haha!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 23:35

en misschien heeft het wel niet specifiek een toegevoegde waarde... het is leuk, en daar gaat het op bokt toch om? het is 1 grote kliek hier, dat mag wel blijken vind ik! en daarbij, misschien reclame voor bart Knipoog

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:27

fsoudan schreef:
Als ik eerlijk mag zijn ga ik mee met Jantien. Het intereseert me eigenlijk niet wie wie meet en wie elkaar allemaal kennen. Maar wat Sypheron schrijft over een lijst van info met betalen zie ik wel wat in. Zo kun je inderdaad zien wie er wel of niet te vertrouwen is. Alleen hoe weet je dan in welk profiel je moet zoeken om te kunnen achterhalen of iemand te vertrouwen is Verward Of komt er een profiel met een lijst van wanbetalers, beter lijkt mij dan een *sticky* bovenin ea met een lijst van wanbetalers.

maar via bokt loopt een onderhandeling van koper en verkoper toch vaak naar de knoppen om wat voor reden dan ook, ben er niet zo voor, als je een beetje kwaad wilt geef je iemand gewoon op zonder dat diegene ook maar iets fout heeft gedaan. Want, het lijkt mij de bdoeling dat iemand iemand anders opgeeft, toch? Verward