zuidlaardermarkt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

zuidlaardermarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 14:37

Heej hoi
Sta je op de zuidlaarder markt, wordt je ineens aangeschoten door 2 bokkers! Wij hebben er wat rond gesneupt (voornamelijk op zoek naar bontjes, al vond ik die 4span appaloosa shetties errrrrrrug leuk! Lovers )....vroeg me af of nog meer bokkers geweest waren (T@nj@ je had je hartje opkunnen halen met al dat kleine spul!!!)..enne...hebben jullie uiteindelijk nog wat gekocht?

Haha!



Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 14:50


Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:13

Ik ben er geweest maar heb niemand gezien !
We zijn om half 4 ongeveer thuis weg gegaan en om kwart voor 6 liepen we over de markt.
We hebben veel leuke paardjes gezien maar ook zielige paardjes en vreselijke mensen.
Rond 6 uur zijn we een kroegje in gegaan om wat te drinken en te plassen, daar kwam mijn vriendin een bekende tegen en voor dat ik het wist stond ik met een dronken vent te dansen, kreeg zelfs nog een rode roos van hem Haha!

Ik heb geen bokkers gezien trouwens, vond ik wel erg jammer !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:23

Wat leuk om zomaar elkaar daar te treffen zeg!

Yoline schreef:
Heb je misschien ook een fjordenveulen gezien?
[VvdD] Hij is weg...

Ik las eerst jouw topic en toen dit, ik dacht al: Misschien hebben ze Zohran gezien...

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:26

ook een friese hengst gezien toevallig?
ja er staan mischien wel meer.
hij heet cupido.
zal eens vragen of die mee was of een andere pony.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:40

Waren er ook trekpaarden??

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:46

ik ben ook geweest en heb alleen billy in de verte gezien
heb niets gekocht want vond de paarden er werkelijk niet uitzien!!!!

ONDERSCHRIFTLOOS

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:49


Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 17:57


Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:02


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:06


De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:07

heb je dat kleine fallabellatje gezien , met dat groene dekentje ? Die was lieff !! mn pa wou hem bijna meenemen Haha! maar helaas Boos!

Met mijn gedachten ergens anders,,.....

ben ik altijd overal !!

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:11

kojack schreef:
.
We hebben veel leuke paardjes gezien maar ook zielige paardjes en vreselijke mensen.


Inderdaat maar heb ook wel even gelachen ..
Zo;n handelaar die verkoopt zo'n pony een schop omdat hij naar voren moest , die pony gehoorzaamt netjes , daarna tilt die vent de staart op , krijgt hij toch een opdonder van die pony Schijnheilig toen dacht ik echt : nou hoe voelt dat nou ?? Extreme duivel

en ook zo'n vent die zette zn pony pal naast zo'n kermis atractie neer en ging zelf paar meter verder op staan , die pony natuurlijk helemaal stressen !!! ooh * grrrrr*

Met mijn gedachten ergens anders,,.....

ben ik altijd overal !!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 18:14

Hi
Ik heb enorm veel shetties gezien, ook fjorden en friezen trouwens. Ja die paarden staan er natuurlijk niet voor niets. Ook zag ik een super klein diertje, kan het geen naam geven. Was helemaal geschoren en had een handoek om gewikkeld. Die handelaar beweerde dat het een veulen van een falabella was (echt onze hond was nog groter) en ik kon hem voor 200eurootjes mee nemen, geen geld...echter kwamen zijn bovenste 2 snijtanden (naast voortanden) net door, altijd geleerd dat ze dan ca 6wkn oud zijn...dus zo bij zijn moeder weg geropt. Ik zei wat laconiek tegen die man "wel slim om hem te scheren,valt dat veulen haar niet zo op hè" En ik moest maar zouten...ach ja...Honeybee kwam ik ook nog tegen, die had een knap ex-kereltje gezien maar kon haar grote liefde niet meer vinden...heb ook een prachtige, echt luxe met aansprekende ruin gezien, zwart 4witte sokjes en poepie chiqie koppie...volgens die man zat er geen papier bij en voor 1600euro was ik de eigenaar...(en 100met mij)...ook hem vroeg ik "waarom houd u het papier achterwegen" werd mij de rug toegekeerd. jammer dat er altijd "oneerlijke" mensen rondlopen...gelukkig ken ik een beetje de mensen die wel te vertrouwen zijn...maar toch...

Haha!

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:38

Wat ik een beetje vreemd vond bij onze Bulletje is dat die vent niet veel van hem wist. Hij stond ook op de markt met alleen dit hengstje verder geen ponies. Volgens hem was hij 4 jaar oud, het vreemde is wel dat Bulletje er goed verzorgt uitziet en voor een 4 jarig hengstje ook wel manieren heeft. Dan vraag je je toch af wat voor verhaal er achter zo'n diertje zit.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:40

clubgenootje van mij heeft een zwarte 2,5 jarige gekocht! beest wordt bijna 1.80!!!!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:44

dat de instpectie niet naar zo een veulen gaat kijken....... echt vaag.

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:59

Ik kreeg ook zo'n rare opmerking bij een kleine mini.
Meneer ik hoef hem niet hij heeft een onderbeet.
Dat komt door het zuigen bij zijn moeder was het antwoord Verward

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:02

Hoe komt Zohran dan op de zuidlaardermarkt??

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:06

ben ook geweest om vijf uur mijn bed uit , en om 8 uur weer aan het werk , ik vond er ook niet veel bijzonders bijstaan , enne er stonden redelijk wat fjordenveulens , ik hoop voor je dat je zo hoort wie hem gekocht heeft

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:29

Ik stond te praten met een man over een mini. Zegt ie ineens, scheren die hap en dan verkopen dan geloven ze wel dat het een mini is en krijg je er meer voor.

Er was een man die dus bijna omver gelopen werd door een pony en begon dat beest te schoppen, heb hem vriendelijk gevraagd of ik hem eens een schop voor zijn flikker moest geven Boos! Was zo kwaad !

Verder was er nog een man waarbij zijn koffie uit zijn handen werd geschopt, dat zeg er ook erg leuk uit Haha!

Er was een paard dat met een slagaderlijke bloeding werd weg gebracht.
Ja sommige dingen waren echt niet prettig om te zien.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:55

Ik ben er ook een keer geweest, maar ik vind dat die dieren inspectie wel wat beter zijn werk kan doen.

En er stond toen een shetland veulentje helemaal misvormt door ze benen gezakt denk mensen z'n beesie ga je toch niet proberen te verkopen Boos!

En er was een man die wou eve laten zien hoe mak ze paard was hij stapte erop, terwijl de veulen krullen nog in het paard z'n staart zaten, paardje zakte zowat door ze benen Boos!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:57

Ik vond er wel mooie paarden bijstaan. Een tweespan zwarten met witte aftekeningen en heel mooi ingevlochten, echt super verzorgd. Ook een paar mooie schimmels gezien, een supermooie bruine shet en dito zwartbonte. En een prachtige tinkerhengst die al verkocht was. Er waren trouwens 2500 paarden, 500 meer dan vorig jaar (zag ik net op tv Drenthe). Ik heb geen kapotte benen gezien of andere lelijke wonden. Er waren wel wat magere paarden maar die heb je ook in de gewone handel. Er stond een enorme aanhanger vol met vers gras dus je kon de paarden daar laten eten en ook her en der waterbakken. Het weer was goed, droog en niet te koud.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 20:01

Heeft niemand foto's gemaakt??

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 20:03

Tanneke schreef:
Heeft niemand foto's gemaakt??


Ik had mijn digi bij me maar ben helemaal vergeten foto's te maken.
Stom hé Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 37 bezoekers