Jubileum artikelen BIT, wie bodywarmer al binnen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Jubileum artikelen BIT, wie bodywarmer al binnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 14:38

Wie heeft er ook destijds bij de jubleumaktie van de BIT een deken/shabrak/Bodywarmer besteld.
Ik heb nl de deken en het shabrak al binnen (begin september al) maar de bodywarmer/jas nog steeds niet en bij de BIT doen ze er erg vaag over, werd vorige week gebeld dat hij onderweg was, maar nu ik belde dat ik hem nog steeds niet had hadden ze ineens niet gebeld (tuurlijk ik zie spookjes Boos! ).
Wie heeft hem al wel binnen? Ben hard aan het overwegen om mn geld terug te vragen, voor dat geld kan ik wel wat anders kopen....

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 18:40

Heej viv, Nee ik heb niets besteld maar wel balen dat het zo moet lopen!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 19:12

Blijkbaar ben ik de enige die zo'n ding besteld heeft, hihihii maarja straks is het winter en dan gattie meteen de kast in, had hem voor de herfst besteld, maarja als ik er dan ruim 2 mnd op moet gaan wachten.....

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 12:52

Ja wel heel erg vervelend zeg , ik had een smsje gehad van Monique . Helemaal vanuit Zuid Afrika Bloos , ze heeft al cheeta's geaait! *LOL* Super gaaf, en ze vroeg hoe het met Grace was, tja das natuurlijk minder Verdrietig , maar ja heb wel eerlijk terug gesmst. Gewoon dat de DA is geweest en ze in het verband zit enz.. Groetjes...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 16:08

Ja ik wordt ook gek gesmst, ze verveelt zich echt daar, hihiih ze mist ons, how sweet....
Idd gewoon eerlijk zijn, dan weet ze dat ze in goede handen is...