hoorde vandaag iets achtelijks...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 17:14

ik hoorde vandaag toch wel iets vreslijks...
Iemand die ik ken uit een andere klas vertelde in de pauze even doodleuk tegen een klasgenoot van haar (het ging over paarden, dus 1 oor luisterde mee!) dat ze haar paard ging verkopen, want dat vervelende beest had haar getrapt en nou had ze een blauw scheenbeen!

Echt,me mond viel open! Ze heeft dat paardje al 3 jaar, en nou zou ze hem ff verkopen omdat hij had getrapt! Weie weet schrok hij wel ergens van!
Als je toch van je paardje houdt... maarja er zijn dus blijkbaar mensen die daar anders over denken!

Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 17:47

Misschien heeft ze wel meer problemen met dat dier? Trapt hij wel vaker of is verder gewoon lastig in de omgang. Dan kan ik me best voorstellen dat je 'm verkoopt als je wéér een trap gehad hebt! De laatste druppel zeg maar.
Heb het idee dat dit verhaal een beetje uit z'n verband getrokken is.
Maar als het verhaal klopt en het is echt om die reden, dan is het inderdaad vrij achterlijk, je paard verkopen doordat je 1x een keer een blauwe plek hebt spoort niet echt!

Nulla tenaci invia est via


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 18:55

dom ja

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:01

Citaat:
Op 2001-10-11 18:55, schreef Prima:
dom ja



pff kan het nog droger
ik weet niet hoe dat beest verder is maar het zou banketstaaflig zijn dat ie 3 jaar zijn best gedaan geheeft en 1 keer een rotbui en dat ie haar heeft getrapt dat ie verkocht wordt.
maar verder weet ik er niet veel over dus..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:16

jeet je!! maar ja, het kan zijn dat hij altijd een beetje rot doet!! maar het kan ook zijn dat hij een rot bij hebt!!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:24

je kan een paard beter verkopen als je er genoeg van hebt. dan hem blijven houden omdat je m al 3 jaar hebt. T is misschien banketstaaflig maar als hij daar nu blijft word hij er niet beter op. dus geef haar groot gelijk. als ailin mij ook gericht en gemeen trapt weet ik niet of ik haar nog zou vertrouwen. enja dan kan ze beter weg. heel hard maar zo werkt het wel bij mij.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:47

wat raar? Dat is echt maf. Er moet haast wel meer aan de hand zijn.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:03

Als het alleen om die reden is, dan is het wel raar. Maarja, er zal vast wel meer aan de hand zijn! Tenminste, das wel logischer!

allegria
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:48

ik denk dat als je al 3 jaar een paard hebt dat je hem niet zomaar verkoopt omdat hij je per ongeluk trapt daar zal vast wel wat meer achterzitten en bovendien wat kan jou het boeien als zij haar paard wil verkopen is dat haar goed recht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:51

mischien wel de bedoeling van het paard........ Verward Wilde die weg bij haar... kan toch?? Als ze zo denkt van ik verkoop hem meteen geef ik dat paard groot gelijk vind ie mischien een baasje die meer om hem geeft.. *LOL*

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:10

Ik zou me er maar niet zo druk om maken. Je kan haar mening over dat paard toch niet veranderen. banketstaaflig voor het paard, maar het is gewoon zo.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:00

ik vind als een paard opzettelijk naar je trapt (mits je hem niet bedreigd hebt) het een goede reden om hem er uit te doen. Een paard heeft niet naar je te trappen, dat is vals. Als het uit angst is, is het nog anders maar dat is op te lossen met vertrouwen. Je kent het hele verhaal niet. Misschien heeft ze wel groot geljik. Ik accepteer het ook niet dat mijn paarden naar mij trappen, maar dat zullen ze ook echt niet doen! Mijn paarden zijn gewoon eerlijk en niet vals.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 23:33

vorige week heb ik mn welshcob verkocht,een ruin van 7.
Heeft nog nooit getrapt of gebeten,nou stond ik hem de avond voordat hij wegging te voeen uit mn hand.En mn vriendin loopt voorbij achter hem langs en hij geeft haar een trap ,dat wil je niet weten!!
Op dat moment wist ik zeker dat hij weg moest,ik had daarvoor mn twijfels ,ik wilde m niet kwijt ,kon er geen afstand van doen,had het er heel moeilijk mee dat hij weg moest.Maar op het moment dat hij haar een trap verkocht stond mn besluit vast.Ik geloof niet dat je zomaar na drie jaar even besluit om je paard te verkopen.Ik zeg ook niet dat je liegt,
maar ik weet 100% zeker dat er meer is.

simone
Berichten: 109
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 18:12

ja dat is zekkerz raar als mij paar me trapt verkoop ik haar toch ook niet wat vaag nee die hoeud duzz echt niet van der beesie!!!! *LOL* Cool Party!! Lachen Knipoog Vingers aflikken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benzz, Lisa_22, LisaVH96, pluklief en 153 bezoekers