Denk je met familie gezellig te chatten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Denk je met familie gezellig te chatten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 17:20

Een of ander onvermogen had vandaag een saaie zondag waarschijnlijk en heeft de erg makkelijke vraag van het msnaccount van mijn stiefmoeder geraden waar mijn stiefbroertje op chat regelmatig.

Nou ik kreeg heel wat vulgairs naar mijn hoofd geslingert, kon al niet geloven dat mijn stiefbroertje zo kon zijn, al is ie regelmatig voor een geintje in.
Ik kon ook niet geloven dat mijn stiefbroertje incestieuze dingen met me wilde doen?? Knipoog

Maargoed, eind goed al goed, ik heb het password gekregen van degene die zijn 'lolletje' wel heeft gehad vandaag en mijn stiefmoeder en stiefbroertje kunnen weer op het eigen account msn op.
Met een vernieuwd en erg lang wachtwoord en een niet makkelijk te raden vraag Knipoog

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:41

Lekker is dat ja... Heb het ook een keer meegemaakt maar goed..Het is erg lastig!

keep calm, I'm engaged!!! <3

robir

Berichten: 327
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Dwingelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:41

lastig zeg hebben die nou ingebroken ofzo??

Knipoog bokkende fjordenrijder 23
rennende friezenruiter Party!! 1
[HK] de rennende friesen groep

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:53

Ik was pas ook een keer gehacked, die persoon wist ook te vertellen dat Wencke een hengst was volgens iemand. Lekker freaky, want er staan best persoonlijke dingen nog in mijn mailbox. Boos! Je voelt je op zo'n moment goed aangetast in je privacy. Werd ineens midden in de nacht ge-smst door Roy waarom ik hem geblocked had op msn.... Okayy... dat was ik dus duidelijk niet vertelde ik gapend.

Ok erg funny: van die programmaatje in mail die ineens in alle msn vensters opduiken met rare teksten als 'ik ben homo en vanaf vandaag wil ik dat iedereen het weet' *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:31

Euhm, hoeft niet eens je mail te zijn hoor, in eerdere versies van msn (weet niet of dat nog steeds zo is), was het clicken op dat popup venstertje van die naam al genoeg om jezelf ook die popupjes laten uitzenden Haha!

En idd nogmaals: zo'n simpele vraag met gegevens die vaak openbaar zijn is totaaaaaaaal niet slim...


Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 07:15

MSN accounts worden inderdaad regelmatig gekraakt Scheve mond Daarom probeer ik ook geen persoonlijke dingen of wachtwoorden in m'n mailbox te bewaren.

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 08:02

grr.. Boos! irritant zeg! m'n ex wist ook mijn wachtwoord en dan ging ie altijd mensen in m'n lijst blokkeren en verwijderen waarmee ik niet mocht praten (hij leidde een soort van dubbelleven waar ik dan wel eens achter had kunnen komen) erg kinderachtig! Boos!

Natuurlijke Pensionstalling:

http://www.rumelshof.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ravie2013 en 34 bezoekers