vraag mbt overgang naar andere klasse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 18:09

Als je met springen of dressuur genoeg winstpunten hebt om naar een hogere klasse te gaan, mag je je dan voor die eerstvolgende wedstrijd die je rijdt gewoon opgeven voor die hogere klasse of moet je eerst ergens aantonen dat je genoeg winstpunten hebt ofo? Ik heb me gewoon opgegeven toen ik genoeg winstpunten had, maar eigelijk weet ik niet eens zeker of dat wel mag. Misschien een beetje onduidelijk uitgelegd, maar ik hoop dat jullie het een beetje snappen! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 18:12

_________________
Afbeelding
Muuuuhhhhh.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-16 10:00 ]</font>

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 18:18

Okee, bedankt, dan deed ik het toch goed!! Clown

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 18:50

Yep, klopt helemaal wat Dorine zegt. De organiserende rijvereniging gaat er gewoon van uit dat jij voldoende punten hebt voor die hogere klasse op het moment dat je je inschrijft. En als dat niet zo is, dan komen ze er bij de KNF (of NKB of andere bond) snel genoeg achter als ze je resultaat in de computer zetten, dus dan krijg je achteraf een waarschuwing (en bij herhaald foutief starten een boete).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:49

Overigens,

iemand bij ons op stal was M2 gestart, had al 2 winstpunten en kreeg toen een brief van de NKB dat ze nog niet voldoende wp in het M1 had. Zij al haar startcoupons opgesturd, bleek dat een organisatie de resultaten niet had doorgestuurd ivm ruzie op de club en die wp golden dus niet! Ook haar coupons golden niet als bewijsmateriaal omdat teveel mensen die in het verleden zelf invulden. Ze moest weer M1 gaan starten, nog 1 wp halen en dan mocht ze weer naar het M2, maar de wp's in het M2 was ze kwijt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 176 bezoekers