Grrr.... wééér geen internet!!!! Grmbl...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Grrr.... wééér geen internet!!!! Grmbl...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 23:02

Inmiddels twee weken geleden opende ik hier een topic dat ik het internet niet meer op kon en mijn 'kabelmodem' dood was. Verdrietig
Ik heb ruim een week zonder internet gezeten, voor er een monteur langs kwam en ik kon weer internetten sinds vorige week donderdag.
Het is nu maandag.. en nu wederom.. hetzelfde probleem. Boos!
Ik heb er echt de balen van.
Dus wederom zeg ik... ben de komende (nog onbepaalde) tijd niet veel meer op het net te vinden. Tenzij ik (net als nu) even elders kan vertoeven. Knipoog
Frusty Stoom uit je oren


pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:06

Vraag aan die meneer van het UVW GAK , wellicht heeft hij er verstand van *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:07

Bel die man op en vraag wat de vorige keer het probleem was, als je het dan hier neerzet kan ik je misschien verder helpen. (of je mag natuurlijk een pb sturen Lachen )

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 23:18

De vorige keer.. moest ik een ander modem hebben.
Helaas kunnen jullie mij daar niet aan helpen
Dat was dus het probleem.
Nu wederom.. mijn modem is geheel dood. Verdrietig

Btw.. Syph.. ik geloof dat ik morgen maar naar Leeuwarden rijdt waar upc zit, aangezien dat goedkoper is als erheen bellen. De vorige keer heeft mij ruim 40 euro aan telefoonkosten gekost.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:22

Hoe betrouwbaar is die kerel waar jij je nieuwe modem vanaf hebt getoverd... hij kan ook alleen maar een instelling gewijzigd hebben en een nieuw modem eigenlijk voor niets erin geduwd hebben (zal niet de eerste keer zijn...)... Lijkt me toch wel erg stug dat het modem nu al weer kapot is..... En dat gaat je nog meer kosten als hij zo even blijft doorgaan (mocht dit werkelijk waar zijn).

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 23:32

Ik heb dit (was toch één van de eerste chello abo's in Drachten) ook nog niet eerder meegemaakt. Er is gewoon een monteur van Upc bij me geweest om het modem te vervangen. Lag écht aan het modem. Nu wederom gekeken.. netwerkkaart is goed, adapter is goed.. en computer is ook goed. Overigens neem ik aan dat ik niet voor de kosten van een ander modem op hoef te draaien. Lijkt me een beetje sterk.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 00:04

Ok dat het over een kabelmodem ging was me even tussen neus en lippen door geschoten, dacht dat het gewoon om een modem ging en dat je een freelance monteur erbij gehaald hebt. Maargoed, in dit geval zou ik trouwens wel een verklaring vragen hoe het kan dat dat ding zo snel al weer kapot is, en ze zo spoedig mogelijk langs laten komen, plus de kosten die je extra maakt declareren op chello.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Jonnekee, lastig, Lottexxx, OmgiliBot, YandexBot en 111 bezoekers

cron