Heerlijk strandritje gemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JoT

Berichten: 4008
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Heerlijk strandritje gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 17:29

Heerlijk strandritje gemaakt afgelopen zaterdag. Op aanraden van de vriendin (onze ex-stagiare) waarmee ik ging, zijn we naar Lisiduna in Zeeland geweest. Bloody ver weg voor mij, maar goed, ik ben altijd wel in voor iets nieuws.

Bij aankomst bleek dat we ingedeeld waren op Max, een Hafje en Belle, een forse schimmel. Omdat ik het nu eenmaal niet zo heb op Hafjes koos ik voor Belle en wat had ik daar vijf minuten later een spijt van! In de bak was het een ontzettend kreng, oortjes in de nek als er andere paarden te dichtbij kwamen, viel zomaar een ander paard aan, stond ineens stil in het midden en weigerde gewoon om nog door te lopen. Oh help, wat moet dit worden dacht ik.

Op het strand aangekomen bleek het gelukkig een wereldpaard te zijn. Lekker voorwaartse stap, heel koel in d’r hoofd (paard voor ons wilde er vandoor en ze gaf geen krimp!), ik kon gewoon met een los teugeltje rijden. Zat ook als een stoeltje dat beest, echt heerlijk. OK dan! Met de galop deed ze haar best, maar we bleven alsnog een eind achter. Was de rest van de groep allaaaang in stap overgegaan, kwamen wij nog eens aanzetten. Gaf me wel een goed uitzicht op de rest van de groep, die zo ongeveer het hele strand in beslag nam bij het galopperen. Vriendin Liesbeth had dus Hafje Max, die een minderwaardigheidscomplex bleek te hebben. Ingehaald worden door een groot paard in galop? Dacht het niet, in de achtervolging! Wat kon dat beest hard zeg, met die korte beentjes.

Terug aangekomen bij de opgang naar de duinen gingen we in galop naar boven en wilde Belle nog even laten zien dat ze echt niet onderdeed voor de rest van de paarden. Ze nam de binnenbocht, racete een paar paarden voorbij en ging er bijna over eentje heen. Bloos! Gelukkig beschikte ze ook over een goede rem… Al met al hebben we een erg leuke rit gehad. En natuurlijk hebben we ontzettend gemazzeld met het weer.


sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:55

klinkt als een erg leuke dag *LOL* Zijn er ook nog foto's gemaakt? Haha!

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'


JoT

Berichten: 4008
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 23:05

Nee, ik had deze keer nu juist eens bedacht om geen camera mee te nemen. Normaal gezien sleep ik dat ding altijd wel mee, maar ik wilde me nu eens inhouden. Anders krijg ik straks weer tig bewogen foto's en zeer interessante close-ups van een boomtak ofzo. Bovendien, toen ik laatst op de Veluwe ging rijden, liet ik het ding op de grond denderen, omdat we ineens gingen draven. Moet je ook niet te vaak doen lijkt me, vindt de gemiddelde camera niet zo leuk... Schijnheilig

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:33

Gaaf, ik reed ook als ik ging op Max, een schat van een haffie..... wij gingen meestal op woensdagavond naar buiten en ik kwam vanuit rotterdam dus idd een roteind weg... maar met Blof in de cd speler ben je er zo......

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Leonie, egnie, kamsel, Poety, Rivendell, snorkel1986 en 97 bezoekers