*zucht* Sommige mensen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Letizia

Berichten: 12146
Geregistreerd: 24-04-02

*zucht* Sommige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 10:48

Ik kwam gisteren op stal, toen ik door een van m'n stalgenoten werd aangesproken: "He Letiets heb je het al gehoord, Lexus (haar paard) is Ken" dus ik kijk haar zo aan van "huh" "Ja" zegt ze "nu hebben we een Ken en een Barbie", dus het kwartje valt bij mij en ik vraag aan haar of Darmorah dan Barbie is, ze zei "ooh wist je dat dan nog niet?" eh nee dus. Het blijkt dus dat er bij ons een paar mutsen lopen te zeiken over mij en m'n paard, waarom? Geen idee, ws omdat mijn paard onder een deken staat, ja ook als het regent als ze op wei staat en omdat ze 's winters geschoren word en volgens hun koop ik vaak nieuwe dingen (=overginds niet waar, laten we zeggen 1x in de 2 maanden), daarbij word mijn paard elke dag bereden, wat naturlijk erg zielig is (je kan beter 's winters je paard op stal laten staan, er omheen uitmesten, dat is vééél gezonder)

Conclusie: m'n stalgenoot (die van Ken) en ik (die van Barbie) zijn er uit, ze zijn gewoon Jaloers.

By the way ik kom echt niet in aanraking voor Boktsnob.


luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:11

Wuhaha....idd,sommige mensen....Haha!
Maar rij je dan echt élke dag?
dat is toch niet goehoed....*LOL*

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:16

Haaaaahahahahahahaha jaa echt ZIELIG dat je hem zo goed verzorgd en genoeg beweging geeft, heb echt medelijden Haha!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:51

Ach...mijn paard is een dolly dot Haha!
Ook vanwege de deken, alhoewel dat natuurlijk wel errgu glamour staat....een paarse deken met lichtblonde manen, ze kan zo de glossy in Knipoog Haha!

En idd ze zullen wel jaloers zijn, de meeste kids willen barbies, en jouw paard is gewoon de volwassen versie van wat zij willen Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 11:57

Je bent idd ook totaal NIET goed bezig, je paard een deken om te doen en elke dag te berijden, ben je wel goed bij je hoofd? Tong uitsteken Knipoog Sjongejonge, hoe bedoel je jaloers, maar gewoon zo doorgaan hoor!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:04

Nou ik vind het echt ronduit belachelijk dat je je paard scheert, en onder een deken is al helemaal uit den boze.

Laat hem lekker zijn vacht krijgen en vooral niet rijden in de winter , dat is sneu....

Jij bent echt gek in je hoofd he ?! Arm paard, ik heb medelijden met ken en barbie .... Haha! Tong uitsteken

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:28

waarom doe je dat dan ook?
je weet dat je dan dat soort reacties gaat krijgen, dus, voortaan laat je je paardje lekker de hele winter op stal staan, want dat zal ze pas leuk vinden!!! Het is maar goed dat je er eens op gewezen wordt door je stalgenootjes!

nee hoor, slaat echt nergens op, ze zijn idd gewoon jaloers omdat Darmorah het gewoon zo goed heeft en goed verzorgd wordt door een baasje die veel aandacht aan haar geeft!!! OK dan!

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:35

Je moet je eige niet druk gaan maken om die domme penny-grieten! Ze hebben gewoon geen idee wat een paard is.
Over dat bokt-snob, dat zal wel meevallen, ik ga elke maand minimaal 1 keer shoppen op kosten van de baas, dus dan ben ik nog een groter snob!! Knipoog

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:37

Laat ze lekker praten joh! En misschien is het toch wel tijd voor een andere stal? Haha!

Je suis Charlie.

Letizia

Berichten: 12146
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 17:01

Cassidy schreef:
Laat ze lekker praten joh! En misschien is het toch wel tijd voor een andere stal? Haha!


Heb ik ook aan zitten denken, maar de andere stallen hier in de buurt zijn niet echt een vooruitgang, ik laat ze gewoon lekker kletsen, moet er eigenlijk wel om lachen, ze durven het toch niet in m'n gezicht te zeggen, maar wel de volgende dag vragen of zé m'n longeersingel mogen lenen Triest Tong uitsteken

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:30

ik zou ook wel barbie willen zijn! lekker vaak spullen kopen, ben dus stiekum een beetje jaloers.


jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:44

en dan leuke roze spulletjes er bij kopen!

Z1+1

Ethelate

Berichten: 21118
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:04

Wat een stel jaloerse krengen!
Laat ze lekker l*llen,
zolang je paard nog neit roze is, is het geen barbiepaard Tong uitsteken

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:18

Ethelate schreef:
Wat een stel jaloerse krengen!
Laat ze lekker l*llen,
zolang je paard nog neit roze is, is het geen barbiepaard Tong uitsteken

Of zelfs tijdens het eten aan de teugel loopt, of als je op zijn hoef drukt gaan hinniken Schijnheilig Haha!
Maar laat ze idd maar lekker l*llen! Jij weet wel beter toch Lachen

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:30

LMOA Jamy Haha! aan de teugel lopen tijdens het eten Tong uitsteken
maar je moet ze maar gewoon laten. ze zijn vast gewoon jaloers Ach gut

If it's not real, you can't hold it in your hand, you can't feel it with your heart
And I won't believe it
But if it's true, you can see it with your eyes
Oh, even in the dark

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:49

niets van aantrekken,ik ken die verhalen ook,ze zijn gewoon jaloers.
helaas kan ik er niet teveel over zeggen want er komen ook mensen van bij mij op stal hier op bokt,maar ik pb je er welles over Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:00

Waar Ilkkah staat lopen ook van die *gaat even een grofwoordje gebruiken* huppelkutmeiden...
Maar goed voor hun paardje zorgen.... Nou echt niej.
Laat ze gewoon allemaal maar lekker doorpraten, ze zijn zo jaloers als ik weet niet wat!
Veel plezier nog met je paardje!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:07

Wat een jalourse krengen!
Het gaat hun toch niet aan, wat jij met je paard doet!

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:17

Ik kan dan ook echt niet m'n mond houden als ik op stal loop. Ff lekker hardop roepen dat ik "m'n Barbie" ga poetsen. Ik vind het echt kinderachtig Maar het is aan de andere kant ook wel grappig *LOL*

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:16

Ik zou meer spullen gaan kopen, dan worden ze nog jaloerser! Haha ze zijn gewoon zwaar jaloers, omdat jou paard het goed heeft!

Maar, elke dag rijden kan echt niet hoor, dat is echt gewoon slecht voor je paard! Haha! Haha!


silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:21

geweldig gewoon zulke mensen Haha! Ik lach mij er altijd ziek mee. Doe er dan nog een schepje boven op. Hier ging overlaatst de roddel dat we de lotto hadden gewonnen (alleen wisten we het zelf nog niet ) en neen hoor niet 1x maar 2x nogwel (toch geweldig dat die mensen altijd meer weten dan jezelf weet OK dan! zo blijf je zelf op de hoogte van je eigen doen en laten )
Ik vind dat altijd grappig. En als ik die mensen dan tegenkom dan lach ik nog eens vriendelijk of ga ik er speciaal met mijn paard voorbij wandelen Schijnheilig (hebben ze weer wat stof om te roddelen Haha! )
laten doe die mensen en er eens goed mee lachen.
Morgen roze strikjes in de manen OK dan!

effen gewoon maar onzin omdat het anders niet aanpakt

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:12

Ik ken ook mensen die in de winter de stal eigenlijk niet uit doen. Een beetje de drollen uit een hoekje halen. Ze gooien er elke dag stro op, dat zou warmer en beter zijn voor het paard.... Zou ze wel goed uit komen zeg!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:17

ik was zwanger op de manege Verward
ze wisten nog meer dan ik... Haha!

laat ze lekker l*llen joh je blijft zulke mensen altijd houden

en heb je ook rose spulltjes voor je paardje zoals een rose dekentje??
die van mij staat ook al een week onder een dekentje niet zn winterdeken maar een tussendeken nou en is toch jou paard zijn idd gewoon JARLOERS!!!

Letizia

Berichten: 12146
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 16:19

Ik vind jullie reacties echt lachen, ik geloof dat ik Dar idd maar eens roze strikjes in d'r manen ga doen, ik ga binnenkort naar London daar wil ik ook nog even naar een ruitersportzaak voor een rijbroek kijken (ik ga niet speciaal naar London voor een rijbroek hoor Knipoog ) dan kan ik tenminste zeggen dat mijn rijbroek helemaal uit Engeland is gekomen, misschien kijk ik wel gelijk even voor een nieuwe deken om m'n collectie uit te breiden Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 bezoekers