Met gijsenkim naar Xara geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Met gijsenkim naar Xara geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 13:34

Zondag zijn we (mijn vriend en ik) samen met Kim en Sanne naar Xara geweest. Ik was daar erg blij mee, aangezien wij onze auto in elkaar hadden gereden en daardoor geen vervoer hadden om naar de opfok te gaan. Kim had daarom geheel vrijwillig aangeboden om met ons naar de opfok te rijden, om ons te helpen en ook op Xara eens te bekijken.

Xara stond er goed bij, de veulens staan inmiddels in de loopstal en kunnen overdag naar buiten. Ze liet zich weer zo 1,2,3 niet vangen, maar in de stal is dat een stuk makkelijker dan in de wei. Vervolgens hebben we even een beetje met haar getrut en de hoefjes uit gekrabt. Met 1 achterbeen blijft ze vervelend doen. Gelukkig had ik daarvoor Kim bij me Tong uitsteken, die even aan Xara´s been mocht hangen. Dit doos ging ook nog even in het schrikdraad hangen, tja... dat is schrikken he?! Uiteindelijk lukte het toch en was ze redelijk braaf.

Ik wil Kim graag nogmaals bedanken voor wat ze voor me gedaan heeft!
Echt heel tof van je en als ik nog een keer wat voor je kan betekenen, dan hoor ik het wel!!! OK dan!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:58

hahahahaaa.. geen dank, vond het leuk om die kleine meid een keer te zien........ het is echt een leuke merrie, die straks zeker een geweldige kleur gaat krijgen..... Het is wel een tantetje hoor, madam weet al precies wat wel en wat niet. Maargoed dat gaat zich allemaal wel in banen leiden, beetje karakter kan ook geen kwaad...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 18:10

´t Is nog maar een peutertje... die leert het heus nog wel.
Volgende keer haal ik haar ook uit de stal. Al die veulens die zich er tegen aan zitten te bemoeien schiet ook niet op. Op het moment dat haar rotbeen uitgekrabt moest worden, stonden er opeens een stuk of 10 veulens met hun neus er boven op.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:19

Tessebes schreef:
´ Op het moment dat haar rotbeen uitgekrabt moest worden, stonden er opeens een stuk of 10 veulens met hun neus er boven op.



alsof ze het expres doen he........ Ik ben dan toch al niet zo op mijn gemak tussen al die jongkies in, al onderstebovenhangend een spartelend rechterachterbeen proberen te controleren Haha! Haha! , maar zoals ik al zei, het is een lekkere meid, die uit zal groeien tot een zelfverzekerd paard waar je nog een hoop plezier aan zult hebben