gstr mijn klein mannetje van 2 in het ziekenhuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

gstr mijn klein mannetje van 2 in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 09:49

gstr was het ff lekker rustdag hiero, ahum, ik was ff mijn koelkast aan het schoonmaken, mijn mannetje op de bank tv aan het kijken en de kleine lekker aan het spelen buiten in de tuin, is echt een buitenmens met de twee hondjes!!
mijn man had hem goed in de gaten dus allemaal geen probleem!!
hij stond eigenlijk zowat aan het raam te spelen met zijn auto met afstandsbediening die hij zaterdag gekregen heeft, op een bepaald ogenblik gaat ie door zijn knietjes, mijn man ziet dat en kijkt ff en o my God een heel gat tussen zijn twee ogen op zijn neus, je kon zo de binnenkant van zijn oogkas inkijken, mijn man spurte gelijk naar buiten en gad mijn mee de ziekenwagen nu te bellen!! telefoon in aanslag 112 gebeld en 5 minuten later stonden ze hier. De kleine was flink geschrokken en was niet stil te krijgen, logisch maar het bloedde niet al te heftig, alles een beetje gestelpt en gecontroleerd en hup in de ziekenwagen richting ziekenhuis in leiderdorp, daar aangekomen kon sven al weer flink lachen, mag ik je oogjes eens zien jongen, jaaaaa snik snik, mooi he riep hij.
hij moest wel onder narcose om het te hechten, konden ze het mooier afwerken, papa ging mee want ik, nou ik was helemaal in paniek want mijn klein bolletje lag daaro, pffffffffff wat een nachtmerrie, toen ie weg was kwam papa naar mijn toe om me te sussen, een half uur later was ie er weer en moest nog ff twee uur blijven en dan naar huis. hechting in twee lagen binnenhuis en de bovenkant hebben ze dichtgeplakt zodat je er niks van zal zien, gelukkig maar was gstr voor mijn mijn ergste nachtmerrie, hij is nu weer flink aan het spelen en voor hem niks aan het handje maar nu is het wel zo, elke stap die hij zet slaat mijn hart over, ow ow ow

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:50

Getsie, wat vervelend, gelukkig valt het achteraf nog wel mee, maar ik ken het gevoel, heb zelf ook 2 kinderen Knipoog
Sterkte en een knuffel voor de kleine man.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:55

sjee dat is schrikken pfff!! veel sterkte hoor Ach gut
maar goed dat hij alweer vrolijk rond speelt!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:00

Je schrikt je inderdaad een ongeluk als zo'n kleintje iets overkomt.Hoe kwam hij aan dat gat?Kwam dat alleen door het op zijn knieeen vallen of viel hij met zijn hoofd op de auto?Het mooiste vind ik altijd dat kinderen na een hele korte tijd al weer lekker aan het spelen zijn terwijl wij, volwassenen, er nog dagenlang mee bezig zijn Ach gut

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:14

Ai dat is schrikken... Fijn dat er bij hem later weer een lachje van af kon.
Sterkte hoor Ach gut

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 10:14

waarop ie precies gevallen is is nog een raadsel, ik blijf kijken maar zie niks, ik denk moest ie op die auto gevallen zijn dat je dat toch wel adien kan zien maar je ziet er niks aan, het enigstre wat ik kan bednken is met zijn hoofd op de straatstenen want verder is op dat plekje staat of ligt er niks.

ja meneer was gelijk aan het spelen, hij vond alles goed, gelukkig!!!

hij is in elek geval stoerder dan zijn moeder!! pfffffffff

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:02

Jee, je schrikt je wezeloos dan! Gelukki is hij nu weer een beetje blij, en knapt hij snel op, maar lijkt me echt vreselijk.

Heel veel sterkte en verwen hem maar een beetje, ok?

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:59

oh! bah! wat voel je je dan machteloos hé?
mijn zoontje van 13 maanden oud,heeft zich 2 weken geleden bij Oma aan de c.v(ik snap nog niet hoe die zo heet kan zijn!)verbrand!
heel z'n handje onder de blaren!!!
het heeft 2 weken ingepakt gezeten,elke dag naar de dokter,om het te laten verschonen!
nu is het verband eraf,en het ziet er al heel goed uit!

maar je staat er echt van te kijken,hoe snel kindere het gewend zijn,dan maar met één handje te spelen,en hoe snel ze de pijn vergeten zijn!

sterkte hoor!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:07

Bah, wat zullen jullie vreselijk geschrokken zijn zeg!
Dan realiseer je je pas hoe kwetsbaar die kleintjes zijn he?
Dikke knuf voor de kleine man, en ik hoop dat je een beetje bijkomt na deze stress....


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 17:02

we waren inderdaad heel erg geschrokken, het is je grootste nachtmerrie, je ebnt er om je kinderen te beschermen en je doet zo je best en dan faal je, zo voelde het voor mijn!!

De kleine die is wel weert heel ergs speels, hij vond het allemaal prachtig en nu is ie ook gewoon weer aan het spelen, elke stap die hij zet draait mijn hart zowat om in kijn lichaam, ik probeerde hem eerst zo rustig mogelijk te houden maar hoe meer ik het deed des te baldafiger ie hij werd dus laat ik hem maar gewoon maar het is wel moeilijk!!!

vbeel sterkte trouwens met je zoontje, inderdaad hoe kan een verwarming zo hoog staan dat je echt verbrand!!!
maar zo zie je maar., het zit allemaal in een klein hoekje!!

en ja hoor, hij word erggggggggggg vertroeteld, van oma een flinke beer, van papa een mooie auto leuk is dat natuiurlijk!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:29

getsie, dat is wel schrikken ja!
gelukkig speelt hij alweer, dikke knuf voor jullie allemaal

Waar woon jij in Alphen, ik woon ook in Alphen Haha!

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Cubone, Jorex, Lis_Ol, Murloc, Shetje14, Sky_As, Xanthippe, Xayah en 202 bezoekers