Uitslag SGW Bathmen Nouska

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Uitslag SGW Bathmen Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 17:51

Nou vandaag heb ik heerlijk Nouska gereden in Bathmen!!!

De dressuur ging best redelijk, wel wat traag... dat leverde 150 punten op! Daar stond ik dan 18 mee (van de 24).

Toen lekker even naar huis, Nouska kon even haar melk kwijt aan Wisecrack en om half 1 weer richting Bathmen, nog even een paar gekeken bij de voorlaatste hindernis en toen opzadelen. Inspringen was Nous even vervelend bezig ze wilde niet over de oxer heen, ging 10 meter voor de oxer al stilstaan en steigeren en dat soort gein, toch haar er nog een keer netjes over heen gekregen. Toen het springparcour in, dat ging lekker wel een beetje hoog tempo maar FOUTLOOS!!!
Keuring prima, hartslag van 66 dus mooi laag.

Even wat ingesprongen voor de cross wat ook lekker ging en toen mochten we al zo van start. Starten ging dit keer super... de cross liep ze geweldig, ik had een super tempo, alle hindernissen lekker voorwaarts gesprongen! Ik was net 4 seconden buiten tijd, heel mooi dus.
Ook de tweede keuring ging goed nu een hartslag van 72 ook prima dus!

Dit alles leverde me een 8e plaats op van de 6 prijzen, ben er zeer blij mee dus! Weer 2 winstpuntjes erbij!!! Haha!

Ik zag Paul van Oers foto's maken op de laatste hindernis, dus ben benieuwd!~!!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:47

Goed gedaan OK dan! Gefeliciteerd!
Je hebt het beter gedaan als ik Tong uitsteken

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 18:53

Foto's staan bij HAW!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:20

Nou mooi dat het beter ging als met Murf!!!! Gefeliciteerd met je 2 winstpunten!!! weet iemand hoe Lielle het heeft gedaan???

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:44

Netjes hoor Chantal!! Ik heb je helaas niet zien rijden, ik was toen aan het afzadelen, maar ik hoorde het wel omroepen...
Heb jij enig idee hoe ik geƫindigd ben? Ik had niet zoveel puf meer om op de uislag te wachten namelijk... zal morgen wel even mijn verslagje erop zetten...ga nu maar even lekker weken in bad! Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 19:47

Ja zeker weet ik hoe jij geeindigd bent! Je viel zelfs in de prijzen joh! Je was 6e! Gefeliciteerd hoor!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:34

chantal_cs schreef:
Foto's staan bij HAW!!


HAW? Was is dat?
waar staan de fotos?

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:50

Ik zag op de uitslagen lijst al dat je zo'n stuk naar boven was geschoven, Super hoor! *LOL*

Ik ben uiteindelijk 15e gweorden nadat ik na de dressuur 19e vlak onder jou stond met 147 punten. Die punten vond ik wel wat tegen vallen, maar daar kon ik verder niet mee zitten. Ik was al dolblij dat ik maar een balkje in het springparcours had, en dat ik ook foutloos was in de cross.

Dit was voor mij de laatste cross van dit jaar, veel succes in Barchem volgende week!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:58

Chantal, ik heb je van start horen gaan in de cross toen ik met Lielle bij de springring stond te wachten tot zij daar kon starten. Heb geprobeerd op te letten of je foutloos zou gaan, maar toen moest Lielle net springen en toen was ik met m'n aandacht dus bij haar. Hartstikke netjes, weer een cross goed uitgereden! En gefeliciteerd met je punten natuurlijk! Party!!

Lielle heeft het erg netjes gedaan, maar dat mag ze zelf vertellen. Ik heb haar iig zien springen en voorbij zien komen in de cross: ik wilde het parcours lopen en heb op haar gewacht bij de hooiberg (was dat hindernis 8?). Pablo nam 'm zonder aarzelen, zag er erg gaaf uit! Cool

Bij de finish heb ik Simmie nog gesproken, ik wist dat ze een startnummer rond de 130 had (bleek 129 te zijn) dus heb bij de laatste twee hindernissen even gewacht tot ze binnen was. Leuk om weer een Bokker te hebben ontmoet!

Verder heb ik Marieke nog gezien, helaas niet zien rijden. Ik zou er eigenlijk rond half 12 al zijn, maar dat werd half 2. Ik kwam haar tegen toen ze Rex al had afgezadeld. Maar ook heel netjes gereden, en dus nog in de prijzen? Gefeliciteerd! Cool

En Miss M, jou heb ik weer niet gezien... Maar ook jij gefeliciteerd! Party!!

Ik ga even naar de uitslagen kijken op de site, ben ook benieuwd hoe de L-paarden gisteren is gegaan (provinciaal kampioenschap). Voor Overijssel waren er maar 14 starts, toch nog steeds erg jammer dat mijn zusje niet mee kon doen. Er stond een heel mooie cross voor de L (ik ben vanaf hindernis 5 nog een stukje omgelopen), denk dat Lautje stiekum wel een beetje baalt dat ze er niet bij was. Tja, moet ze maar niet net nu een weekje Verweggistan plannen... Tong uitsteken

Wat me trouwens wel opviel in de B was dat er heel veel 'slingers' in zaten ten opzichte van de hogere klassen. De 'hogere' hindernissen stonden midden op het pad, maar veel B-hindernissen moest je vanuit een bepaalde hoek aanrijden. Vonden jullie dat niet lastig?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:51

ik vond het nogal meevallen eerlijk gezegd.

Overigens was ik toch foutloos met de cross! Dressuur ging ook goed (3e met 162) maar twee balken, en wat tijdfouten gooiden veel roet in het eten. Wel jammer, maar hij ging heel fijn.

Zund Knipoog, dat ik jullie niet gezien heb!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:00

Super Chantal! Gefeliciteerd Party!! Snel is dat gegaan zeg met Nouska! Doen jullie goed Vindt het nog steeds jammer dat ik niet mee kon doen maar niks aan te doen Knipoog Op naar de foto's Tong uitsteken

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:10

Lielle schreef:
ik vond het nogal meevallen eerlijk gezegd.

Overigens was ik toch foutloos met de cross! Dressuur ging ook goed (3e met 162) maar twee balken, en wat tijdfouten gooiden veel roet in het eten. Wel jammer, maar hij ging heel fijn.

Zund Knipoog, dat ik jullie niet gezien heb!


Ik heb jou wel gezien hoor, volgens mij stond jij helemaal vooraan met de trailer ik stond een stukje verderop. Toen ik naar de dressuur ging (ik moest als eerste) kwam ik langs en zei ik nog heel enthousiast "HOI" tegen jou, maar jij keek me aan van "who the hell"....haha geeft niet hoor, ik zal de volgende keer wel uitleg erbij geven! Haha! Ook zag ik jou nog 's ochtends heel vroeg binnen in de manege...jij moest iets regelen met een verkeerde vereniging ofzo?

Iedereen gefeliciteerd met de foutloze cross, ik vond het een hele mooie dag en een heel leuk parcours Cool

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:29

Ik was het dus weer even vergeten, maar dat klopt Marieke! Ik had het idd even niet door Bloos, maar naderhand viel het kwartje toch wel. En ik was idd degene van de verkeerde vereniging (had nl een heel oude coupon opgestuurd met dus oude gegevens erop).

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 20:55


Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:57

die tweede is erg leuk!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 21:02

haha, ja ik vind hem wel komisch, Murf vertrekt altijd wat sneller na de hindernis dan Nouska, zij moet dat nog leren, was ik even vergeten na deze sprong..