Dit zijn dus de bijbehorende foto's. (en nieuwe van vandaag)
Rechtsachter is de stal van Xen, naast hem staat een grote vosruin waar hij bij de eerste ontmoeting doodsbang van was.

Met een muur ertussen dierf onze heldhaftige hengst voorzichtig contact zoeken ~~}>

Gister was hij ook heel relaxt (beetje overdonderd denk ik) en stond hij voornamelijk lekker hooi te eten.

Jaaaaaaa ... erg charmant Xen

Vandaag mocht hij dan lekker voor het eerst naar buiten, maar dan moesten we natuurlijk wel eerst aan een touwtje laten zien hoe groot z'n speeltuin was. Xen leek een beetje op een stuiterballetje maar dan wel 1 die perfect te hanteren bleef

Xen verdomme, je moet NAAST me wandelen!

NAAST zeg ik je!

En das de verkeerde richting Xen

1-0 voor Lola

Toen mocht ie los JIHAAA!!!! ~~}>

Om vervolgens als een speer onder de draad heen te kruipen ... 1-1 gelijkstand

Maar toen stond ie bij die "enge vos" (zie achtergrond) die een hapje Xender wel zag zitten (letterlijk, Xen is een stuk kont kwijt

En probeer zo een gluipigaard dan maar weer terug te vangen ~~}>

Uiteindelijk kon ik hem braaf terug vangen en op zijn eigen tijdelijke stukje zetten. Over een weekje gaat de tussendraad eruit en komt hij samen met Ishan (de vos) te staan.
In totaal hebben we dus 2 draden extra tussen de andere moeten spannen wat een totaal van 5 maakt van zo een 1.60m hoog. Het lijkt sterk op een gevangenis

Als hij nou nog ontsnapt dan weet ik het ook ni meer ...