Ik heb het koud!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Ik heb het koud!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 22:01

Brrrr.... Ik functioneer zowieso al niet zo goed meer bij lage temperaturen, ben echt een koukleum, maar nu is het echt erg....

Ik kwam vanmorgen vrolijk mijn bedje, om tot de conclusie te komen dat het wel erg koud was. Dacht eerst dat het aan mij lag, dus ik wilde de verwarming wat hoger zetten. Ik kijk op het displaytje van de thermostaat, en wat geeft dat ding aan; 13 graden Bloos!
Erg fijn dus verwarming kapot Boos!
Ding geprobeert te fixen, helaas ben ik ook nog gezegend met 2 linkerhanden, niet gelukt dus...

Vanacht had de verwarming het blijkbaar nog wel gedaan, en was er nog een beetje wamte blijven hangen, want nu geeft het ding nog minder aan, 11.5 graden... Ben benieuwd hoe koud het morgenochtend is, ben bang dat ik dan met dekbed om me heen gewikkeld naar beneden ga lopen..

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:03

Ik ben ook zo'n koukleum, en heb nu - heel decadent - een electrische deken. Ga dus heerlijk warm slapen en word ook lekker warm wakker. Dan gelijk sloffen en badjas aan en lekker warm douchen, en me in de badkamer lekker warm aankleden.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:10

Aaah, krijg het al koud als ik eraan denk!! Ik heb het liefst dat t op mijn kamer 30 graden is ofzo, anders kan ik smorgens vroeg mijn bed bijna niet uitkomen:-P

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:23

brr, maar ik zou niet gaan voor een elektrische deken, die dingen geven straling af als de pest, is echt niet gezond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:41

Oei, dat is echt heeeeeel erg koud, jakkes. Ik ben ook al zo'n koukleum. Ik heb een extra fleecetrui aangetrokken en het is 22 graden binnen en heb het nog niet warm... Maar bij jou is het echt net de noordpool binnen geloof ik. Sterkte

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:48

hehe bij mij is het meestal ook zoiets, scheelt dat? De wind staat altijd recht op mijn kamer snik. En ik schijn ook vloerverwarming te hebben maar die tegels zijn toch ijskoud als ik uit mn bed moet stappen Huilen Daarom ben ik altijd te laat zoals je wel begrijpt Schijnheilig

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:53

Ik heb er ook last van, vooral op de brommer... Als ik klaar ben met de paarden gaan we meestal met een groep vrienden naar buiten en dan op de brommer of als we ergens zitten dan bevries ik bijna brrr...

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 23:00

Ohja de scooter, daar had ik het nog niet eens over gehad Clown
Ik zit zelfs te overwegen om van de winter naar school te fietsen, zó koud is dat!!! 3 paar handschoenen en je handen zijn nog bevroren. En iedereen lacht me altijd uit als ik als marsmannetje met skibroek en al aankom haha (gek he Bloos! )