Auw, wat kan vallen toch pijn doen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Auw, wat kan vallen toch pijn doen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 20:24

VANDAAG

Ik wil opstappen, net als de andere 5 keren in de stal. Ik wil mijn rechterbeen over mevrouw heen zwaaien, plotseling krijgt mevrouw 't op haar heupen. Voor omhoog, achter omhoog, voor omhoog, achter omhoog. Rent ze superhard naar voren, ik roep HELLUP. Mijn been ligt nog steeds achter op haar billen. Dit voelde natuurlijk niet echt prettig voor d'r... Eenmaal de staldeuren uit zie ik half hangend de tegels steeds dichterbij komen. Ik (sinds kort) caploos (vanaf vandaag dus niet meer) en zéér angstig voor de harde tegels. 'Blijven hangen tot het gras, blijven hangen tot het gras.' Bok, steiger, bok, steiger.
Gelukkig is me dát gelukt, maar 't gras is van ongeveer 1.70m ook niet écht zacht om op te vallen. Auw dus. Even in 't gras gelegen, de tranen schoten in m'n ogen.
Toch maar weer erop, 2x geprobeerd op te stijgen en 't ging redelijk. Toen nog 1,5 uur in de bak gereden en er ging NIKS fout. Het leek wel alsof ze het goed wilde maken.

Vanmiddag nog fijn mogen ringmeesteren op de manege, gelukkig waren er lieve meehelpsterren die me een beetje konden ontzien.
Net van ellende naar huis gegaan van een verjaardag omdat ik niet meer kan zitten... Huilen Huilen Huilen AUCH!

Iemand nog tips voor 't verlichtten van de pijn??

En ik ben nog wel jarig morgen Verdrietig

Semper erit denique omnia



      paardjuhsz

      Berichten: 3136
      Geregistreerd: 13-08-03
      Woonplaats: Barneveld (:

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:34

      alvast gefeliciteerd maar ik weet niks voor de pijn sjorry nouw doeidoei xxx veel plezier morgen (kan met pijn (spreek uit ervaring))

      #hoi Vork

      Whild

      Berichten: 3920
      Geregistreerd: 26-03-03
      Woonplaats: Limburg

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:41

      Paardjes die niet kunnen wachten tot je opgestegen bent, waar kén ik dat toch van Scheve mond
      lijkt me wel een hele enge ervaring hoor, hang je daar half over zo'n paard Bloos! Ik hoop dat de pijn snel een beetje over is en je weer normaal kan zitten Veel beterschap dus en een fijne dag morgen!!!
      Ik heb altijd wel zin in een taartje, maar het is een beetje te ver weg Scheve mond spijtig.... Knipoog
      Veel plezier
      xx Dees

      If it's not real, you can't hold it in your hand, you can't feel it with your heart
      And I won't believe it
      But if it's true, you can see it with your eyes
      Oh, even in the dark

      Nadhir

      Berichten: 1293
      Geregistreerd: 14-06-03
      Woonplaats: Schiedam

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:43

      Hey wat balen joh, maar dat ligt eraan wat voor pijn je hebt, waarschijnlijk heb je pijn aan je spieren. Misschien kan je daar van die spierzalf opdoen die verwarmt bijv. Tantum of hoe dat heet. Voor de rest moet je zelf weten of je het rijden weer gelijk oppakt of dat je nog even wacht tot de pijn minder is.

      Maar heel veel sterkte en de pijn geneest het snelst als je gewoon (probeert) te bewegen Lachen

      Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

      Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!


      Irre

      Berichten: 2153
      Geregistreerd: 02-07-03
      Woonplaats: Kaatsheuvel

      Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:32

      een zitring? Op te halen bij het groene kruis Knipoog

      In het land der blinden is eenoog koning!

      iefke

      Berichten: 28837
      Geregistreerd: 28-08-03
      Woonplaats: Tilburg e.o.

      Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 21:36

      Dank Ir... Knipoog

      Semper erit denique omnia


          iefke

          Berichten: 28837
          Geregistreerd: 28-08-03
          Woonplaats: Tilburg e.o.

          Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 09:41

          En toen was ik JARIG...

          De pijn valt opzich mee, m'n nek kan niet rechtsom en ik kan niet op m'n rechterbil zitten... Gelukkig heb ik m'n linkerbil nog. Afbeelding Ach, het zal allemaal wel goed komen!!!!

          Semper erit denique omnia



              Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

              Wie is er online

              Gebruikers op dit forum: Ange29, Celebi, Cowgirl83, KikiCelinevs, tienus63 en 119 bezoekers