Uitslag SGW Bathmen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Uitslag SGW Bathmen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 15:45

Nou hier mijn verslagje SGW Bathmen,

Ik moest om 10.14 dressuur, bij het inrijden voelde ze niet echt heel goed, ze ging steeds met haar hoofd omlaag en weer omhoog enzo Verward In de proef was ze heel etterig, dus had 156 punten. Opzich vond ik het wel netjes gaan enzo maar goed.

Toen moest ik om half 12 springen, het parcour was heel makkelijk en was ook foutloos Lachen

Toen zijn we richting de cross gelopen en heeft de DA haar gekeurd alles was goed Lachen Daarna even ingesprongen, even gestapt en toen moest ik.
Ik had zaterdag de cross al verkent maar toen stond het nog op L maat dus ik dacht zo dat is hoog voor B pony's Haha! Domme ik Clown Maar toch stond het nog aardig pittig! Ik had 1 weigering op nummer 7 d8 ik Verward En 3 op de waterbak. Was wel jammer maar goed ben blij dat ze er uiteindelijk wel doorheen gegaan is Lachen Ze voelde fijn aan dus...

Ben naar huis gegaan zonder bokkers gezien te hebben Tong uitsteken
Misschien dat iemand mij wel heeft gezien maar dat weet ik niet.

Ben benieuwd hoe de rest het gedaan heeft.

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:12

Toch netjes gedaan hoor! Wij zijn vanmiddag even wezen kijken, en ik heb nog wel een paar bokkers voorbij zijn crossen, Chantal cs, Marieke en Lielle, zag er allemaal netjes uit, en volgens mij heb ik Karin nog gezien voor de start van Lielle, maar voor dat ik daar zeker van was, was ze ook al weer weg Knipoog

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:23

Nienke van Roekel is kampioen geworden, maar ik weet niet in welke klasse.
Ze moest gister om 4 uur de cross nog in, en om half 8 moest zemet een andere pony een pas de deux rijden op het gouden ei, dus tijd om te wachten op de prijsuitreiking had ze niet..
Dus werdt ze gisteravond op het gouden ei gehuldigd, was echt superleuk voor dr!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 16:55

Ow wat leuk voor haar! OK dan! Echt goed!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:55

Als je maar lekker gereden hebt!
Wel jammer natuurlijk dat bent gedis.! Welke hindernis was voor jullie 7?

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 19:15

Dat was die smalle hindernis, net voor dat witte hekje.
Ik heb zeker lekker gereden, en vind het ook jammer van de waterbak. Ik had die dag ervoor nog geoefend en toen deed ze het zo Lachen Maar deze waterbak is ook wel erg groot.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:19

Idd toch netjes gedaan hoor!!!!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:50

En de waterbak was de bult af daar kunnen paarden ook best van schrikken hoor, ik ben met Nouska ook in draf de bult af gegaan zodat ze het water goed kon zien!

En die smalle dat was best een rot hindernis! Nouska sprong hem super, maar had even niet in de gaten dat er een afgrondje achterzat.. struikelde daardoor even, maar ging wel super verder!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 20:03

Klopt en dan heeft Zoë al zoiets van doe het lekker zelf Haha!
Maar ben al erg tevreden dat we zo rond zijn gegaan.

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:57

Jammer dat Zoe het water niet inging steefie.

Volgens mij ben je mij voorbijgereden toen ik de cross aan het lopen was. Ik heb net even de foto's in je profiel bekeken, en dat hoofdje van jou pony komt me denk ik wel bekend voor ( ik weet het niet 100% zeker hoor)

Veel succes volgende week in Barchem en ik zal voor je duimen dat de watebak dan wel goed gaat Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:06

Jammer Steefie! Het was best een mooie waterbak, maar ik heb er wel meer paarden op zien stoppen. Goed dat ze er uiteindelijk toch doorheen ging! Moesten jullie ook onder die hooiberg door, tussen die balen stro?

Succes in Barchem volgende week, dat is iig een hele mooie cross! Lachen

Iboya schreef:
...en volgens mij heb ik Karin nog gezien voor de start van Lielle, maar voor dat ik daar zeker van was, was ze ook al weer weg Knipoog


Zou heel goed kunnen. Pablo moest nog gekeurd worden en ik wilde Lielle wat verderop in het parcours voorbij zien komen, dus ben ik alvast de route in gelopen. Lange donkerblauwe jas en blauw petje? Dan was ik dat idd, jammer dat ik jou niet gezien heb!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:40

Iboya schreef:
Toch netjes gedaan hoor! Wij zijn vanmiddag even wezen kijken, en ik heb nog wel een paar bokkers voorbij zijn crossen, Chantal cs, Marieke en Lielle, zag er allemaal netjes uit, en volgens mij heb ik Karin nog gezien voor de start van Lielle, maar voor dat ik daar zeker van was, was ze ook al weer weg Knipoog


jammer dat ik je niet gezien heb! Ik had een zeer bewogen dag (weer eens) maar ben wel tevreden. Na om 4 uur ! te zijn opgestaan was ik uiteindelijk om 10 over negen aan de beurt voor de dressuurproef. Dat voelde niet fijn aan maar zag er kennelijk niet slecht uit, aangezien ik met 165 punten voorlopig 3e stond *LOL* Na twee keer de cross te hebben verkend (technisch met een paar flinke sprongen erin) was het al zomaar half twee en kon ik gaan opzadelen voor het springen. Inmiddels had ik al een hele fanclub verzameld (mijn moeder, mijn man, een vriendin met haar nichtje, Pablo's fokkers en last but not least Karin die dus ook kwam kijken) en ik denk dat Pablo wat plankenkoorts had gekregen, want het parcours leek nergens op maar de schade bleef beperkt tot 2 balken Verdrietig Vervolgens op naar de keuring (doodeng die DA aldus Pablo) en nog wat cross sprongetjes. Dat was super geregeld, er stonden 4 sprongen waarvan een een stapel boomstammen met een haagje erachter. Dat vond Pablo dus maar niets, hij probeerde eerst OVER de kerstboompjes te springen (1.60 hoog) en toen ik de keer erna met veel te weinig impuls aanreed, deed hij een boomklimmer na. Hij klauterde er echt overheen, en wist mij op die manier uit het zadel te lanceren, zodat ik voor hem landde en hij vrolijk over me heen galoppeerde richting de trailer. Ik was dus erg blij met mijn bodyprotector, de schade bleef nu beperkt tot een gigantische bult op mijn dijbeen. Mijn fanclub was erg geschrokken, het zag er ook heel akelig uit. Maar goed, dat wilde ik allemaal niet weten, gewoon weer erop (bikkel Extreme duivel ) en een paar sprongetjes tegen de schrik. Dat ging wel, en zo konden we toch gewoon van start.

Hindernis 1 ging goed, Pablo pakte super aan en daarom heb ik bij twee meteen de hoofdsprong (hele massieve hoge sprong van een paar flinke bomen) gepakt ipv het alternatief. Dat ging met vleugels, en dus was de schrik ook weer weg. De rest (bij de hooiruif nog naar Karin gezwaaid) ging super (bij de berkenhaag op de wei dacht Pablo wel "jij bent gek, ik kan er toch gewoon omheen! Nou ja, oke dan!"), alleen de hindernis bij de put (dezelfde van Chantal en steeffie) ging wat moeilijk aangezien ik links en Pablo rechts van de boom wilde. Uiteindelijk dus bijna een frontale botsing, en een (alweer) half ernaast bungelende Lielle. Volte gedraaid en het hek gesprongen. Waterbak, de boomstammen af- en opsprong, en alle hindernissen erna gingen prima. Ik was dus overtuigd van een weigering, maar wel heel tevreden.

Uiteindelijk bleek bij de uitslag dat de volte na de bijna-botsing toch niet als een weigering was gezien, dus ik had opnieuw een foutloze cross (en dus al weer L startgerechtigd Haha!) , met alleen wat tijdfouten. Helaas was ik hierdoor wel gezakt, 13e geworden van de 23, dus nog niet slecht maar wel jammer van die 3e plaats na de dressuur.

Het was verder heel gezellig, alleen jammer dat ik weinig bokkers heb gezien deze keer. Voor mij zit het seizoen erop, Indoor Wanroy wordt de volgende!

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 07:29

Lielle, ik heb jou bij de start gezien en later in de waterbak, en dat zag er goed uit. Ik heb daar nog een foto van je gemaakt dus als het rolletje eind van de week klaar is dan zie je die wel voorbij komen(als hij gelukt is Knipoog).
Karin dan heb ik jou inderdaad gezien bij de start.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:15

leuk, ik ben heel benieuwd!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:21

Nou niet slecht toch??????? 13e van de 23 vind ik erg goed!! zijn er ook nog foto's gemaakt of niet??

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:23

was ook niet slecht, maar wel jammer als je 3e stond na de dressuur! Iboya heeft iig een paar foto's gemaakt, en mijn man ook, maar dat is allemaal analoog. Verder geloof ik ook Paul van oers, maqar die heb ik nog niet gezien.

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:34

fotorolletje is zojuist naar de winkel gegaan dus aan het eind van de week zijn ze klaar.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:41

Ik heb mijn seizoen in Nijeberkoop wat minder prettig afgesloten...Verdrietig

Ik vertel later verder, want moet nu naar college

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 11:55

Karin schreef:
Jammer Steefie! Het was best een mooie waterbak, maar ik heb er wel meer paarden op zien stoppen. Goed dat ze er uiteindelijk toch doorheen ging! Moesten jullie ook onder die hooiberg door, tussen die balen stro?

Succes in Barchem volgende week, dat is iig een hele mooie cross! Lachen


Uhm nee dat was toch die dubbel? Of niet? Ik heb daar het alternatief genomen dacht ik Verward

Ik hoop ook zeker dat ze volgende week de waterbak wel doet. Ik ben nog nooit in Barchem geweest dus ben benieuwd Lachen

Lielle goed hoor! 13e is netjes. Die smalle hindernis was echt een rotted.
Ik heb dat witte hek erachter wel gesprongen en niet het alternatief! Vond ik wel goed van Zoë Lachen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:57

B ponies sprong idd niet de hooiberg (die kon je ook niet over het hoofd zien!). Steefie, jij bedoelt de voerruif, dat was idd een dubbel.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 13:27

Waar stond die hooiberg dan Verward Heb ik die dan niet gezien Tong uitsteken

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:34

waar de B ponies op de akker (na 4) linksaf gingen rechtdoor, dan aan het eind linksaf (pad voor B paarden met hindernis 5). Bos in (hindernis 6 en 7) en aan het eind weer links. Daar kwamen ook de L, M, Z paarden er weer bij en dan stond er dus meteen een levensgrote hooiberg waar je doorheen moest springen. Als je dan het pad volgde kwam je weer op de akker uit waar B ponies er weer bijkwamen en dan de berken en het witte hekje.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 14:00

Ohja nee daar ben ik niet heen gelopen dus heb m ook niet gezien Lachen

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:34

Van Lielle heb ik 3 foto's gezien op de site van Paul van Oers, vooral die foto van de sprong vind ik heel erg mooi.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:34

Oh ja klopt, de B-pony's gingen linksaf op het aardappelveld.

Jammer idd van die balken in het parcours en je tijdfouten in de cross Lielle, maar toch heel netjes gedaan! En jullie vallen idd mooi op met al dat rood! Cool