Paardenvoetbal meeting?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 20:14

Dyonne, er waren nog meer mensen uit Zuid Holland toch? Daar moet iets te regelen zijn... En wie heeft er voorstellen voor de datum?

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:41

kunnen er eventueel ook stallen of paddocks gehuurd worden? anders blijven wij niet eten want ik durf baily voorlopig niet op de trailer te laten staan die breekt compleet de boel af of gaat weer op zijn rug liggen.
en wij gaan tevens alleen nog maar mee als zijn schimmel weg is. wil niet de oorzaak van een besmetting zijn.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 22:00

Dat zou ik niet weten, het is een manegebedrijf. Je zou hem wel op de poetsplaats kunnen zetten. Of even met de trailer 5 minuten naar onze pensionstal, daar kan 'ie wel in het paddock of in een passantenstal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:22

Marije/Jilleroo, hartstikke lief aanbod. Ik neem het met beide handen aan, omdat ik gewoon vrij moeilijk met vervoer zit. Als Jilleroo kan, en ze kan mij meenemen ben ik van de partij, anders zeer waarschijnlijk niet... Scheve mond
Mij maakt het niet zoveel uit, al klinkt die bak bij Tiko wel goed, omdat er daar al een aantal mensen staan. Ik wacht het wel af. Ik neem mijn bal wel mee, hangt echter van Marije's auto af of die opgeblazen of leeg meekan. Anders is het handig als er een compressor aanwezig is?
Eeh, over het voetballen heb ik ook gemerkt, dat het niet handig is, als je een typische merrie hebt, of een hengstige merrie. Amanda "beukt" dus wel op Snowdon die ze kent, en niet op Rowan, daar week ze voor terug Verder is het handig als je je handen vrij hebt, sturen bij het voetballen met een zweep in handen werkt niet. Ik vind het handig als je je paard ook wat op de zit kunt sturen.

Ik heb er in ieder geval zin in!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 22:25

Met een zweepje is een slecht idee, grote kans dat je een ander paard raakt. Rowan springt in ieder geval een gat in de lucht als hij er eentje voelt..
Als de compressor meekan zou dat super handig zijn, kunnen we die van mij ook een stukje harder maken.

Over de locatie: ik heb geen bezwaar tegen de bak in Amersfoort, dat stukje traileren is voor mij geen probleem. Ik denk echter wel dat een binnenbak een groot voordeel is...

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:27

Jammer dat het zo ver weg is, misschien kan het een 2e keer gehouden worden maar dan wat meer in het noorden?
Want het lijkt me wel erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:37

Eeh, Arwen compressor kan niet mee, die van thuis-thuis krijg ik zekers niet mee, op deze stal vast ook niet. Ik bedoelde of er op die stal van Tiko een compressor aanwezig was, of dat er een aardige buurboer is, die zo'n ding heeft, en bereid is om wat lucht af te staan Knipoog

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 22:41

Ah okay. Ik heb wel een voetpompje, maar je pompt je de pleuris...

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 22:45

Hmm...De statllui hebben het in overweging. Denk dat het wel zal lukken hoor, dus dan moeten we kiezen. Het is zo dat ik geen binnenbak heb idd, dus als weer omstandigheden tegenvallen..tja...dan hebben we een probleem. Wat dat betreft is die binnenbak handiger. Compressor is (denk ik) bij ons op stal niet aanwezig, zal het gelijk navragen. Verder zijn de direct naastliggende huizen bepaald geen boeren...*rijkelui kakkerds Tong uitsteken * maar aan overkant zijn wat meer boerenlui Knipoog Dat komt vast wel goed.

Misschien wil ik wel met Tiek naar Otterlo komen, stel dat het daar word, maar dan moet ik wel de ruimte en de tijd daar hebben om weer te laden, en evt. iemand met wat laadervaring. Want als ik het laden blijf ontlopen, komt het er al helemaal niet van dat het ooit goed gaat Scheve mond

Zullen we even afwachten of het mag bij mij, en dan een poll maken. Dan word het gewoon: Meeste stemmen gelden, oke?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 23:04

Prima Tiko. Er is best ruimte om te laden daar, en ik beschik over behoorlijk wat laad-ervaring en een eindeloos geduld. Als je het wil proberen dan wil ik best helpen.
Die poll lijkt me prima. Misschien moeten we de mensen die op de lijst staan even een PBtje sturen om ze er aan de haren bij te slepen? Heb van een aantal al een tijdje niets gehoord.

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:08

Ik zou wel willen maar ik heb geen vervoer (wel auto, geen trailer...naja als me vader lief is heb ik auto dan als hij me op en neer wil rijden) Mijn paardje heeft alleen in zijn eentje een beetje gevoeltbalt maar hij snapte er niet veel van, met ervaren paardjes denk ik wel...

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:50

denk dat de bal wel in de auto past maar of wij dr dan nog bij kunnen ? haha
want bedenk maar: pap ik jij en de zadels etc. neej past niet echt opgeblazen erin denk ik Haha!

maar uit je verhaal begrijp ik dus dat er wel een mogenlij kheid is om hem in een paddock te zetten arwenlune? dat zien we dan wel . eerst die schimmel onder de knie krijgen en hopen dat mijn pa in nederland is als jullie de datum hebben geprikt.
en anders kom ik misschien wel supporter spelen Haha!

Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:57

Ik hoop nog steeds dat er een datum word geprikt waarop wij kunnen, ik denk dat mijn paardje het wel heel erg leuk vind, en ik ook natuurlijk!!
In ieder geval, ik hou het topic in de gaten Haha!

gr Danielle

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 00:20

Is het al tijd voor een poll? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 23:40

Nou? Haha!
Als Siempie dan ook kan komen, mag je Amanda ook eens uitproberen om te voetballen. Mits het goed gaat, en ze normaal doet met al die andere paarden, kunnen een klein aantal andere kijkers het ook wel proberen met haar. Ik wil wel niet al te veel vreemde ruiters op haar, maar een paar die de moeite nemen om te komen mogen wel hoor Lachen
Polletje? Arwen? *Kijkt lief*

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 08:07

Zo'n aanbod sla ik natuurlijk niet af Maya.

* kijkt ook heel lief voor een polletje*

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 11:00

Ik zit eigenlijk eerst te wachten op een overeenstemming qua locatie. Zoals ik zeg heb ik niets tegen de buitenbak in Amersfoort, maar als ik nog eens naar buiten kijk denk ik dat de kans dat we een leuke actieve middag hebben groter is als we het in Otterlo doen. Het lijkt me heel zonde om met een groep paarden en mensen in de regen te komen te staan.

[BM] Paardenvoetbal-meeting ; poll locatie

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 00:17

Lees nu pas het topic.

Wil graag heen met stalgenootje met 2 ponytjes... nog ff kijken welke 2, zou t liefst op een welshje gaan, lekker wendbaar maar krijg dan vast te veel commentaar (benen te lang...) Tong uitsteken

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:38

Gaat dit plan nog door?? Lijkt me onwijs tof om ook mee te doen...
Ik heb alleen geen vervoer en een pony die een cursus nodig heeft. Haha!
En als het doorgaat, waar dan waarschijnlijk? Zal nog ff het topic doorspitten, ik heb niet alles gelezen. Schijnheilig
Ik woon in Elburg. (in de buurt van Dronten, Zwolle, apeldoorn)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:03

T wordt waarschijnlijk in Otterlo gehouden meen ik, maar ik weet idd niet hoever t met regelwerk staat. En datum?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 15:23

Beide staat even stil, heb nogal veel aan m'n hoofd op het moment. Als we een datum hebben (moet een zondagmiddag zijn) ga ik met de manegehouder praten. Wil iemand anders even een poll opzetten met mogelijke data? Ik denk zelf aan december/januari, ik denk niet dat we november nog redden met regelen (en de managehouder wilde een aantal weken van te voren aan kunnen kondigen aan z'n pensionruiters).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:35


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 01:11

Om dit na een eeuw maar weer eens omhoog te schoppen...

Het lukt me niet. De binnenbak in Otterlo is helaas van de baan, en een alternatief hebben we niet. Ik stel voor dit plan te bewaren tot het voorjaar en dan een goede locatie met buitenbak te kiezen. Tenzij iemand anders dit plan op sleeptouw wil gaan nemen (you're welcome!) wilde ik het zo doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 02:38

Is goed Lachen We zien wel hoe t loopt.... alleen wel voor april Bloos anders ben ik niet meer van de partij... Maar ik snap wel dat je t nogal druk hebt, komt goed joh.

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 20:22

ik zou ook wel graag mee willen doen met het pony voetbal

ik heb:

-een paard met een beetje ervaring
-vervoer
-ik heb misschien een bak

laten je nog horen waar het is en wie in welk teame zit? OK dan!