Echt vreselijk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 05:34

Er is hier in het dorp een hondje gevonden.....met een pijl die tussen zijn ogen door het hoofd inging en er aan de achterkant bij de nek er weer uit kwam! Iemand zag hem op straat rennen (ja hij leefde nog!) en is er achter aan gerend om te proberen hem te vangen. Even later vond ze hem bewusteloos. Ze heeft hem naar de veearts gebracht waar de pijl er dmv een operatie uit gehaald is. Wonder boven wonder leeft het hondje na een paar dagen nog steeds!! Niemand die dat had verwacht! Echt ongelooflijk als je de foto in de krant ziet! (ik zal proberen die morgen even in te scannen) Er is 300 dollar ingezet als beloning voor degene die de dader van deze gruwelijke mishandeling kan opsporen. Wij gaan de beloning ophogen. Het hondje wordt als het deze mishandeling overleeft geadopteerd door zijn redder.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 06:56

Gatverdamme, dat geloof je toch niet? Hoe haalt iemand het in z'n gekke kop????
Hier in de buurt worden in een plas steeds katten gevonden, aan elkaar gebonden met een touw om de nekjes en stenen eraan. Gaan na een tijdje bovendrijven en worden dan gevonden door vissers.... Ik word daar zo in en in verdrietig van... Huilen

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 08:37

Echt walgelijk, ik kan wel janken als ik zulke misselijke dingen lees. Zulke mensen hebben geen gevoel en totaal geen respect voor levende wezens.
Van mij mogen ze zo iemand precies hetzelfde aandoen al hij bij de hond heeft gedaan. Ik hoop dat dit onmens gevonden wordt Boos!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 08:39

Ik zit hier met kippenvel over m'n hele lijf. Ik zal maar niet opschrijven wat ik vind van een eventuele straf voor de daders, er lezen tenslotte ook kinderen mee.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 08:52

als je de dader mocht vinden, niet aangeven bij de politie maar zelf met een groepje opzoeken en in elkaar trimmen. En het liefst een pijl tussen zijn ogen door jassen!


LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 09:58

Uitleveren aan Pistolen paultje.

Gatver, dit is toch niet te vatten, zijn gewoon geen woorden voor hoe zo'n smerige stinkmodderstreek dit is!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:12

In Aterix (en Obelix) zeiden ze het al: "gekke jongens, die americanen"....
Citaat werd overigens ook vaak voor romeinen gebruikt...

Zonder gekheid, vreselijk die gebeurtenis. Je vraagt je af waar het heengaat met de menshied... zulke ingrijpende sadistische acties uit te voeren op dieren... ze doen het ook met mensen...
Word er wat triest van.... Huilen

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:14

nahhhhhh, wat zielig. Hoe haal je het in je kop, dit is echt iets om te Huilen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:35

Nou ja zeg!!! Wat kunnen mensen toch rare dingen in hun hoofd halen Boos! Het jachtseizoen voor pijl en boog is hier een paar weken geleden geopend en zal er wel 1 of andere gek het in z'n achterlijke bol hebben gehaald om maar op een hond te gaan schieten. Van dichtbij natuurlijk... De banketstaaf kon zeker geen hert vinden Boos! en moest het natuurlijk effe op die manier afreageren Boos!

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 17:39

aaah sommige mensen Boos! gelukkig dat het hondje nog leeft. heeft hij geen pijn? echt zielig zeg, zoiets haal je toch niet in je hoofd.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 18:24

Jeetje, dat ie nog leeft! Welke gek heeft dat ooit op z'n geweten, je moet echt gestoord zijn om een hondje zoiets aan te doen.!

engela
Berichten: 165
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:30

bah wat is de mens toch ziek
ik kan me niet voor stellen hoe veel pijn het arme beestje moet hebben geleden.
echt zielig hoor groetjes engela en haar beesten boel Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:31

hoe is t nu met het hondje???? ben toch wel benieuwd of ie nog steeds leeft, hoop t wel voor m. arm dier

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 21:30

ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen....
echt walgelijk.

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 21:34

*ril* oh gatver!! ik vind het zielig voor die hond en die katten!!! Je bent dan toch geen mens meer als je dat doet?? dan ben je toch totaal geschift! ik kan hier zo boos om worden!! Maar is zal het afreageren op me kussen en niet op bokt!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 21:36

Ik kan het niet uitstaan!!! dat er zomaar dieren worden vermoord of verminkt door een stelletje ...mensen!!! grr Boos! Ik haat dat soort mensen! het zijn echt geen mensen meer hoor! die katten aan elkaar binnen met stenen ze laten zinken! die een hond met pijl en boog te lijf gaan!! Ik haat dat soort mensen verschrikkelijk! het lieft zo ik met een bazooka op straat gaan ze allemaal uitroeien!! verdorie!! waarom bestaan ze ook!!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 07:49

De dader zal wel nooit gevonden worden vrees ik Scheve mond\ Het hondje (voor zover ik weet) leeft nog Party!!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 08:51

Inderdaad, meer dan vreselijk. Voordat we -weer- alle Amerikanen hieraan schuldig achten, vergeet de volgende zaken niet:

1) In Amerika wonen 300 Miljoen mensen, in Nederland 15 Miljoen (kan ook 320/16, wezen, maar laten we daar niet over zeuren). Van alles is er dus 20 keer zoveel in Amerika, dus ook Psychisch gestoorden..

2) het vervelende is dat Psychisch gestoorden in Amerika sinds de regering van "volksheld" Ronald Reagan dus gewoon op straat rondlopen. Er is geen geld om die mensen te verzorgen.

3) Nog vervelender is dat de meesten van de psychoten ook nog eens toegang hebben tot wapens van allerlei soort. Dat maakt dit af en toe wel erg lastig.

Ook in Nederland heb ik veel gevallen gehoord van dierenmishandeling. Tot het heel ernstige toe. Ik wil niet in details gaan, maar het meeste daarvan is niet geschikt voor het jeugdjournaal.

Aan de andere kant: Ik ken zelfs iemand in Nederland, die een stel schapen had. Een hond kwam in de wei met de schapen en beet er een stel dood. De man pakte zijn geweer en schoot de hond af!´Hmm, wat moeten we hier nou weer van denken. De man had een wapenvergunning en de hond was wel degelijk gevaarlijk.. Het is dus zo dat de eigenaar van die hond schuldig was. Honden die dit soort aggressief gedrag vertonen moeten gewoon onder controle gehouden worden.

Overigens zijn wij Nederlanders ernstig verwend: de meest gevaarlijke dieren in Nederland zijn onze Medelanders. In Amerika kom je dus van allerlei echt ongedierte tegen: ratelslangen, beren, wolven, bergleeuwen, etc. De meeste zijn overigens beschermd, dus je mag ze niets doen. Gewoon uit de buurt blijven..

Nogmaals: dit is een geval van dierenmishandeling. De dader moet gepakt worden! Als de hond iets "misdaan" heeft, dan waren er waarschijnlijk veel menselijkere methodes geweest om het op te lossen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie