spoedvraag!!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 16:24

wie weet hoe de nieuwe tournee van volumia heet. ik bedoel dus die trip door het land die ze gaan houden. wie helpt?? ik kan 2 kaartjes winnen als ik deze vraag goed beantwoord! heeeeeeeelp me.


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 16:44

"Volumia! Puur-tour"

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 18:35

ahhhhh thanks bart. ik hoop echt dat ik die kaartjes ga winnen!!!!!I Lovers volumia

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 18:36

als jij of ik ze win lon gaan we samen he!!!!!!

mag raim lekker op de kids passen ha ha ha ha ha

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 18:52

Hoe weet Bart dat nou, die luistert toch nooit naar Noordzee FM? Of is dit niet die wedstrijd van Noordzee, Lonneke? Wij hebben die zender altijd op staan op het werk en daar geven ze ook al de hele week kaartjes weg voor Volumia.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 19:07

misschien luistert ie er wel eens naar of hoort ie het op de uni ofzo. tja alles kan hoor

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 19:15

Dan heb ik vast een heel selectief geheugen waarin dit niet blijft hangen. Ik hoor de naam van die tour tig keer per dag langskomen (in combi met dat nummer 'Jij') maar onthouden ho maar...

Go for it Lonneke, ben benieuwd of je ze wint! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 19:19

ja het klopt. ik bel heeeeeel vaak per dag maar kom er gewoon niet door. nu dus maar via internet. ik heb al verschillende meiden zover dat ze dat formulier op www. noordzeefm.nl voor me invullen en mij een kaartje geven als zij winnen. ik wil er zo graag heen. vind de muziek echt super. loop de hele dag te zingen in de kas bij mijn man als ik aan het werk ben. en er is nog niet 1 ruit kapot door mijn gezang Haha! ik wil naar VOLUMIAAAAAAAA Lips are sealed

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 21:40

Eeeh, http://www.volumia.nl en dan tourinfo ofzoiets Knipoog

Ik vind het, eeeeh, laten we zeggen niet echt geweldige muziek en Noordzee FM is ook niet mijn zender, maar alles om een Bokker te helpen Lachen

It never hurts to help Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 21:56

Bart doet z'n onderschrift weer eer aan. Lachen

In die betonnen bunker waar ik werk kunnen we alleen Noordzee en Sky goed ontvangen. Bij Sky val je in slaap dus blijft Noordzee over. En die hebben overduidelijk iets met Volumia, voor mijn gevoel draaien ze ze wel drie keer per uur.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 07:52

ze zijn ook goed Lachen als je mee gaat in maart (eindhoven frits philips) mag je backstage Lachen
Jaja ushi en van dijk is toch nog ERGENS goed voor geweest Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 08:08

Volumia is al heeeeel oud hoor Haha! .

Een oud-huisgenootje van mij is nu bijna 30 en heeft met een van de Volumia's (Axel?) in Heerlen op de middelbare school gezeten. Toen ze allebei gingen studeren begon Volumia als feestband, dat zal nu zo'n jaar of 10 geleden zijn geweest. Pas sinds een jaar of 4 zijn ze ook bekend van de hitlijsten en treden ze ook 'openbaar' op.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 08:36

Citaat:
Op 2001-10-10 22:40, schreef BartVB:
Eeeh, http://www.volumia.nl en dan tourinfo ofzoiets Knipoog

Ik vind het, eeeeh, laten we zeggen niet echt geweldige muziek en Noordzee FM is ook niet mijn zender, maar alles om een Bokker te helpen Lachen

It never hurts to help Knipoog



Alles om een bokker te helpen? Zou je dan ff willen replyen op die topic waar Lunatic en Napoleon ruzie hebben. Die twee moeten echt weer gaan praten Maar Lunatic wil niet verder aanhoren wat Napoleonte melden heeft!!!!!

ok thx in advance

gr,
prima

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 08:41

Halloooooo Prima, blijf ff on topic!!!

Kan me voorstellen dat je erg zit met die ruzie tussen die twee, maar dat hoef je dan toch niet bij welk willekeurig topic dan ook te laten merken? Die meiden zijn volwassen, dat komt heus wel een keer goed (of niet), maar dat hoeft niet via Bokt.

Thanks en nu weer ontopic. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:51

sorry....was niet zo bedoeld

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, DotBot, Glenda, Googlebot, SannevZ, YandexBot en 25 bezoekers