2 paarden hier in de omgeveing afgemaakt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 17:05

1 in andel omdat ie vervoert werd in een trailer.
1 in gorinchem omdat dat meisje ging buitenrijden terwijl ze in de 10 km zone van beesd zat.
Tja, wat moet je hier nu weer mee?


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 17:14

Je wordt er gewoon niet goed van. Huilen
Ik hoop echt dat er een maatregel komt waardoor er geent kan worden voor de dieren die niet bedoeld zijn voor de export. Zo kunnen ook de "hobbymensen" weer gerust ademhalen...
De pensionhoudster van waar mijn paard staat zei vandaag nog dat ze zich ook rot voelt ten opzichte van ons. Ze vindt het ergste nog dat ze ons van onze paarden "weg moet houden". Ik heb haar toen ook gezegd dat wat moet dat moet, maar ik hoop voor iedereen dat we zo snel mogelijk worden "verlost" van MKZ...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:28

Jek, ga het toch maar tegen mijn vader zeggen. Hij is verbaal wel sterk, maar toch. Wil liever Herc EN Vol niet kwijt... Ze gaan morgen weer naar Soest. Tja, we zitten niet in de zone enzo, en in het MKZ-wijzer ding en op het nummer zeggen ze dat het wel mag ofzo, maar toch... Lijkt me heeel erg..

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 08:36

1 ding weet ik wel. ik kom niet van het erf af voordat de hele crisis voorbij is.dan maar geen buitenrit en zo maar dat risico wil ik niet nemen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 12:36

Tsja, het is natuurlijk wel heeel erg enzo.
Maar die mensen wisten natuurlijk wel dat het risico erin zat. Ik bedoel, het was groot op het nieuws ed. dat je niet mocht rijden en/of vervoeren.
Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk!!!! Maar wel een klein beetje eigen schuld.....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 10:46

Tsja Jantina, je hebt inderdaad wel een beetje gelijk...maar wat hebben die arme paarden daar aan he...ik zou bijna willen zeggen dat ze van mij wel die mensen hadden mogen afmaken ipv die paarden, dat waren immers de idioten die gewoon op pad gingen met hun paarden terwijl ze toch echt van de situatie af moeten hebben geweten...maar het blijft raar, want die eigenaars hebben immers dezelfde route afgelegd als hunpaarden dus goed beschouwd heeft het helemaal geen zin gehad om die arme paarden te "ruimen"...dus in feite...nou ja, ik word hier zo ontzettend Boos! Boos! Boos! van...het is echt ***....

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 12:13

Tsja, die mensen worden verder niet gestraft... Naja buiten de straf dan dat ze hun paard kwijt zijn. Maar ikw eet niet of die mensen dat wel zo erg vinden, als ze z'on risico aangaan. Boos!
Ik vind soms wel dat er heel hard geschreeuwd wordt over die arme paarden, maar ik zie dat hetzelfde als de koeien. In dit geval is het gewoon achterlijk DOM van die lui!! Ik zou dat risico zeker niet nemen!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Anoukjuuuhh, Domi_94, Eelmo, Eleeke, Elegance_, Iselda, Lau07, ogidni, Paardje02, RoronaZorro, veerledec, YandexBot, Zilfstar en 61 bezoekers