Website

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 16:10

Haay luitjes! Ik wilde jullie ff commentaar vragen over mijn website, ben al geruime tijd lekker aan het knutselen eraan maar zoek nog wat extra's die ik nog niet kan verzinnen. Tips en opmerkingen zijn zeer welkom! Op http://cream.mine.nu kan je hem vinden. *LOL*

Ik had ook een site gemaakt voor de eigenaresse van mijn verzorgpaard, zie daarvoor http://nadine.mine.nu/angelique
Zij tekend ook, net zoals ik. Bijde websites host ik zelf en de graphics zijn met Photoshop 7 gemaakt/bewerkt.

Alvast bedankt! Lachen

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:15

Ziet er mooi uit hoor, hij laad alleen langzaam.
Jammer dat het de kleur van je site een beetje eentonig is. Misschien kun je iets meer kleur er in brengen?

De 2de site is ook leuk. Alleen die intro: Deze site gaat over de tekeningen en soortgelijke kunst gemaakt door Angelique. Blablabla, verzin een intro die een beetje pakkend en lief is.
Daar moet nog wat mee gedaan worden Knipoog

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:21

Mooie sites!
Ik vind de kleuren zo wel leuk, alleen de letterkleur zou wel wat "vrolijker" mogen Lachen
Bij mij laden de sites helemaal niet langzaam trouwens..

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 16:23

Okey! Ik zal eens zien met die kleur, ik vind die 2e site die ik gemaakt heb ook VEEL mooier Haha! Haha, en hoe snel hij laad hangt maar net af van de snelheid van je eigen computer, de server op zich is heel snel. Lachen

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:54

beide sites zien er mooi uit.
alleen snap ik twee dingen niet: waarom maak je een site voor een concurent?
en waarom is de site in het engels? buiten nederland (en belgie) zul je vast niet veel verkopen en bovendien zijn de verzendkosten dan hoger.

en als ik heel eerlijk moet zijn vind ik 25 dollar wel erg duur in vergelijking met de kwalieteit van de tekeningen, ik zeg niet dat ze slecht zijn, zeker niet, maar ik vind ze zeker die prijs niet waard. Er zijn veel meer tekenaars waarbij je evenveel of zelfs minder betaald en wat meer waar voor je geld krijgt. zelfs 25 euro vind ik nog behoorlijk duur (het is op A4 neem ik aan)

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 15:28

Hahaha!
Die site heb ik voor de eigenaresse van mijn verzorgpaard gemaakt, omdat ze daarom vroeg en het beste wat ze kon doen een msn club maken Haha! Absoluut 0,0 verstand van HTML.
Waarom de site engels is? Ik heb veel vrienden gekregen via online games en zo, en 99% daarvan was Amerikaans. Nederlands snapte ze niet en de meeste Nederlanders snappen wel engels. Maar moet eerlijk zeggen dat ik straks al ik tijd heb ook een nederlandse versie ga maken, vééél makkelijker voor onze nederlandse en belgische bezoekers Haha!