AAAAARGH!! de KNHS :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

AAAAARGH!! de KNHS :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 15:43

Ik word er echt GEK van!!
Ik ben met Loopzicht's Lilly Marlene (van Obsession/Jessica) gestart bij de pony's in de B.
Nou een startkaart 3 mnd van te voren aangevraagd, en de dag voor de wedstrijd was hij er nog niet!! dus Jessica naar de KNHS gereden, eerst ontkennen dat ze uberhaupt een Bibi Eckhardt kennen!!! (beetje vreemd omdat ik ook al 2 jaar met Heros start Schijnheilig ) en dat ze al helemaal geen startkaart aanvraag van Lilly hadden ontvangen!! en dat terwijl ik van de KNHS ZELF!! een brief terug had gekregen dat ze de aanvraag hadden ontvangen en dat er iets gewijzigd moest worden! En toen beweerden ze dat ze helemaal geen brief terug hadden gestuurd! echt zoooo dom!
ze zaten gewoon te liegen terwijl ik het bewijs heb dat ik echt een brief terug van ze had gekregen!
En ze bleven het maar ontkennen! dat is toch te gek voor woorden???
en toen na een uur, toen er heel veel op was aangedrongen om te kijken, kwamen ze uiteindelijk met een stapel terug met papieren over Bibi Eckhardt en Lilly die zogenaamd niet zouden bestaan Boos!

Nou uiteindelijk heb ik 2 blanco coupons gekregen, en kon ik toch nog starten, ik moest alleen binnen 2 weken de startkaart betalen.
Ik ben dus toch nog gestart, en we hadden meteen een winstpuntje Lachen dus ik was erg blij.

Nu kreeg ik deze week een brief waarin stond dat ik helemaal niet mocht starten en dat ik dus een boete kan verwachten oid Verward
Nou daar heb ik het geld echt niet voor, en ik had toch echt alles betaald etc.
Dus ik daar weer heenbellen: "neehoor, het was echt niet betaald" Verward
Ik zei dat dat niet kon, want ik had zelf het geld aan onze peningmeester gegeven en die is daar echt wel zuinig op.
En ze bleef maar ontkennen.
Ik wilde bijna onze peningmeester bellen, en uiteindelijk zei ze: oja, ik heb het toch wel binnen gekregen Boos!

Ik was me echt doodgeschrokken, ik kon dat echt niet betalen zo'n hoge boete, en alles was gewoon goed geregeld, echt zooo raar!

Ik vind het echt zo vervelend, al die stomme regeltjes, en over geld uit proberen te halen!
Ik vind het zo echt niet leuk meer, ik wil gewoon lekker starten, en op deze manier wordt het er gewoon niet leuker op, ik was echt zo geschrokken!

:)


Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:28

pfff wat een gezeur! Af en toe kan je ze wel die KNHS! Ik heb er gelukkig nog nooit ernstige problemen mee gehad, heb wel een jaar ( en dat is geen overdrijving ) geleden al gebeld over de paard en sport ( die ontving ik namelijk nooit ) en tot nu aan toe echt heel vaak weer terug gebeld, maar mooi geen paard en sport Boos!
Heb gisteren dan voor het eerst (!!) de paard en sport ontvangen.

Blij dat alles nu weer goed is bibi!
En gefeliciteerd met je winstpunt!

(L)

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:01

ja ze maken daar zeker veel fouten en maar net voordoen of ze alles zooooo goed regelen dikke oliebol dus. In elk geval gefeliciteerd met je winstpunt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 36 bezoekers

cron