Avondje stressen en stappen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Avondje stressen en stappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 14:23

Gistreravond had ik het afscheidsfeestje van mijn beste vriendin die dinsdag voor 4 maanden naar Thailand vertrekt.
Omdat ik daarna graag op stap wilde en de laatste trein al om half 1 naar Assen gaat, wilde ik eigenlijk wel met de auto. Ik heb mijn rijbewijs sinds een tijdje, maar rijd maar bar weinig en in Groningen ben ik zelf met de auto nog nooit geweest Nagelbijten / Gniffelen
Maargoed, ik kon de auto van mijn moeder meekrijgen en ik had mijn zusje gestrikt om ook mee te gaan zodat ik niet midden in de nacht in mijn eentje terug hoefde te rijden. En zij is mijn mental coach in de auto Haha!
Thuis al de route uitgestippeld waardoor ik wat geruster was, maar vlak voor vertrek belde een andere vriendin of ik haar ook even op wilde pikken aan de andere kant van Groningen Ziek Ik moest in Groningen richting "Hooghalen" volgen Verward Ik vond het al zo gek Haha! Dat kan helemaal niet *LOL* Onderweg dus maar wat gebeld en zowaar we hebben haar gevonden. Toen op naar het feestje, was een grote verrassing voor de vriendin die op vakantie gaat, geslaagd!!
Toen met de auto weer de binnenstad in, parkeren Hyper! En alsof ze het zo afgesproken hadden kon ik alleen maar fileparkeren natuurlijk Haha!
Maar ging prima en rond een uur of 4 mijn vriendin afgezet en toen eindelijk met de auto naar huis. Was wel een beetje moe, dus radio hard aan en het raam wat open, maar we zijn heelhuids thuisgekomen OK dan!
Ideaal 's nachts rijden, bijna geen verkeer Schijnheilig
Moet dit eigenlijk vaker doen, ik maak te weinig gebruik van mijn rijbewijs en moet wat meer routine krijgen om me wat vertrouwder met die auto te voelen. Het stomme is, dat onzekere gevoel kwam pas toen ik m'n rijbewijs had, die stomme auto (benzine) sloeg steeds af, het parkeren zonder stuurbekrachtiging ging prut, enz.
Het is in ieder geval duidelijk dat je nog niet goed kunt rijden als je het papiertje hebt

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 14:42

Ze zeggen ook altijd dat je pas leert rijden als je je rijbewijs hebt he Tong uitsteken
Hahahaha in Groningen richting Hooghalen, dat vind ik wel erg leuk bedacht (in noord-groningen nog wel Haha! ), dat is nog een heel eind verder dan Assen *LOL*
Wel stoer dat je de binnenstad in bent gegaan met de auto Cool , dat doe ik zelfs niet terwijl ik het daar aardig goed ken (of misschien juist daarom wel Haha! ).

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 15:20

Ik vind het autorijden hartstikke leuk, maar alleen weg en ik moet ver rijden .... brrrrr dan ben ik echt een angsthaas ..
Moest laatste dus naar enschede naar die wesley heijdens ... Doodeng vond ik het ...
En natuurlijk kreeg ik met men eerste keer zo ver alleen rijden 4 omleidingen Haha!
Mjah ben al met al heel thuisgekomen .... Lachen

en natuurlijk ben ik ook nog geflitst Boos!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:32

Groningen binnenstad is leuk met de auto Haha! Het is dat ik er heb gewoond en het dus af en toe niet anders kon Knipoog
Maar het scheelt idd echt als je meer kunt rijden, nu ik zelf een auto heb en dus ook dagelijks rijd merk ik pas dat ik het een -beetje- begin te leren Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 20:33

Kayla schreef:
Ze zeggen ook altijd dat je pas leert rijden als je je rijbewijs hebt he Tong uitsteken
Hahahaha in Groningen richting Hooghalen, dat vind ik wel erg leuk bedacht (in noord-groningen nog wel Haha! ), dat is nog een heel eind verder dan Assen *LOL*
Wel stoer dat je de binnenstad in bent gegaan met de auto Cool , dat doe ik zelfs niet terwijl ik het daar aardig goed ken (of misschien juist daarom wel Haha! ).

Ja ze bedoelde Hoogezand Ach gut
Overdag zou ik het lef nog niet hebben hoor, gelukkig is het 's avonds in het weekend wat rustiger in het centrum van Groningen Haha!
Heb zelfs pal voor de Simplon geparkeerd Pling Knipoog

Inderdaad, op lange afstanden heb ik ook liever iemand naast me zitten die mee kan kijken waar we heen moeten en als de motor dan eens afslaat schaam ik me minder dan wanneer ik alleen zit.
Zoals die keer dat ik het veulen van Maaike ging kijken en de motor tot 3x afsloeg voor het stoplicht Bloos

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:35

zie zie zie!!! Ik wist het wel dat we voorzichtig moeten zijn als Marije op de weg is! *LOL* Ze is nog lang niet zeker genoeg Tong uitsteken Knipoog

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:44

oefening baart kunst Ach gut

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:31

Het komt echt vanzelf! Had mijn opa pas een opmerking:'Ilona kan niet rijden, maar die heeft tenminste nog geen deuken gereden' en bedankt maar weer..... Dat mijn auto niet helemaal meewerkt als het koud en nat is, wil niet zeggen dat ik niet kan rijden.... *zucht*